Gå til innhold

Hva slags sminke bruker dere på øyebrynene? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags sminke bruker dere på øyenbrynene? Farger dere de enten hjemme eller hos frisør, bruker dere øyenbrynsblyant, eller øyenbrynsgel eller hva ? :) 

skriv gjerne alderen deres også :) 

Anonymkode: e6ba6...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30 og har de siste 5 årene brukt brynspudderet fra Anastacia + bryns pennen, begge i fargen dark brown. Er kjempefornøyd og er drøyt i bruk. Om jeg er ute å reiser i varmere strøk drar jeg å får kunstig farge på dem så jeg slipper å konstant må passe på(synes ikke at jeg har bryn i det hele tatt uten sminke).

Anonymkode: 89240...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hjemmefarge + brynspennen fra Anastacia i fargen taupe. Har prøvd både billigere versjoner, øyenbryn-«maskara» og pulver, men det er denne pennen som er den aller beste til mitt bruk - synes jeg. Er 30

Endret av Cocosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske lyse bryn og har farget de litt mørkere siden jeg var ungdom. Nå fyller jeg inn med farge fra Makeupmekka og en kost fra samme sted. Har tidligere brukt blyant, men synes farge og kost gir finere resultat. Har av og til gått til skikkelig proffe folk og farget og formet, men de lager de egentlig så ulik mine naturlige bryn at jeg ikke orker/klarer å opprettholde dem.

Er i slutten av 30-årene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Bruker denne i kombinasjon med en sort kajal. Er 44 år og har langt mørkebrunt hår. Yves Rocher eyebrow pencil i brun.6287388691_4ffe587231.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har microblading så bruker ikke noe nå, men før det brukte jeg anastasia dipbrow eller nyx brow pencil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD8E5915-99B3-4FF8-AFA4-002C1BD27FA1.thumb.png.2f78f1900e4370f9ba5f7e524df7154d.png

Bruker denne. Er 28 år gammel. Bruker ofte klar brynsgel og denne, fra Chanel. Bruker en god skrå pensel fra Esteè Lauder. Du kan bade, svette, ta deg i fjeset og den sitter helt til du tar den av med sminkefjerner. 

Anonymkode: 0358d...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker øyebrynspenn fra Anastacia i Taupe. Har prøvd litt forskjellige, bl.a Kicks eget merke og H&M. De er også greie, men liker Anastacia bedre- synes det ser mer naturlig ut. Jeg er 38. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte øyebrynsblyant før, og ble en "helt ny dame" når jeg oppdaget øyebrynspudderet til Bitch N Brows. Så mye mer naturlig, samtidig fyldig ut, og ikke så skarpt og synlig som med blyant. 
Er også fornøyd med browpomaden til makeup mekka men da ser man at det er malt på, til fest er den looken helt grei. 

Anonymkode: 60fe7...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger brynene med farge fra Refectocil i lysebrun og grafitt (grå). Disse passer til blond hår, og gir en fin, kald askefarge. Grer de på plass med spoolien på Anastasia´s Brow wiz i Taupe. Bruker Brow gel i clear (denne anbefales!) fra samme merke til å sette brynene. Har egentlig ikke behov for å fylle inn med Bow wiz pennen, men hender jeg fyller inn litt hvis jeg skal noe spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en farget bryngel fra Blinc,  når det er påført og tørket farger jeg bare selve hårene forsiktig med en vannfast myk eyeliner fra Isadora.  Syns ikke det er fint med tegnede/pudder bryn. 

https://eleven.no/blinc-foundation-of-youthful-color-eyebrow-mousse#12651

https://eleven.no/isadora-perfect-contour-kajal#33874

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...