Gå til innhold

Kg handler om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

pikk, psykopati, asperger og retten til å dumpe mannen. Kort oppsummert.

Anonymkode: 28e5c...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, NotNaomi skrev:

Husk at det er det du ser :-) 

Og det du er opptatt av. Det er deg og dem. For å si det sånn:-)

Du kjenner meg personlig eller? Har bare lagt merke til at det er mange slike tråder her.

Anonymkode: 28e5c...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner meg personlig eller? Har bare lagt merke til at det er mange slike tråder her.

Anonymkode: 28e5c...39a

Nei. Aner ikke hvem du er :-) 

Du ser det du ser og det som opptar deg. Gidder ikke bry meg om det. Det andre ting og engasjerer meg heller i det. Å overse og ignorere er ikke så dumt alltid. Gidd å bruk hodet på viktigere og mer seriøse greier. Det var det jeg mente å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Om folk gadd å overse og bry seg mindre om fjas og tull her , så ville det jo blitt bedre. Istedenfor å engasjere seg så mye om det at en tilmed lagde en tråd om det. Så...du er jo absolutt med på fjaset.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NotNaomi skrev:

Om folk gadd å overse og bry seg mindre om fjas og tull her , så ville det jo blitt bedre. Istedenfor å engasjere seg så mye om det at en tilmed lagde en tråd om det. Så...du er jo absolutt med på fjaset.

 

Har du ingenting annet å gjøre enn å spre merkelige og dårlig formulerte svada-svar i alle tråder her? Få deg et liv! 

Anonymkode: f8297...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Det er ikke få ganger folk har spurt meg om jeg er empatisk, etter jeg har skrevet at jeg ikke liker å stå i folkemengder men heller for meg selv. Da tror de automatisk at jeg har asberger. Da jeg tok en cast-test på nettet fikk jeg 7p. det er ikke i nærheten av å ha asberger. Hvorfor er folk så opptatte av å diagnostisere folk, basert på noen “særheter”? 

Og spør man om råd, er det ofte de svært alvorligste kanskje dødeligste sykdommene man har. WCS! Jeg har funnet ut at det som oftest er lurest å la være å spørre om ting, da jeg ofte heller blir skremt enn klokere på visse ting. Søsteren min sa at kg. er ikke for mennesker med helseangst. 

Anonymkode: e8422...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...