Gå til innhold

#meeto er en fest!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

#meeto er en fest for oss politisk ukorrekte. Den ene moralposøren etter den andre blir tatt med buksa nede.

Vi så det først i USA. Hollywood skuespillere som sutret og grein pga Trumps uttalelser om «grab them by the pussy», viser seg å være enda verre sjøl.

I Sverige har vi sett det i Aftonbladet. Der har to ansatte kommentatorer som tidligere har brukt spaltene sine til å slenge dritt om politisk ukorrekte, blitt avslørt som voldtektsmenn. (Se bilder)

 

Og i Norge har det nå blitt avslørt at Davy Wathne er et trakasserende rasshøl. Mannen som bruker twitter til å slenge dritt om folk som er skeptisk til innvandring, og som «stolt» kunne fortelle at han hvertfall ikke stemte på den onde Listhaug tidligere i høst under valget.

 

Moralen er; stol aldri på en mann som forsøker å fremstå som et godt menneske ved å slenge dritt om innvandringsskeptikere. De gjør det bare for å kunne fremstå som bedre enn de er. Litt sånn «faen, jeg har litt dårlig samvittighet etter helga. Hva skal jeg gjøre? Ah! Jeg slenger litt dritt om Listhaug. Det koster meg ikke en dritt, men folk (og spesielt damer) kommer til å tru jeg er en bra fyr. Hehe!»

 

 

10D19BC7-0FC7-45CC-99F0-6229EF7035FD.jpeg

908BB99B-356A-4EAF-A88D-A3F5191B5927.jpeg

Anonymkode: f290f...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...