Gå til innhold

Stemning for tarot? :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratis kort til de tre første, og ber på forhånd om at det kommer tilbakemelding etterpå her i tråden. :-)

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratis kort til de tre første, og ber på forhånd om at det kommer tilbakemelding etterpå her i tråden. :-)

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Glemte å skrive at det må være en tydelig forespørsel, jeg forstår ikke om de to første svarene er et ønske om å bli lest for eller ikke, så hopper over dem foreløpig. Hvis man ikke har et konkret spørsmål kan man for eksempel spørre om generelle råd for den neste uken/måneden/akkurat nå.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykkebamsen

Kunne jeg bli spådd generelt? Slik som hva du får opp når du legger kort på meg? Eller blir det for diffust?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: 3cf29...251

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å skrive at det må være en tydelig forespørsel, jeg forstår ikke om de to første svarene er et ønske om å bli lest for eller ikke, så hopper over dem foreløpig. Hvis man ikke har et konkret spørsmål kan man for eksempel spørre om generelle råd for den neste uken/måneden/akkurat nå.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Bare se bort fra mitt svar.

Anonymkode: 3cf29...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, miss summers skrev:

Hvordan ser tiden fremover ut? :nordvesta:

Du er i ferd med å avslutte en større syklus i livet ditt, et kapittel som har krevd mye av deg, som har gjort at du har bygget indre styrke som et resultat av tøffe tider. Det blir viktig å ta seg noe alenetid i desember for å reflektere over hva du har lært og ikke minst hvor du vil gå videre. Reflektere over hva som er verdifullt for deg følelsesmessig, hvordan du kan være mer tydelig både med deg selv og andre i forhold til å kommunisere dine ønsker og verdier (slik at du slipper å oppleve samme syklus igjen). Så sant du tar deg tid til denne reflekteringen og justeringen av din egen skute, vil du kjenne indre driv og pågangsmot når nye prosjekter og jobb begynner igjen på nyåret. Du begynner å basere deg mer på egne ønsker, noe som vil gi deg tilsvarende resultater tilbake. Der du gir helhjertet får du også gode resultater.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er i ferd med å avslutte en større syklus i livet ditt, et kapittel som har krevd mye av deg, som har gjort at du har bygget indre styrke som et resultat av tøffe tider. Det blir viktig å ta seg noe alenetid i desember for å reflektere over hva du har lært og ikke minst hvor du vil gå videre. Reflektere over hva som er verdifullt for deg følelsesmessig, hvordan du kan være mer tydelig både med deg selv og andre i forhold til å kommunisere dine ønsker og verdier (slik at du slipper å oppleve samme syklus igjen). Så sant du tar deg tid til denne reflekteringen og justeringen av din egen skute, vil du kjenne indre driv og pågangsmot når nye prosjekter og jobb begynner igjen på nyåret. Du begynner å basere deg mer på egne ønsker, noe som vil gi deg tilsvarende resultater tilbake. Der du gir helhjertet får du også gode resultater.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Så herlig, takk! Jeg er midt en helt vanvittig tøff tid på jobb. Så håper på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, 17snart20 skrev:

Kunne jeg bli spådd generelt? Slik som hva du får opp når du legger kort på meg? Eller blir det for diffust?

 

Helt i orden :-)

Det ser ut til at du også kommer ut av en litt vanskelig periode, muligens vært noe kjærlighetssorg eller lignende, alenetid. Forvirring over hvor du skal. Nå kommer tiden for å ta opp igjen tråden, begynne på noe nytt. Du har dyp støtte, enten i en nær person i livet ditt eller du har fått kontakt med "ditt høyere selv". Du har styrken til å gå videre, livet ditt er i ferd med å balansere seg i en positiv retning, hvor alle muligheter er åpne. Det handler om å fortsette å bygge gode dype relasjoner med deg selv og andre, og nr to, om å finne ut hva du virkelig vil og gå etter det, sett det ut i livet, gå mot de tingene som gjør deg glad. Ta valget, og deretter handle på det, det er det du må gjøre, selv om det kan være skummelt.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...