Gå til innhold

Samsøe cardigan...hjelpes så stor i str??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte meg i small...jeg er 170 høy og 75 kg....og syns den ble for vid. Rart at dei skal være sååå store i str da? Er det feil skal tru?

Anonymkode: 4121e...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samsøe & Samsøe har romslige størrelser i tillegg til at en del av klærne deres er laget for å være såkalt "oversized", så det stemmer nok ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eksempel kan jeg nevne at jeg forleden kjøpte en kjole fra Samsøe & Samsøe og siden jeg er bred over ryggen/skuldrene må jeg ofte ha L selv om hofter/midje tilsier S. Klærne fra S&S sitter derimot som et skudd i str. S. 

Hvilken størrelse man bruker vil jo for en stor del avhenge av hvordan man er bygd og ikke bare hvor mye man veier. Franske og italienske klesmerker er for eksempel ofte så smale i armene/skuldrene at jeg ikke får dem på meg uansett størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Leo skrev:

Som eksempel kan jeg nevne at jeg forleden kjøpte en kjole fra Samsøe & Samsøe og siden jeg er bred over ryggen/skuldrene må jeg ofte ha L selv om hofter/midje tilsier S. Klærne fra S&S sitter derimot som et skudd i str. S. 

Hvilken størrelse man bruker vil jo for en stor del avhenge av hvordan man er bygd og ikke bare hvor mye man veier. Franske og italienske klesmerker er for eksempel ofte så smale i armene/skuldrene at jeg ikke får dem på meg uansett størrelse. 

Ts her...takk for svar. Vurderte først å returnere den...men ser at den er fin selv om den er litt stor. Jeg har lange bein,med stor byste og litt mage:)) 

Anonymkode: 4121e...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her...takk for svar. Vurderte først å returnere den...men ser at den er fin selv om den er litt stor. Jeg har lange bein,med stor byste og litt mage:)) 

Anonymkode: 4121e...1ff

Tipper den er kjempefin! Har du lyst til å legge ut link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Leo skrev:

Tipper den er kjempefin! Har du lyst til å legge ut link? 

Hm....veit faktisk ikkje hvordan man legger ut en link🙄

Anonymkode: 4121e...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...