Gå til innhold

Jenter - hva slags truser bruker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker aldri undertøy, men har noen hipstere liggende i skuffen i tilfelle.

Anonymkode: 4a695...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boxere fra Pierre Robert og noen bomullsboxere fra Cubus + bomullstring i stamme jeans 

Anonymkode: 62562...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 8.16, s0la skrev:

Finner sjelden gode truser. Som regel er kantene så ekle og man kjenner de altfor godt, og så blir skinka «delt» av trusa, og trusa forsvinner opp i rumpa. Og det er mindre behagelig enn string, siden det er en god del mer stoff. 

Så jeg går for en lett string, eller veeeldig myke vanlige truser i bomull. Uten kant, helst. :) 

Hvor kjøper du disse trusene? :)

Anonymkode: d69d8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor kjøper du disse trusene? :)

Anonymkode: d69d8...bcf

Har funnet en del bra på H&M, men av og til har de dårlig utvalg av det. Har en del kantløse, myke truser derifra! Kjøper inn masse når de først har inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brasilianske truser, mellomting mellom string og hipster? Stort sett i mikrofiber/blonder så det ikke er noen stram trusekant.IMG_2424.JPG.d0d38ed23188d21d23291a6131c3bfa4.JPG

Anonymkode: 8a5f1...bdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreboxer fra HM er favoritten haha. Så luftig og digg. Gjør seg best i løse bukser, da. Ellers elsker jeg bomullstrusene fra Pierre Robert, de med høyt liv er best. Bruker kun ull eller bomull, best for miljøet neri der.

Anonymkode: 8f32d...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 1.45, Trolltunge skrev:

Hipster. Slike fra Pierre Robert, som skal være usynlige under klærne. Mine string-dager er over! :)

Jeg bruker boxerne fra pierre robert, men jeg synes ærlig talt at de går inn i rompa altså. Skikkelig irriterende..... hipsteren blir vel verre siden den er mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ..... skrev:

Jeg bruker boxerne fra pierre robert, men jeg synes ærlig talt at de går inn i rompa altså. Skikkelig irriterende..... hipsteren blir vel verre siden den er mindre?

Kan ikke si at jeg har opplevd det, men så har jeg også noen ekstra kilo på kroppen, så rumpesprekken min er kanskje ikke så enkel å trenge inn i. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse fra Cubus, i mange farger. Helt greie, men de blir fulle av små tråder etter ei stund, blir stygge i vask rett og slett. Kan man gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 0.20, FantasDick skrev:

Lasercut-microfiber-trusene (lol) til H&M. De er helt fantastiske, kan ikke få skrytt nok av de! Har både brazilian og hipster, til hvert sitt bruk. 

Jeg synes de sklir så der nede :P Mulig jeg har kjøpt en størrelse for stor. Og så rakner de med en gang i skrittet i sømmen pga dårlig kvalitet - og sklir SKIKKELIG på trening. 

——————————

I teorien går jeg bare rundt i frekke sorte gjennomsiktige blondetruser, men i virkeligheten går jeg i cheekies. Utenom PMStiden, hvor de kjipe bomullstrusene med full dekningsgrad må frem :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Allis skrev:

Jeg synes de sklir så der nede :P Mulig jeg har kjøpt en størrelse for stor. Og så rakner de med en gang i skrittet i sømmen pga dårlig kvalitet - og sklir SKIKKELIG på trening. 

Jaa, jeg har et par som er for store og de sklir litt, ja. Ingen av mine har raknet/fått hull/hatt dårlig kvalitet så der vet jeg ikke om du er uheldig eller jeg heldig? Mange av mine er flere år gamle og tromles etter hver vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg går bare med String ! 

Det er det aller beste for alle mener jeg så sant man finner noen som sitter bra ! 

Bruker calvin klein, armani, bjørn borg, og diesel sine sånn til vanlig. 

Skal jeg ha på meg tights kjole eller weightless bukse bruker jeg t-String altså trå på siden og en trå rett ned bak! De sklir ikke over kanten av buksa og syntes ikke gjennom tettsittende. 

Bruker jeg hvit bukse tar jeg bare en hvemsomhelst hvit String, Ser man stringen gjennom så syntes den uansett mye mindre en noe annet tenker jeg. 

Anonymkode: d18c9...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hipster fra Change, de er gode. Men de må ikke være for smale bak, de har litt forskjellige. Hater når trusa blir for nysgjerrig. Bruker bare bomullstruser, både pga svette og faren for soppinfeksjon av kunstig stoff. 

Men jeg er ikke gjerrig på hvor trusene er kjøpt inn, bare at de ikke er for smale så de kryper inn i rumpa. 

Anonymkode: 24014...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker truser og boxere, sånne som går utenpå rumpa og ikke flørter med rasshullet mitt. Jeg liker ikke hipstere, de er for lave for meg, jeg vil ha HIGH WAIST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

På 10.12.2017 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Bommullstruser. Veldig sjeldent hotpants/hipstere, aldri G streng.  Mine truser er som regel også de 3pkene man finner på HM , Cubus og Kappahl og det må være 100% bomull, i tykk kvalitet, ikke noe mix med syntestiske stoffer. Bruker også en str eller to større enn min str i de trusene jeg sover i :P for mest mulig komfort :)

Anonymkode: e0252...fb9

Dette var beskrivende for også mitt forhold til truser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...