Gå til innhold

Fineste kunstige juletre?


Norbertine

Anbefalte innlegg

Mitt kjøpte jeg på fagmøbler for ca 13 år siden, utrolig fornøyd med det. En venninne kjøpte sitt på clas olson nå, det til 699, som er litt lysere grønt, syntes det var utrolig fint og. Hadde kjøpt det selv, om jeg trengte tre nå.

Anonymkode: e8c5b...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, EvaLena said:

Jeg kjøpte ett tre fra Plantasjen for noen år siden og det ble brukt 1 gang. Jeg brukte over 2 timer på å dandere greiner og ja, hele treet. Så kom pyntingen etterpå.

Hvor lang tid tar det å ordne disse trærne dere skryter av? Jeg vurderer nemlig å kjøpe ett nytt nå i år, evt på salg etter jul.

Ett par minutter, det drysser ikke av det (eneste juletreet som ikke drysset av), og ett par min å pynte det.

ca 10 min med å sette det opp, ta på lys og pynte :)

Anonymkode: a9adf...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett par minutter, det drysser ikke av det (eneste juletreet som ikke drysset av), og ett par min å pynte det.

ca 10 min med å sette det opp, ta på lys og pynte :)

Anonymkode: a9adf...ab6

Hvilket tre er det? Og er det lite? For bare og pynte og sette på lys bruker jeg godt over en time på, da jeg har veldig mye pynt. 

Anonymkode: e8c5b...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket tre er det? Og er det lite? For bare og pynte og sette på lys bruker jeg godt over en time på, da jeg har veldig mye pynt. 

Anonymkode: e8c5b...268

2 meter, bilde i 

 

Det går ann å ordne det finere enn det er på bilde, men venter med å poste ett pynta juletree-

Anonymkode: a9adf...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

På 10.12.2017 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Hageland.

Anonymkode: 356de...436

Ser tråden er fra julen i fjord, men what the hell :P

Hageland sitt kjøpte vi først. ,men etter å satt det opp å skrudd på belysningen,  så vi at de opererte med to forskjellige lysslyner. En farge oppe og en annen farge på lysene nederst på treet. Vi leverte det tilbake og fikk alle pengene. Veien til Ikea var kort etter dette. Som skrevet før her i tråden hadde vi da lett i 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...