Gå til innhold

Hadde det gått an, hadde jeg tatt jul i blodfjell av plakaten. elendig julekalender!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå får det være nok! Jul i Blodfjell er den beste julekalenderen siden Nissene på Låven!

Anonymkode: 41390...af8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Nå får det være nok! Jul i Blodfjell er den beste julekalenderen siden Nissene på Låven!

 Anonymkode: 41390...af8

 Men "nissene på låven" var jo helt elendig da!! :nissegutt:

Anonymkode: 4d509...56b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke Jul i Blodfjell, men jeg har full rett til å ytre min mening uten at noen skal kommentere på det. «Nissene på låven» og «nissene over skog og hei» likte jeg godt.

Anonymkode: 20375...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul i blodfjell er en utrolig dum julekalender, samme gjelder nissene på låven. Norske "komikere" er egentlig bare kleint å se på, de prøver for hardt, så det blir nesten flaut å se på. 

Anonymkode: 03751...d49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det! "Jul i blodfjell" er en hederskalender!

Anonymkode: f4b4d...a0c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jul i Blodfjell er den beste julekalenderen siden Nissene på Låven!

Anonymkode: 41390...af8

Skulle AKURATT til å skrive det samme når jeg trykket meg inn i tråden her :)

Ikke nødvendigvis fordi Jul i blodfjell er driiiiiiiiiitbra (slik nissene på låven hadde mange episke glimt av) men fordi julekalenderne som har vært på tv de siste årene har vært driiiiiitdårlige, så denne var et bra bidrag !

Anonymkode: 73f52...6e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske "komikere" er egentlig bare kleint å se på, de prøver for hardt, så det blir nesten flaut å se på. 

Anonymkode: 03751...d49

Enig i at mange komikere prøver for hardt, men vi har mange flinke norske komikere også syntes jeg. 
Hvilke komikere (åpenbart fra utlandet?) liker du da? 

Anonymkode: 73f52...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! "Jul i blodfjell" er en hederskalender!

Anonymkode: f4b4d...a0c

Nei

Anonymkode: 03751...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Men "nissene på låven" var jo helt elendig da!! :nissegutt:

Anonymkode: 4d509...56b

Hva? Det er jo noe av det beste av norsk TV-produksjon noensinne. Kanskje det beste :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! "Jul i blodfjell" er en hederskalender!

Anonymkode: f4b4d...a0c

Enig!

Anonymkode: 41390...af8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dårligste jeg har sett på lenge. Hadde store forventninger, siden mange bra skuespillere er med. Regien må være elendig.

Anonymkode: 83e52...56d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet til luke 9. Å ennå irriterer det meg at det blir snakket dansk. Helt tosket!! Å han andre som "etterforskeren" som liksom skal ha grov stemme. Glemmer seg vis det er lange replikker. Elendig!! kommer ikke til å se ut alle 24 episodene. Det blir tortur!!

Anonymkode: 0a1f9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det dårligste jeg har sett på lenge. Hadde store forventninger, siden mange bra skuespillere er med. Regien må være elendig.

Anonymkode: 83e52...56d

Hadde middels forventninger og det ble omtrent som forventet. Ikke fantastisk, men bra nok til at det er verdt å se.

Anonymkode: 41390...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er så dårlig at det blir bra! Men det som trekker ned er at jeg ikke skjønner dansk...de kunne ha tekstet i det minste, jeg føler jeg mister halve dialogen fordi alt jeg hører er "skedubædigoge" og "bæjonegedego" uansett hvor mye jeg prøver å følge med :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kommet til luke 9. Å ennå irriterer det meg at det blir snakket dansk. Helt tosket!! Å han andre som "etterforskeren" som liksom skal ha grov stemme. Glemmer seg vis det er lange replikker. Elendig!! kommer ikke til å se ut alle 24 episodene. Det blir tortur!!

Anonymkode: 0a1f9...4e9

Tror det er meningen :fnise: Hele kalenderen er jo en parodi, og den stemmen er påfallende tilgjort!

Anonymkode: f4b4d...a0c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste serien jeg har klart å følge med på. Gleder meg til hver nye episode. Noe av det bedre innen norsk TV underholdning.

Anonymkode: c49f7...fa2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...