Gå til innhold

Hvorfor kan gutter ligge rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, herzeleid skrev:

Snakk gjerne i klartekst så slipper vi å snakke rundt hverandre.

Du snakker om bekjente kvinner som ligger rundt som du mener tydeligvis sliter med noe. Men hvordan kan du vite det egentlig? Jeg er sikker på at folk slenger dritt om henne og sprer rykter om henne. Og så svarer du bare at det tror du ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Du snakker om bekjente kvinner som ligger rundt som du mener tydeligvis sliter med noe. Men hvordan kan du vite det egentlig? Jeg er sikker på at folk slenger dritt om henne og sprer rykter om henne. Og så svarer du bare at det tror du ikke...

Om noen forteller om problemene sine tror jeg stort sett på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid skrev:

Om noen forteller om problemene sine tror jeg stort sett på dem. 

En bekjent. Ikke en venn altså, men en bekbent legger ut om sine problemer til deg? Det er slett ikke slik at andre snakker om hennes angivelige problemer som de antar at hun har?

Og om hun så har problemer, gjør det henne til et dårlig menneske? Alle sliter da med noe

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maleficenta skrev:

En bekjent. Ikke en venn altså, men en bekbent legger ut om sine problemer til deg? Det er slett ikke slik at andre snakker om hennes angivelige problemer som de antar at hun har?

Og om hun så har problemer, gjør det henne til et dårlig menneske? Alle sliter da med noe

Jeg aner ikke hva du tror du svarer på men jeg har da aldri snakket om at andre er dårlige mennesker? 

Prøv å forholde deg til det jeg skriver, ikke det du føler jeg egentlig mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg aner ikke hva du tror du svarer på men jeg har da aldri snakket om at andre er dårlige mennesker? 

Prøv å forholde deg til det jeg skriver, ikke det du føler jeg egentlig mener. 

Trpden handler om at en del mener at kvinner som ligger med mange har dårlige egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Trpden handler om at en del mener at kvinner som ligger med mange har dårlige egenskaper.

Igjen så vet jeg ikke hva du tror du svarer på. Du svarer meg som om jeg har sagt noen er dårlige mennesker, noe jeg ikke har gjort. Det blir dermed vanskelig å ha en rasjonell diskusjon når du ikke virker å forholde deg til det jeg skriver. Spørsmålene dine fremstår da tilsvarende irrasjonelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, herzeleid skrev:

Igjen så vet jeg ikke hva du tror du svarer på. Du svarer meg som om jeg har sagt noen er dårlige mennesker, noe jeg ikke har gjort. Det blir dermed vanskelig å ha en rasjonell diskusjon når du ikke virker å forholde deg til det jeg skriver. Spørsmålene dine fremstår da tilsvarende irrasjonelle. 

Jeg svarer deg slik fordi det er det tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Jeg svarer deg slik fordi det er det tråden handler om.

Nei, tråden handler ikke om at disse jentene er dårlige mennesker. Og jeg har heller aldri skrevet noe i retning av at disse jentenes problemer gjorde dem til dårlige mennesker. Jeg håper du er voksen nok til å se dette selv snart og ikke svare som om noen har kommet med ytringer de ikke har ytret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Nei, tråden handler ikke om at disse jentene er dårlige mennesker. Og jeg har heller aldri skrevet noe i retning av at disse jentenes problemer gjorde dem til dårlige mennesker. Jeg håper du er voksen nok til å se dette selv snart og ikke svare som om noen har kommet med ytringer de ikke har ytret. 

Men du mener at menn som puler rundt har positive egenskaper i motsetning til kvinner som pga at de puler rundt har masse issues og problemer. Er det ikke det du sier? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Men du mener at menn som puler rundt har positive egenskaper i motsetning til kvinner som pga at de puler rundt har masse issues og problemer. Er det ikke det du sier? 

Jeg sier at det for menn i flere tilfeller forutsetter noen positive egenskaper å få sex, mens det hos kvinner ikke gjør det, og mange partnere hos kvinner virker henge mer sammen med negative egenskaper enn positive. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg sier at det for menn i flere tilfeller forutsetter noen positive egenskaper å få sex, mens det hos kvinner ikke gjør det, og mange partnere hos kvinner virker henge mer sammen med negative egenskaper enn positive. 

Man trenger ikke ha positive egenskaper for å få seg noe. Om han er sjarmerende og lett får kvinner til sengs pga det er jo bare en ren overfladisk egenskap. Det gjør han ikke nødvendigvis til kjærestemateriale. 

Og det å slite med problemer trenger ikke gjøre en person til dprlig kjærestemateriale, da ingen er perfekte og alle har problemer av et slag, uansett hvor perfekte de virker utad

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing, men synes det og ha mange partnere virker så risikabelt. :ac:

En kan jo beskytte seg mot sykdommer, men slike hpv-virus er vel man mer utsatt for med mange partnere.

Anonymkode: 65bb1...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Maleficenta skrev:

Man trenger ikke ha positive egenskaper for å få seg noe. Om han er sjarmerende og lett får kvinner til sengs pga det er jo bare en ren overfladisk egenskap. Det gjør han ikke nødvendigvis til kjærestemateriale. 

Og det å slite med problemer trenger ikke gjøre en person til dprlig kjærestemateriale, da ingen er perfekte og alle har problemer av et slag, uansett hvor perfekte de virker utad

Å være sjarmerende er ikke en positiv egenskap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, puzi88 skrev:

må feie over din egen dør før du feier over andre:fnise:

 

2 timer siden, puzi88 skrev:

kvinner er vell de som kanskje slutshamer mest 

Uff. Du kan fortsatt ikke skrive norsk nei. Ræv er foresten et ord. Vell er ikke, slutshamer heller ikke. 

Anonymkode: b9692...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, herzeleid skrev:

Å være sjarmerende er ikke en positiv egenskap?

Ikke nødvendigvis. Ikke når det brukes bevisst for å oppnå noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ikke nødvendigvis. Ikke når det brukes bevisst for å oppnå noe

Nei ok, "sjarmerende" er ingen positiv egenskap. Jeg tror ikke vi kommer noen vei her jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Nei ok, "sjarmerende" er ingen positiv egenskap. Jeg tror ikke vi kommer noen vei her jeg :)

Jeg sa ikke at det i seg selv er en negativ egenskap men det å være sjarmerende er ikke i seg selv noe som gjør noen til en bra person, da sjarme som regel bare er rent overfladisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jeg sa ikke at det i seg selv er en negativ egenskap men det å være sjarmerende er ikke i seg selv noe som gjør noen til en bra person, da sjarme som regel bare er rent overfladisk.

Ingen har hevdet at å være sjarmerende gjør deg til en "bra person". Igjen er det du som blander inn irrelevante momenter som ikke har blitt nevnt. Som sagt, prøv å forholde deg til det som skrives så blir dette mye mer givende. Jeg håper også du forstår forskjellen mellom en positiv egenskap og å være en bra person, hvis ikke blir dette veldig vanskelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, herzeleid skrev:

Snakk gjerne i klartekst så slipper vi å snakke rundt hverandre.

Er jo opplagt hva hun sier. 

I kveld er det min tur til å si at kg har noen av verdens mest idiotiske mannfolk med tunellsyn. De er verdensmestre i dobbeltmoralisme de luxe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Jeg aner ikke hva du tror du svarer på men jeg har da aldri snakket om at andre er dårlige mennesker? 

Prøv å forholde deg til det jeg skriver, ikke det du føler jeg egentlig mener. 

Rapporteres for hersketeknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...