Gå til innhold

Hvorfor kan gutter ligge rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, puzi88 skrev:

ååå gud er du 14 år eller ? hvor mange ganger har ikke folk forklart deg hvordan det fungerer ? menn og kvinner er forskjellige så det blir ikke det samme

en kvinne som har hatt sex med veldig mange menn er billig, fordi hun da har sagt ja til sex med mange forskjellige menn. dette krever ingenting av en kvinne for menn er fra naturens side alltid klar til sex uansett, så kvinner kan få seg sex når som helst 

en mann som har hatt sex med mange forskjellige kvinner, har erobret og overtalt mange kvinner, dette kreves enormt mye av, bådfr djsrm, selvtillit, utseende, personlighet og en haug av positive egenskaper. det er ingen hemmlighet at menn har det mye vanskeligere med å få seg sex enn kvinner. derfor får de en klapp på skulderen og respekt når de har erobret mange kvinner

 å få seg sex som kvinne derimot kreves ingenting, derfor blir kvinner kalt billige og blir slutshamet. det har de alltid gjort og det vil de nok forsette og bli

slik er det bare. er også et eldgammelt ordtak som forklarer dette. hvor kvinnen er nøkkelhullet og mannen er nøkkelen. 

" a key that can open many locks is a master key, a lock that can be opene by any key is a shitty lock"

her ser du tydelig hva som er hva. kvinnen er nøkkelhullet og mannen er nøkkelen fordi det i aller fleste tilfeller er mannen som prøver å ha sex med kvinnen og kvinnen sier enten JA/nei

kvinner blir også gravid og har et ansvar, som noen av feministene og hønsene her på forumet mener at det bare er menn som har ansvar for ubeskyttet sex. det kan føre til konsekvenser. 

anyway, billige damer blir kalt horer og det er helt okei :) slike billige holdninger er ikke positivt

Nei. Kanskje av dere menn, men ikke av kvinner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GiftMann38
9 hours ago, AnonymBruker said:

 

Hvorfor blir jenter sett ned på om de har hatt sex med mange? Selv har jeg gjort det og jeg skammer meg ikke. Jeg opplever mange ganger kommentarer som «du snakker sikkert med 5 gutter», når jeg har slettet dem. I tillegg kan jeg få kommentarer som «Hvem er det? Har du pult han?» om jeg viser et bilde av f. eks onkelen min.

Det er så unødvendig! Hvorfor defineres du av hvor mange du har ligget med? Jeg skammer meg ikke over hvor mange jeg har ligget med, men når jeg får reaksjoner av de rundt meg.. føler meg ikke akkurat verdsatt av dem da.

Anonymkode: 83b21...60e

Biologi og evolusjon. For menn har strategien som har gitt best evolusjonsmessig resultat vært å spre genene (altså sæden) på flest mulig damer. For damer har den beste strategien vært å spare seg til de møter den med de beste genene. Dette henger igjen uansett hva vi vedtar politisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, puzi88 skrev:

det quotet er fra 1935 og er legit. hersketeknikker kan du ta et annet sted

Rapportert for ræva språk. 

Anonymkode: b9692...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting at det kanskje et hakket lettere for gutter enn for jenter å møte folk for å ha tilfelldig sex, men hvorfor er dette negativt for jenta? Ja, det er kanskje lettere for å henne å få tak i gutter å ha sex med, men er det ikke bra at hun er frisinnet og frigjort, og har sex med folk hvis det er det hun ønsker? Jeg skjønner ikke logikken. Jeg tenker det er mye bedre med en jente som går og "gets what she wants" enn ei som sitter og venter på å bli plukket.

Anonymkode: 21376...7b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er én ting at det kanskje et hakket lettere for gutter enn for jenter å møte folk for å ha tilfelldig sex, men hvorfor er dette negativt for jenta? Ja, det er kanskje lettere for å henne å få tak i gutter å ha sex med, men er det ikke bra at hun er frisinnet og frigjort, og har sex med folk hvis det er det hun ønsker? Jeg skjønner ikke logikken. Jeg tenker det er mye bedre med en jente som går og "gets what she wants" enn ei som sitter og venter på å bli plukket.

Anonymkode: 21376...7b6

Jeg tror ikke vi kommer dit hvor menn synes det er positivt at partneren har hatt for vane å ligge med menn hun ikke kjenner. Ei heller at kvinne vil tenke at dette er "flott og frigjort". Dette handler nok også mye om at de løseste kvinnene ofte ikke virker å ha mye sex fordi de har så lyst på sex i seg selv, men for å kompensere for mangler og tilkortkommenheter på andre områder. 

Det handler nok generelt om at manglende selvrespekt og eksklusivitet er veldig lite attraktivt, selv om dette selvfølgelig ikke er grunnen for å ligge rundt for alle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke jeg som nevnte Marit Christensen. For det første forminsker jeg ikke kvinner ned til objekter på den måten, for det andre oppfatter jeg ikke kvinner som tomme skall med kun et ytre som avgjør hvor verdifulle de er.

Men jeg er den som ødela argumentet ditt, at menn ikke har noen standard. Hadde vi menn ikke hatt det ville vi gått etter alt som var tilgjengelig, når som helst. Det gjør vi ikke. Noen gjør det, for all del, det samme kan sies om en del kvinner også (KG har jo en egen kvinne som er blitt litt kjent på forumet etter hvert for å være... "en mann", nettopp fordi hun er så ukritisk).

Men menn (som gruppe) har altså en standard. Så du kommer ikke fra den når du prøver å fremstille det som om menn ikke har noen standard.

Anonymkode: 83473...256

Jamen nå handler tråden om å ligge rundt. Og da skjønner ikke jeg hvordan logikken blir når man da sier at menn har høyere standard for hvem de ligger med enn kvinner når det samtidig er menn som tydeligvis må jobbe hardere for å få ligget rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg tror ikke vi kommer dit hvor menn synes det er positivt at partneren har hatt for vane å ligge med menn hun ikke kjenner. Ei heller at kvinne vil tenke at dette er "flott og frigjort". Dette handler nok også mye om at de løseste kvinnene ofte ikke virker å ha mye sex fordi de har så lyst på sex i seg selv, men for å kompensere for mangler og tilkortkommenheter på andre områder. 

Det handler nok generelt om at manglende selvrespekt og eksklusivitet er veldig lite attraktivt, selv om dette selvfølgelig ikke er grunnen for å ligge rundt for alle. 

Hvem er det som har bestemt at det er sånn? Menn som puler rundt har jeg hørt, sliter ofte med å knytte seg til noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Hvem er det som har bestemt at det er sånn? Menn som puler rundt har jeg hørt, sliter ofte med å knytte seg til noen.

Jeg tror ikke noen her har påstått at noen har bestemt at det er sånn, men at det virker å være sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg tror ikke noen her har påstått at noen har bestemt at det er sånn, men at det virker å være sånn. 

Hvordan da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det sånn fordi det er min erfaring, og jeg registrerer at mange har samme erfaring. Det virker også logisk da tilfeldig sex gjerne ikke er god sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, puzi88 skrev:

nei, kanskje det gjelder noen, men vil ikke tro det gjelder de fleste. jeg puler rundt og har gjort det i flere år. kan fint nå ikveld på byn treffe en søt jente jeg faller pladask for og  følelsene kommer på dagen :)

Og da satser du så på henne og slutter å pule rundt da eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, herzeleid skrev:

For meg virker det sånn fordi det er min erfaring, og jeg registrerer at mange har samme erfaring. Det virker også logisk da tilfeldig sex gjerne ikke er god sex. 

Men om du puler en randim jente. Hvordan kan du vite hva hun sliter med/evt ikke sliter med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Men om du puler en randim jente. Hvordan kan du vite hva hun sliter med/evt ikke sliter med?

Handler nok mer om omgangskrets og bekjente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Handler nok mer om omgangskrets og bekjente. 

Og det handler ukke mest om baksnakki g og ryktespredning da??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Og det handler ukke mest om baksnakki g og ryktespredning da??

Tror ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Tror ikke? 

Snakk gjerne i klartekst så slipper vi å snakke rundt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, puzi88 skrev:

kvinner er vell de som kanskje slutshamer mest 

Og på norsk betyr det? Menn som tror kvinner ikke snakker om sånne ting er dumme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...