Gå til innhold

Navnet på shoppingappen som samler alle kjedebutikkene? (Klær)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske begrenset med lagringsplass på tlf min og rundt om i alle butikker er det jo sånn at om du laster ned h&m appen, Bikbok osv så kan du få ekstra tilbud. De fleste steder kan du oppgi tlf Nr, men flere steder må du inn på appen og skanne noe. 

En av damene i kassa på h&m tipset meg om en app jeg kunne laste ned for å samle alle disse andre greiene hvor man skal logge inn og få tilbud. Men jeg har selvsagt mistet den lappen for lengst.. Er det noen her som husker eller vet om denne appen? Noen fler som rett og slett ikke har plass til å laste ned ørten forskjellige apper:p ? 

Google gav meg ingenting bortsett fra mattilbuds apper..

Anonymkode: 14377...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.12.2017 den 19.15, desperate skrev:

Aldri hørt om, men si fra hvis du finner ut av det, for det høres genialt ut!

Ikke jeg heller. Det finnes ikke tror jeg. 

Anonymkode: 70797...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ClosetSpace tenker jeg dere mener. Helt super app. 

Anonymkode: aebbe...266

Jeg prøvde denne, men kan ikke si jeg finner noe av det TS spør etter. Kan du forklare hvordan den fungerer? 

Anonymkode: 9d760...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Joo, det skal finnes. Det var en som jobbet i en klesbutikk som tipset meg om den. 

Skal sjekke ut closetspace :) Jeg bruker ShopGun, men mest matbutikker, europris, jula osv der og ikke klesbutikker. 

Anonymkode: 14377...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ClosetSpace virker som noe helt annet ja.. Men jeg fant en app som heter Tiendeo og der ser jeg det er flere typer butikker (så for eks Cubus på et av bildene) enn bare matbutikker. Synes navnet høres litt kjent ut også så kanskje det faktisk er denne ;p

Anonymkode: 14377...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...