Gå til innhold

Nordiske jenter på toppen av vidhetsskalaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakket med en fyr fra søramerika, som jobber en del i Norge og i hjemlandet. Han er godt bereist i verden, og har også hatt en del sexpartnere i forskjellige land. Han mente at norske kvinner var blant de videste han hadde prøvd før. Han trodde de var. Hvis dette stemmer betyr det jo at norske kvinner og menn er dårlig missmatch.. Jeg sa som sant var, at jeg ikke hadde hatt sex med så mange jenter fra andre land. Han sa at søramerikanske damer ofte var veldig trange. Tyder jo på at størrelsen varierer en del fra land til land.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha lest mye rundt på kg tror jeg dette stemmer ganske bra.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du damer på kg om norske damer er vide? Som norsk , heterofil dame synes jeg det er vanskelig å svare på.. men har ikke fått noen klager fra norske menn. 

Anonymkode: f39a0...920

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Antageligvis så har han svært liten penis. For det er ingenting som heter vidhetskala. 

Anonymkode: 095bc...30b

Den måtte jo komme fra ei dame ja.. Han har lagt merke til at norske damer er videre enn snittet, og han hadde ikke liten penis nei. Føler jo at min som er god over snittet kan føles liten ut tilogmed, så er nok sikkert noe i det. Norske jenter ganske store av natur, i forhold til mange andre land, så er nok mye genetisk i bildet vil jeg tro.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere klager jo mye på at den ikke er tykk nok ofte, så ligger jo noe i det da vil jeg tro.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge den logikken må jo afrikanske damer dø i fleng på grunn av de 26 cm + penisene og vaginaer i barnestørrelser.

Håper kg stenger deg ute igjen.

Anonymkode: 9d42b...018

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke nordiske menn blant de tykkeste globalt sett? Tenker jo da at det gir mening at nordiske kvinner er videre også, eller er det helt fjernt å tenke sånn?

Anonymkode: ea732...2b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:Gjesp:

Anonymkode: e7513...fad

Hvorfor så mye trasige symboler når vi diskuterer vaginastørrelser? Dere elsker jo å snakke om penisstørrelse og omkrets.. Den bør være helst være over 15 cm og ha 14 cm i omkrets osv. Er jo litt intressant å se hvorfor norske damer sliter med å bli tilfredsstilt seksuelt. Men ofte er det vel sånn at eplet ikke ramler så langt fra stammen, som det heter. Jo mere man leser her, jo mere er det jo tydelig at mange av damene rett og slett har for stor vagina.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi begynne å ligge med menn unfor norden.

Anonymkode: 4e1ab...c8d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snakket med en gynekolog som mente det samme som TS. Vedkommende hadde jobbet flere steder i Europa og Asia. Norske kvinner er jo høye og kraftige, så det påvirker sikkert også skjedestørrelsen.

Anonymkode: 2ad22...57f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge den logikken må jo afrikanske damer dø i fleng på grunn av de 26 cm + penisene og vaginaer i barnestørrelser.

Håper kg stenger deg ute igjen.

Anonymkode: 9d42b...018

Tror du snakker til feil person her. Og du tåler helt fint å diskutere penisstørrelse her inne å fortelle hva som er bra og ikke, men vaginaen din er hellig. Nei det fungerer ikke sånn i samfunnet vi lever i her i Norge. 

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får vi begynne å ligge med menn unfor norden.

Anonymkode: 4e1ab...c8d

Ja tror det hadde passet bedre for både dere og menn generelt. Men ikke hvilket som helst land da.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en fyr fra søramerika, som jobber en del i Norge og i hjemlandet. Han er godt bereist i verden, og har også hatt en del sexpartnere i forskjellige land. Han mente at norske kvinner var blant de videste han hadde prøvd før. Han trodde de var. Hvis dette stemmer betyr det jo at norske kvinner og menn er dårlig missmatch.. Jeg sa som sant var, at jeg ikke hadde hatt sex med så mange jenter fra andre land. Han sa at søramerikanske damer ofte var veldig trange. Tyder jo på at størrelsen varierer en del fra land til land.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest mye rundt på kg tror jeg dette stemmer ganske bra.

Anonymkode: 5c3a1...c8c

Tror du at å skrive bekreftende svar til dine egne innlegg gjør påstandene dine mer gyldige? :ler:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, snakket med en gynekolog som mente det samme som TS. Vedkommende hadde jobbet flere steder i Europa og Asia. Norske kvinner er jo høye og kraftige, så det påvirker sikkert også skjedestørrelsen.

Anonymkode: 2ad22...57f

Særlig.
Men når du nevner det så snakket jeg med en psykolog en gang som sa at veldig mange av de mest desillusjonerte pasientene hans var menn som skrev anonyme innlegg om vaginaer på kvinneguiden. Høres troverdig ut, ikke sant? :)

Å påstå at nordiske kvinner har vide vaginaer er som å påstå at nordiske kvinner har store hender. Noen har det, noen ikke, og det henger ikke nødvendigvis sammen med kroppsstørrelse heller.

Anonymkode: 5905d...06a

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tror du at å skrive bekreftende svar til dine egne innlegg gjør påstandene dine mer gyldige? :ler:

Særlig.
Men når du nevner det så snakket jeg med en psykolog en gang som sa at veldig mange av de mest desillusjonerte pasientene hans var menn som skrev anonyme innlegg om vaginaer på kvinneguiden. Høres troverdig ut, ikke sant? :)

Å påstå at nordiske kvinner har vide vaginaer er som å påstå at nordiske kvinner har store hender. Noen har det, noen ikke, og det henger ikke nødvendigvis sammen med kroppsstørrelse heller.

Anonymkode: 5905d...06a

Bare sier at etter å ha lest rundt her inne, kan det se ut som det han fortalte stemmer. At det er genetisk at kvinner må ha litt størrelse på penis for å bli tilfredsstilt. Norske kvinner er jo ikke like små og petite som asiatiske jenter og jenter fra andre land. Både spanske, franske, italienske jenter er jo mye mindre av vekst generelt. Ser forresten mere kvinner som snakker om penisstørrelse enn menn som tar opp det opplysende problemet at norske kvinner har romslig vagina, så vet isåfall ikke hvem som trenger å prate mest med en psykolog isåfall.:wink:

Anonymkode: 5c3a1...c8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...