Gå til innhold

Nordiske jenter på toppen av vidhetsskalaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg jente så jeg har jo ikke akkurat mye erfaring på dette punktet, utenom min egen. Men når man ser en tendens til at forskjellige folkeslag har den og den penisstørrelsen, så kan man jo anta at det samme vil gjelde for kvinners vagina også. Det betyr ikke at alke norske kvinner er vide, men gjennomsnittlig er kanskje norske kvinner videre enn da for eksmepel sør amerikanske.

Nå har jeg bare ligget med to menn selv, jeg vet ikke størrelsene deres, men de er nok ganske gjennomsnittlige. Han ene var nok tynnere enn vanlig også, 10-11 cm i omkrets kanskje. Begge disse var mer enn nok for å tilfredsstille meg, og jeg får helt sjokk når jeg ser kvinner her inne beskrive størrelsen til drømmepenisen. 

Jeg vet med meg selv at jeg er helt elendig på å se lengde, og om samme mann hadde sagt at penisen var alt mellom 13-18 cm lang hadde jrg trodd på det. Så grunnen til at så mange kvinner sier de må ha minst 17 cm er kanskje at det de tror er 17 cm egentlig er 15 for eksempel? 

Anonymkode: 6a4b6...f68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Evilposelos skrev:

Ja, ganske usannsynlig egentlig. Dette er en tråd for å sverte kvinner fordi du selv føler deg liten. Av 100 damer i en tråd om mannens størrelse, svarer kanskje en med at det betyr noe for henne. Da tolker du det som at alle kvinner bryr seg om størrelse.  Det du vil, er at damer skal føle seg like ille som du gjør.

Kvinner som har født kan bli videre, men det gjelder alle kvinner fra hele verden.  

Jeg har tro på at kvinner fra Asia kan være trangere, men jeg har ingen tro på at det er så voldsomt som du beskriver det. 

Er ikke bare 1 av kvinnene som er enig i at størrelsen har mye å si. Alle er enig i at tykkelsen har mye å si, mens en del er opptatt av lengden. Hva betyr det? Jo det betyr at mange damer trenger en større penis enn snittet for å bli tilfredsstilt. Bare så lei av den dobbeltmoralen dere kvinner har om penisstørrelse. Når noen forteller dere hvorfor dere trenger en større penis, fordi dere er videre enn snittet ellers i verden, så blir dere snurte. Hvis en gjennomsnittlig dybde på vagina er 10 cm, hvorfor klages det da på menn som har normale peniser? Det kaller jeg kravstort og da trenger dere å høre at det er de kvinnene som er problemet. Tro meg, størrelsen deres varierer mye akkurat som hos menn.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med en kvinnes anatomi er at om det ikke er trangt så er det som en dartskive. Noen punkter gir flere poeng. 

Når du spiller så vil en med tiden treffe bedre og bedre. Trening og teknikk fungerer. Nå har vi mennesker også tilgang på verktøy som gjør at vi treffer bedre. Så hvorfor ikke søke løsninger?

Summa summarum så handler det om å skåre bedre enn dine konkurrenter. Generelt er kvinner resultatorienterte og tenker lite over om hvordan en kom frem til det. Resultatet overskygger metoden. Så søk løsninger når glasset er halvfull. Ikke vær en loser som blir aggressiv/passiv og tolker det som halvtomt. 

Anonymkode: d02b6...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg jente så jeg har jo ikke akkurat mye erfaring på dette punktet, utenom min egen. Men når man ser en tendens til at forskjellige folkeslag har den og den penisstørrelsen, så kan man jo anta at det samme vil gjelde for kvinners vagina også. Det betyr ikke at alke norske kvinner er vide, men gjennomsnittlig er kanskje norske kvinner videre enn da for eksmepel sør amerikanske.

Nå har jeg bare ligget med to menn selv, jeg vet ikke størrelsene deres, men de er nok ganske gjennomsnittlige. Han ene var nok tynnere enn vanlig også, 10-11 cm i omkrets kanskje. Begge disse var mer enn nok for å tilfredsstille meg, og jeg får helt sjokk når jeg ser kvinner her inne beskrive størrelsen til drømmepenisen. 

Jeg vet med meg selv at jeg er helt elendig på å se lengde, og om samme mann hadde sagt at penisen var alt mellom 13-18 cm lang hadde jrg trodd på det. Så grunnen til at så mange kvinner sier de må ha minst 17 cm er kanskje at det de tror er 17 cm egentlig er 15 for eksempel? 

Anonymkode: 6a4b6...f68

Ja er nettopp det jeg mener. De prater om størrelse de ikke har peiling på. Ingen klarer å se hvor stor en penis er i omkretd og lengde. Tilogmed jeg som mann klarer ikke å se nøyaktig størrelse på menn. At det er forskjeller genetisk er det nok liten tvil om. Når kvinner beskriver størrelsen de foretrekker i en partner, så er den langt over snittet i både lengde og tykkelse. Fleste foretrekker en penis på 17 cm og oppover som du sier, og tykk, helst 14 cm i omkrets og oppover. Når det da er under 10% av menn som har dette, så må jo er det to ting dette kan skyldes. Enten er dama alt for kravstor og tror hun selv er guds gave til mannen, som er en 10/10 på skalaen selv, eller så er hun for vid. Hvis en mann påpeker dette, er han en kvinnehater.. Forstå det den som kan. Hvis ikke det er menn som blir behandlet dårlig så vet ikke jeg. Hvis menn hadde utelukket 90% av jenter pga for dårlig kropp eller vid vagina, hadde helvete vært løs. Så er dere damer med sånne krav som er verst til syvende og sist. 

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall er det heller en god kombinasjon:fnise: Gambia har høyest snitt i verden på penisstørrelse, og noen asiatiske land har et snitt på rundt 10 cm i snitt, mens norge ligger på 13 cm i snitt. Men norske jenter syns jo 13 cm er for lite selv om en gjennomsnittlig vagina i snitt skal være 10 cm og kan utvides noe hvis opphisset. Dere får jo plass til penis på 20 cm og 16 cm i omkrets, så er vel heller dere som er for vide da.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Du vet at hodet til nyfødt er ca 35- 37 cm i omkrets sant? 

En del av poenget med en vagina er at den skal kunne føde uten alt for mye skader. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo menn som starter alle de trådene, om at vi kvinner bare vil ha store tykke peniser. Når vi kvinner skriver at vi er fornøyd med en helt middels, så blir vi ikke hørt.

Og han har hatt sex med 7 norske kvinner, kan jo ikke si at alle norske damer er vide da. Jeg har hatt sex med 20 norske menn, flere av de hadde mikro penis, eller liten penis. Vil det si at alle norske menn har mikro penis? Nei, jeg har bare hatt uflaks. Og jeg er trang, gynekologen min lurte på om jeg var operert, da jeg var så stram nedentil. Og jeg har født 2 barn.

Anonymkode: ed8ba...ddc

Hvis du har møtt mange menn med mikropenis så har du vunnet i lotto omtrent. Er bare 1% ca som har det som kalles for mikropenis. Da snakker vi undee 7 cm. En normal penis ligger mellom 10-18 cm, og der finner vi 95% av den mannlige befolkningen. Dere kvinner skjønner jo ikke at de dere er sammen med har en helt normal penis. Så hvorfor skrives det om at alle dere damer er sammen med en mann som har over 17 cm og tykk penis. Det regnestykket hår bare ikke opp. Menn skryter på seg og kvinner måler ikke størrelsen. Dermed går alle rundt og tror at alle menn har 17 cm eller større nesten. Hvis ei dame må ha en penis på 17 cm og 14 cm i omkrets for å være fornøyd, da er hun kravstor OG vid. 

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, spektralkatt skrev:

Du vet at hodet til nyfødt er ca 35- 37 cm i omkrets sant? 

En del av poenget med en vagina er at den skal kunne føde uten alt for mye skader. 😊

Vær så snill å ikke blande inn fødsel med normal sex. Hvis du er kvinne så vet du hva som skjer med kroppen for å bli klar til en fødsel med masse hormoner osv. Og mange revner og får komplikasjoner etter fødsel. Dere damer mener jo at det er helt forklastelig at en mann dumper dama fordi hun er for vid. Er det ikke like forkastelig at ei dame gjør det samme med en mann som er helt normal da? Var det noen som nevnte dobbeltmoral?

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet med meg selv at jeg er helt elendig på å se lengde, og om samme mann hadde sagt at penisen var alt mellom 13-18 cm lang hadde jrg trodd på det. Så grunnen til at så mange kvinner sier de må ha minst 17 cm er kanskje at det de tror er 17 cm egentlig er 15 for eksempel? 

Anonymkode: 6a4b6...f68

Eller kanskje fordi de har spurt typen, og da oppgir han selvsagt lengden på millimeteren sannferdig. Dere bør nok måle selv, men det vil jeg ikke anbefale. Kan bli en ydmykede seanse for mannen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med mange utenlandske som sier jeg er trang og at de elsker norsk fitte fordi vi er trange og tighte. 

Men det kan godt hende det, kanskje derfor vi er flere og flere norske jenter som foretrekker sex med utenlandske menn som har litt større utstyr, og de norske mennene ender opp med thaikoner som er vant til minidicks fra før av fordi norske peniser er omtrent like små som thai mennene sine! :P 

Anonymkode: 80b30...88b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill å ikke blande inn fødsel med normal sex. Hvis du er kvinne så vet du hva som skjer med kroppen for å bli klar til en fødsel med masse hormoner osv. Og mange revner og får komplikasjoner etter fødsel. Dere damer mener jo at det er helt forklastelig at en mann dumper dama fordi hun er for vid. Er det ikke like forkastelig at ei dame gjør det samme med en mann som er helt normal da? Var det noen som nevnte dobbeltmoral?

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Jeg, og da altså alle kvinner, ut i fra denne trådens logikk, dumper ingen på grunn av penisstørrelse. 

Jeg kunne derimot vurdert å dumpe noen om de var sykelig opptatt av penisstørrelser og lagde anonyme tråder på internett om det titt og stadig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genetisk er det faktisk forskjell på rasene. Afrikanere føder babyer med mindre hoder og smalere hofter, derfor er også vaginaen deres både kortere og smalere. I tillegg har de tykkere muskulatur, noe som også gjør at de føles strammere. Afrikanske damer er de som sliter mist med inkontinens på verdensbasis. 

Asiatiske kvinner har genetisk en relativt kort vagina, men ikke spesielt trang. Og hvite kvinner har genetisk de lengste og bredeste vaginaene siden vi føder de største barna.

Dette betyr så klart ikke at alle hvite kvinner har større vagina enn afrikanske kvinner etc. Men på et generelt basis er det slik. Igjen, en norsk kvinne kan fint være både trangere og kortere enn både en asiatisk kvinne og en afrikansk kvinne, og en afrikansk kvinne kan fint både være lenger og videre enn norske og asiatiske kvinner, men om man hadde plukket ut 100 av hver hadde man nok sett en klar tendens.

Anonymkode: b9b95...362

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ifra norden er generelt sett større bygd enn sør-amerikanere, så man kan jo ikke se bort i fra at det kan være enn proporsjonal sammenheng

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Genetisk er det faktisk forskjell på rasene. Afrikanere føder babyer med mindre hoder og smalere hofter, derfor er også vaginaen deres både kortere og smalere. I tillegg har de tykkere muskulatur, noe som også gjør at de føles strammere. Afrikanske damer er de som sliter mist med inkontinens på verdensbasis. 

Asiatiske kvinner har genetisk en relativt kort vagina, men ikke spesielt trang. Og hvite kvinner har genetisk de lengste og bredeste vaginaene siden vi føder de største barna.

Dette betyr så klart ikke at alle hvite kvinner har større vagina enn afrikanske kvinner etc. Men på et generelt basis er det slik. Igjen, en norsk kvinne kan fint være både trangere og kortere enn både en asiatisk kvinne og en afrikansk kvinne, og en afrikansk kvinne kan fint både være lenger og videre enn norske og asiatiske kvinner, men om man hadde plukket ut 100 av hver hadde man nok sett en klar tendens.

Anonymkode: b9b95...362

Ja er alltid noen individuelle forskjeller, men  du beskriver det veldig bra her, og kan også være grunnen til at norske kvinner er veldig opptatte av at penis må være over snittet stor spessielt i tykkelse. Er nok en grunn for at norske kvinner foretrekker en tykk penis.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en myte at alle afrikanske menn har store peniser og kvinnene er vide...Det er i vest Afrika i Kongo de er store.  Mens  i andre deler av Afrika er de mindre på linje med asiatere eller europeiske folk.

Anonymkode: aef9f...7cd

Kongo ligger ikke i vest-Afrika.

Ukens teiteste tråd?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill å ikke blande inn fødsel med normal sex. Hvis du er kvinne så vet du hva som skjer med kroppen for å bli klar til en fødsel med masse hormoner osv. Og mange revner og får komplikasjoner etter fødsel. Dere damer mener jo at det er helt forklastelig at en mann dumper dama fordi hun er for vid. Er det ikke like forkastelig at ei dame gjør det samme med en mann som er helt normal da? Var det noen som nevnte dobbeltmoral?

Anonymkode: 5c3a1...c8c

En vagina skal fungere både for fødsel og sex. 😊 størrelsen er nok tilpasset for å kunne være funksjonell på begge områder. 

Jeg forstår ikke helt hvordan en måler vidden på en vagina? 

Den består jo av vegger med sterke muskler. Når de strammes blir åpningen liten, når de tøyes kan den bli ganske stor. 

Det er en fordel om maxvidde er såpass at en kan f eks føde uten alt for store skader. 

Jeg kjenner til fødsel ja 😂 å minner altså❤ husker jeg revna fra vagina til anus og legen måtte bruke en time på å sy meg sammen. Ikke morsomt. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir jo på en måte litt mening. Norske kvinner er jo generelt betydelig "videre" hva kroppsfasong angår enn eksempelvis franske, så vil jo tenke at det ikke er helt umulig at resten av kroppen følger etter? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja er alltid noen individuelle forskjeller, men  du beskriver det veldig bra her, og kan også være grunnen til at norske kvinner er veldig opptatte av at penis må være over snittet stor spessielt i tykkelse. Er nok en grunn for at norske kvinner foretrekker en tykk penis.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Om du tenker på penistrådene på KG så velger du og en del andre menn ut de få svarene som passer deres vrangforestillinger, og ignorerer fullstendig de fleste som svarer at størrelsen IKKE er det viktigste.

Herregud så lei jeg, og mange med meg, er av dere.

Anonymkode: e7513...fad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herzeleid skrev:

Gir jo på en måte litt mening. Norske kvinner er jo generelt betydelig "videre" hva kroppsfasong angår enn eksempelvis franske, så vil jo tenke at det ikke er helt umulig at resten av kroppen følger etter? 

Ja men dette er et sårt tema. Men da må de også skjønne at å si at man foretrekker en tykk penis, forteller at de selv er vide. Er jo faktigst så enkelt. Man kan ikke skylde på menn fordi de ikke har stor nok penis når 95% har normal penis. Da må de se på seg selv. Er sånn med alt i livet at det er lett å fraskrive seg ansvar. Er jo aldri man selv det er noe galt med ikke sant.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du tenker på penistrådene på KG så velger du og en del andre menn ut de få svarene som passer deres vrangforestillinger, og ignorerer fullstendig de fleste som svarer at størrelsen IKKE er det viktigste.

Herregud så lei jeg, og mange med meg, er av dere.

Anonymkode: e7513...fad

De fleste kvinner sier at størrelsen ikke er viktig så lenge den har litt tykkelse og over gjennomsnittet lang. Er der problemet ligger. Dere sier egentlig at den normale mannen i gata ikke er bra nok. Er det så rart at menn funderer på hva som er greia, og føler a dere er kravstore? Menn blir kalt kyniske og kvinnehater om dama må være trang og ha en over middels bra kropp. Men på penisstørrelse gjelder ikke disse reglene. Da er det fritt frem å ha sterke preferanser på en partner.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite konstruktiv diskusjon, det er jo ikke som om norske kvinner kan noe for at de er videre enn i resten av verden.

Anonymkode: 240c7...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...