Gå til innhold

Til nynazistene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sex kun med utlendinger, ingenting tenner meg mer enn å avvise en patetisk hvit mann og velge en utlending rett foran ansiktet hans på byen. Å danse sensuelt med dem mens dere står langs sidelinjene og skjelver. Fremtiden til Norge er ikke hvit slik dere vil ha den, den er brun, hvite og svarte blandes sammen. Jeg gjør jobben min og kommer til å få barn med en svart mann når jeg bestemmer meg for å ha barn. :fnise: Peace out!

Anonymkode: 15d40...1cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

antar det var en spøk, men vil si at mange på KG har godt av å høre det allikevel 

Anonymkode: 5033f...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og det eneste stedet dette skjer er i Norge og andre vestlige land. Den brune, hvite, svarte rasen blandes ikke sammen. Det er kun vi her i Europa og andre vestlige land. I mellomtiden spres genene til disse, mens dine dør ut over tid.

Anonymkode: ba4ff...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men takk og pris for at evolusjonen over tid uansett vil selektere lyser hud i nord. Slik at denne blandingsrasen uansett vil lide over tid.

Anonymkode: ba4ff...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt å se selvhat i fri utfoldelse. Hadde du en vond barndom? Mye mobbing kanskje?

Anonymkode: 849cf...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er å gjøre dine fremtidige unger en bjørnetjeneste. Grunnen til det er for det første så finnes det ganske mye rasisme i dagens samfunn, både i Norge og ellers. For det andre har mixed couples en mye høyere sjanse for å gå fra hverandre. For det tredje vil ikke barna være like robuste i forhold til klimaet vi har her i nord.

Anonymkode: 16fc3...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.12.2017 at 8:55 PM, AnonymBruker said:

Fremtiden til Norge er ikke hvit slik dere vil ha den, den er brun, hvite og svarte blandes sammen.

Du er avskum. Rett og slett avskum.

Anonymkode: d7da7...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en spesiell tråd. Det får meg til å undre hvorfor du har så mye imot hvite? Hva har de gjort deg?

Har ikke noe problem med at folk finner kjærligheten på tvers av etnisiteter og hudfarger, kjærlighet er kjærlighet. Å godte seg over et folkeslags undergang derimot er neppe særlig sunt eller normalt, det er jo nettopp det samme som nynazister gjør. Hva er årsaken til at du tenker slik?

Har aldri forstått meg på folk som misliker folk på bakgrunn av pigmentene i huden, hva har de å si?

Igrunn når jeg tenker meg om så høres det her mer ut som en cuckold historie. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

patetisk hvit mann

Hvorfor føler du for å rope ut for hele Norge at du er en rasist?

Anonymkode: 125e5...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke kun nyzasistene som blir sur av det. Har hørt folk som ikke er nynazister bli sur. Som er litt komisk fordi at flere sier at innvandrere må la døtrene deres date hvem de vil. Samtidig blir de selv sur. lol

Anonymkode: b5882...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...