Gå til innhold

Hvorfor kan gutter ligge rundt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hvorfor blir jenter sett ned på om de har hatt sex med mange? Selv har jeg gjort det og jeg skammer meg ikke. Jeg opplever mange ganger kommentarer som «du snakker sikkert med 5 gutter», når jeg har slettet dem. I tillegg kan jeg få kommentarer som «Hvem er det? Har du pult han?» om jeg viser et bilde av f. eks onkelen min.

Det er så unødvendig! Hvorfor defineres du av hvor mange du har ligget med? Jeg skammer meg ikke over hvor mange jeg har ligget med, men når jeg får reaksjoner av de rundt meg.. føler meg ikke akkurat verdsatt av dem da.

Anonymkode: 83b21...60e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor blir jenter sett ned på om de har hatt sex med mange? Selv har jeg gjort det og jeg skammer meg ikke. Jeg opplever mange ganger kommentarer som «du snakker sikkert med 5 gutter», når jeg har slettet dem. I tillegg kan jeg få kommentarer som «Hvem er det? Har du pult han?» om jeg viser et bilde av f. eks onkelen min.

Det er så unødvendig! Hvorfor defineres du av hvor mange du har ligget med? Jeg skammer meg ikke over hvor mange jeg har ligget med, men når jeg får reaksjoner av de rundt meg.. føler meg ikke akkurat verdsatt av dem da.

Anonymkode: 83b21...60e

Er bare sånn verden er. Ei dame som ligger med mange krever ingen innsats. Du trenger ikke å være attraktiv en gang. Mange vil bare tøm og rømme. En mann må virkelig jobbe for det for å få seg damer. Er det som er forskjellen. Derfor deler menn kvinner i to kategorier. De som brukes til tøm og røm, og de som er kjæreste/konemateriale. 

Anonymkode: 0c582...db8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare sånn verden er. Ei dame som ligger med mange krever ingen innsats. Du trenger ikke å være attraktiv en gang. Mange vil bare tøm og rømme. En mann må virkelig jobbe for det for å få seg damer. Er det som er forskjellen. Derfor deler menn kvinner i to kategorier. De som brukes til tøm og røm, og de som er kjæreste/konemateriale. 

Anonymkode: 0c582...db8

Hvilken bok har dere menn pugget dette fra? Samme tullet igjen og igjen.

 

Ts, de påstår også at menn er programmert til å spre genene sine. :fnise:

Anonymkode: 8e4bf...c25

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bok har dere menn pugget dette fra? Samme tullet igjen og igjen.

 

Ts, de påstår også at menn er programmert til å spre genene sine. :fnise:

Anonymkode: 8e4bf...c25

Vel, det er jo det logiske. Kvinner kan jo ikke spre genene sine. De er jordene som sæden plantes i.

Anonymkode: 83473...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at det visst også er noe sludder om en lås og noen nøkler. :Gjesp:

Anonymkode: 8e4bf...c25

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på folk som legger mye i å være gift. De må være dritten blant oss kvinner.

Anonymkode: 2f97d...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vel, det er jo det logiske. Kvinner kan jo ikke spre genene sine. De er jordene som sæden plantes i.

Anonymkode: 83473...256

Merkelig at det da er så mange tråder om menn som vil ha innført juridisk abort.

Anonymkode: 8e4bf...c25

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilogmed moskvamarit kunnet fått sex hver helg, og da sier det jo sitt. Så jenter som har et høyt antall sexpartnere er i mine øyne definisjon på ei som tar til takke med hva som helst. Kan ikke sammenlignes med menn som faktist mø imponere dama for å få seg noe. Ei fin dame som spør 10 gutter om sex vil få ja. En fin gutt som spør rett ut av det blå om å ha sex får bare napp kanskje 1 av 10 ganger. Kvinner er programmert til å være forsiktig med hvem de ligger med. Når ee da velger å dele godene med gud og hver mann, er det ikke noe jeg er stolt av å ha "kapret" hvis dere skjønner?

Anonymkode: 0c582...db8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er idioter rundt oss som dømmer, dikter opp historier og gjør alt for å henge ut andre og late som om de er de beste selv.

Jeg ble hengt ut som hore av en gutt når jeg var knapt 14 år. Jomfru og dritredd gutter og menn som klådde på meg. Han gjorde det kun fordi han visste at jeg ikke likte han. For han var en av overgriperne. 

Og derfor blir jenter uglesett av gutter som selv ligger rundt. Fordi de er så fordømt falske i egen moral.

Anonymkode: e8193...589

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at det da er så mange tråder om menn som vil ha innført juridisk abort.

Anonymkode: 8e4bf...c25

Ikke rarere enn at de fleste pleier å rense sine jorder for ugress.

Anonymkode: 83473...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puzi88 said:

for hva egentlig ? jeg sa bare hva som var det mest logiske. jaja

#staykrenka

For mye av det du har skrevet på KG. Hva gjør du her egentlig?

Anonymkode: 8e4bf...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, puzi88 skrev:

må man virkelig pugge for å forstå noe slikt ? man trenger ikke hjernen til albert einstein for å vite at sex for kvinner krever nærmere null innsats og sex for menn krever alt mellom himmel og jord 

Jeg er verken stygg eller lukter vondt, men det er vanskelig å få sex for meg som kvinne. Kjenner flere med samme problem. 

Anonymkode: fa7c1...0f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tøft å være mann. Noen ganger må man ta til takke med...

 

 

Anonymkode: 83473...256

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, puzi88 skrev:

hehehe, jeg skal rette skrivefeilen din for deg

"Jeg er verken stygg eller lukter vondt, men det er vanskelig for meg å få sex med akkurat den mannen jeg har lyst å ha sex med, siden jeg har veldig høye krav så er det bare et par fåtall som jeg kunne hatt sex med og de er way out of my league"

hadde du satt kravene dine litt ned hadde du fått sex på dagen

 

Pussig å anta at det skyldes høye krav til menn. Enda mer pussig å anta at menn tar hva som helst med fitte og puls. Det kan jo like gjerne skyldes at hun er frekk, sosialt inkompetent, avvisende, usjarmerende, mangler humor og/eller så innadvendt at det ikke er mulig å ha en samtale med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, puzi88 skrev:

" a key that can open many locks is a master key, a lock that can be opene by any key is a shitty lock"

 

Analogier er morsomme ja!

"En blyantspisser kan spisse tusenvis av blyanter og fremdeles funke, mens en blyant kan bare spisses til den er ubrukelig."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er bare sånn verden er. Ei dame som ligger med mange krever ingen innsats. Du trenger ikke å være attraktiv en gang. Mange vil bare tøm og rømme. En mann må virkelig jobbe for det for å få seg damer. Er det som er forskjellen. Derfor deler menn kvinner i to kategorier. De som brukes til tøm og røm, og de som er kjæreste/konemateriale. 

Anonymkode: 0c582...db8

bullshit, og masse fakta feil. Det finnes kvinner som er veldig attraktive som ikke kan få hva som helst, hvordan forklarer du det ? en kvinne som feks er penere og har mer hjerneceller enn venninna som får alle ? ser også st det er mest de kjedelige damene som gifter seg også... og sånn btw så er det veldig få menn som er pene og har personlighet nok, derfor må dere slite sånn. Verden er urettferdig 😉

Anonymkode: 9374a...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Langt ifra noe bedre med menn som ligger rundt.

Merkelig, jeg har aldri hørt en eneste kvinne snakke nedsettende om en eneste mann som har ligget rundt. Tvert om, jeg har hørt mange kvinner prise disse mennene opp i skyene.

Anonymkode: 5259b...81c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...