Gå til innhold

Postnord: "forsendelse stoppet, satt på lager"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp fått beskjed via appen fra Post Nord om at forsendelsen har blitt stoppet og satt på lager i en by like ved der jeg bor.. Noen som vet hva dette betyr? Finner ikke noe epostadresse å kontakte post nord med, kun telefon, og den er ikke åpen idag..

Anonymkode: 086bb...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Har nettopp fått beskjed via appen fra Post Nord om at forsendelsen har blitt stoppet og satt på lager i en by like ved der jeg bor.. Noen som vet hva dette betyr? Finner ikke noe epostadresse å kontakte post nord med, kun telefon, og den er ikke åpen idag..

Anonymkode: 086bb...d10

Var det ikke en link i meldingen som du kunne gå inn på?

Anonymkode: c10d4...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Var det ikke en link i meldingen som du kunne gå inn på?

Anonymkode: c10d4...72c

Nei, fikk det bare som varsel i appen som en oppdatering på hvor den har blitt av. Den ble sendt 30.11.17, og har vært i samme by som den nå ble satt på lager i siden 01.12.17...

Anonymkode: 086bb...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det før en gang, da var det pga tollvesenet som skulle kontrolere eller noe, fikk den ut noen dager etterpå uten no mer forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Bestilt fra utlandet? Står nok i tollen.

Anonymkode: 41a37...efe

 

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du kjøpt medisiner eller andre lumske ting?

Anonymkode: e622f...adf

Ingen lumske ting, bare kjoler på Nelly. Skal ikke være noe fortolling der, de har vel lager i Norge.

Anonymkode: 086bb...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at butikken du skal ha pakken utlevert i har så mange pakker allerede at de har måtte si stopp i noen dager:)

Anonymkode: 1d172...521

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan være at butikken du skal ha pakken utlevert i har så mange pakker allerede at de har måtte si stopp i noen dager:)

Anonymkode: 1d172...521

God mulig, er jo både julerush og black-friday. Bestilte søndagen etter black-friday, så fikk beskjed om at det kunne ta lenger tid. Har bare aldri vært borte i stoppet forsendelse. Takk for innspill :) Så lenge det blir sendt etterhvert uten at jeg må gjøre noe går det jo fint, haster ikke å få pakken enda.

Anonymkode: 086bb...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen for noen dager siden at mange (spesielt post i butikk) utleveringssteder har så fulle hyller nå at de må stanse leveringene. I samme program snakket de om at mange bevisst velger å vente med å hente ut pakkene nå før jul, fordi det er bedre å "gjemme" de på postkontoret enn hjemme. Dette betyr at andre pakker blir veldig forsinket fordi butikkene/postkontorene ikke har plass til å ta de inn.
Så, moralen er: Hent alltid ut pakkene dine så fort som mulig slik at ikke posten blir forsinket for andre. :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder PostNord så er det ingen som skjønner hva tingene de gjør betyr. Du får krysse fingrene for at du i det hele tatt får pakken din. Mener ikke å ta i fra deg motet men sånn er de. Får håpe de ikke får fortsette. Tror ikke det når vi har posten og andre budfirma som fungerer bedre. 

Anonymkode: c1319...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Hørte på radioen for noen dager siden at mange (spesielt post i butikk) utleveringssteder har så fulle hyller nå at de må stanse leveringene. I samme program snakket de om at mange bevisst velger å vente med å hente ut pakkene nå før jul, fordi det er bedre å "gjemme" de på postkontoret enn hjemme. Dette betyr at andre pakker blir veldig forsinket fordi butikkene/postkontorene ikke har plass til å ta de inn.
Så, moralen er: Hent alltid ut pakkene dine så fort som mulig slik at ikke posten blir forsinket for andre. :-)

De kan jo ikke ligge der over jula. Da blir de jo sendt tilbake. 

Anonymkode: c1319...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være at butikken du skal ha pakken utlevert i har så mange pakker allerede at de har måtte si stopp i noen dager:)

Anonymkode: 1d172...521

Da fungerer ikke PostNord sitt system i allefall. Posten har ikke det problemet så det sier seg selv at PostNord er skikkelig dårlig. 

Anonymkode: c1319...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr ikke noe at den står som stoppet. Det starter igjen dagen etterpå, da er den nok veldig nært utleveringsstedet.

Anonymkode: 9af80...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr ikke noe at den står som stoppet. Det starter igjen dagen etterpå, da er den nok veldig nært utleveringsstedet.

Anonymkode: 9af80...e4e

Jeg tror ikke noe på konseptet deres. Hadde ikke forundret meg om PostNord tok pakkene til seg selv.

Anonymkode: c1319...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke noe på konseptet deres. Hadde ikke forundret meg om PostNord tok pakkene til seg selv.

Anonymkode: c1319...8bd

Hvordan skal PostNord tjene penger på å beholde tilfeldige tv-er eller kjoler fra Nelly? Skal de selge det som tyveri eller hvordan tenker du de skal tjene mer penger på det, enn å levere pakkene?

Anonymkode: e622f...adf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det gjelder PostNord så er det ingen som skjønner hva tingene de gjør betyr. Du får krysse fingrene for at du i det hele tatt får pakken din. Mener ikke å ta i fra deg motet men sånn er de. Får håpe de ikke får fortsette. Tror ikke det når vi har posten og andre budfirma som fungerer bedre. 

Anonymkode: c1319...8bd

Jobber du i posten eller, siden du har skrevet 4 innlegg på rappen om hvor mye postnord suger..? Haha

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal PostNord tjene penger på å beholde tilfeldige tv-er eller kjoler fra Nelly? Skal de selge det som tyveri eller hvordan tenker du de skal tjene mer penger på det, enn å levere pakkene?

Anonymkode: e622f...adf

Vet ikke hva folk bestiller jeg, men selv så var det jeg bestilte ganske dyrt. Aner ikke men når pakker gjentatte ganger bare forsvinner så begynner jeg å lure. Kanskje de vil ha det selv? Må bli dyrt for en bedrift å sende tilbake ting som mange kunder ikke får. Men de har vel råd til det da. Er ikke gratis å sende ting med posten heller. ;) 

Anonymkode: c1319...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lille sangfugl skrev:

Jobber du i posten eller, siden du har skrevet 4 innlegg på rappen om hvor mye postnord suger..? Haha

Nei også skrev jeg ikke det. Skrev bare at de ikke kan noe og aldri leverer tingene. Neste gang dukker vel pakka opp med sprengstoffer i. :skratte: 

Anonymkode: c1319...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...