Gå til innhold

Jenter - hva slags truser bruker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke med dere, men jeg har sånne perioder hvor jeg går med forskjellige truser :fnise:  en periode var jeg veldig glad i de blondestringtrusene fra Cubus (3 for 1). Syntes disse begynte å gni og jeg fikk røde merker på sidene. Så begynte jeg å bruke stringtruser i 100% bomull fra H&M. Disse var gode en stund, men så syntes jeg de bare ble slitsomme da de gikk utenfor rumpa og jeg stadig måtte ha de på plass. Har også testet vanlige damehipstere (husker ikke hvilket merke), men synes de bare var slitsomme for de glidde opp i rumpa. Saken er; etterhvert som jeg går med de forskjellige trusene, synes jeg de liksom er ubehagelige og jeg må bytte til andre truser igjen. Nå for tiden har jeg gått all inn for å låne kjærestens boksere, det er sykt digg. Men det ser ikke bra ut under treningstights eller trang olabukse.

Beklager for å være så diskré, men fant ingen bedre måte å skrive dette på :fnise:

Så jenter, hva slags truser bruker dere? Har dere noen anbefalinger til gode og veldig behagelige truser som (gjerne stringtruser og hipstere)?

Anonymkode: d69d8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker som regel hipster eller string, alt etter hva jeg har på meg. De dagene jeg har mensen bruker jeg bokserlignende truser. Blomstertrusene fra Cubus som er 3 for 1 er helt jævlige, så selvom jeg har mange av de unngår jeg å bruke de så ofte som mulig. De går jo faen meg inn i fitta, og ikke nok med det får man cameltoe av de..

Anonymkode: 517e3...35d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasercut-microfiber-trusene (lol) til H&M. De er helt fantastiske, kan ikke få skrytt nok av de! Har både brazilian og hipster, til hvert sitt bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, FantasDick skrev:

Lasercut-microfiber-trusene (lol) til H&M. De er helt fantastiske, kan ikke få skrytt nok av de! Har både brazilian og hipster, til hvert sitt bruk. 

Høres sexy ut.

Anonymkode: 09d5e...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, FantasDick skrev:

Lasercut-microfiber-trusene (lol) til H&M. De er helt fantastiske, kan ikke få skrytt nok av de! Har både brazilian og hipster, til hvert sitt bruk. 

What? Det må du forklare nærmere :fnise: bilde/link?

 

Anonymkode: d69d8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bommullstruser. Veldig sjeldent hotpants/hipstere, aldri G streng.  Mine truser er som regel også de 3pkene man finner på HM , Cubus og Kappahl og det må være 100% bomull, i tykk kvalitet, ikke noe mix med syntestiske stoffer. Bruker også en str eller to større enn min str i de trusene jeg sover i :P for mest mulig komfort :)

Anonymkode: e0252...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What? Det må du forklare nærmere :fnise: bilde/link?

Anonymkode: d69d8...bcf

Det er disse. De er i glatt, stretchy microfiber og kantene er laserskåret så de vises ikke under klær, uansett! Er helt avhengig, haha! Har flest sorte, men noen hudfargede, grå og leo, høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type truser foretrekker damer flest? g streng, thong eller bikini truse?

Anonymkode: 09d5e...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags type truser foretrekker damer flest? g streng, thong eller bikini truse?

Anonymkode: 09d5e...77a

Damer flest foretrekker 15 år gamle mamelukker, gulflekkede av tiss, bæsj og mens. Kokes maks en gang i måneden i dertil egnede gryte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei. Trusemannen har inntatt forumet.

Anonymkode: d3260...d16

Trusemannen? lol. Altså jeg er bare nysgjerrig på hva slags undertøy damer foretrekker generelt sett. Min erfaring er at blondiner og brunetter oftest har helt ulike preferanser på undertøy selv om kroppsfasongen kan være nok så lik, Mørkudede damer har jeg svært liten erfaring med og asisatiske damer har jeg ingen erfaring med. Kjør på damer fortell om undertøyet deres.

Anonymkode: 09d5e...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

boxershorts for menn

Anonymkode: b9a53...518

Que ???

Anonymkode: 09d5e...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, FantasDick skrev:

Det er disse. De er i glatt, stretchy microfiber og kantene er laserskåret så de vises ikke under klær, uansett! Er helt avhengig, haha! Har flest sorte, men noen hudfargede, grå og leo, høhø.

Takker! De er ikke sånn som man må dra ut av rumpa fordi de "setter seg fast" liksom? Og gnir ikke? :fnise:

Elsker engasjementet forresten! Tar imot alle tips :D

Anonymkode: d69d8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trusemannen? lol. Altså jeg er bare nysgjerrig på hva slags undertøy damer foretrekker generelt sett. Min erfaring er at blondiner og brunetter oftest har helt ulike preferanser på undertøy selv om kroppsfasongen kan være nok så lik, Mørkudede damer har jeg svært liten erfaring med og asisatiske damer har jeg ingen erfaring med. Kjør på damer fortell om undertøyet deres.

Anonymkode: 09d5e...77a

Hva med rødhårede da? Hva liker jeg?:phaedra:

Anonymkode: 33997...fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...