Gå til innhold

Langlo vs Garderobemannen (skyvedører)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble veldg usikker nå, haha. Det er det jeg skal ha foreløpig, men jeg vet jo ikke om jeg kanskje plutselig ser behovet for å innrede meg hylleinnsatser. Kjære vene, så mye å ta hensyn til! :)

Anonymkode: a891c...511

Det er et stort møbel, så jeg skjønner deg godt. En selger vil kunne tegne opp begge løsningene så fu kan få tegninger på det. Lettere å se hvordan sluttresultatet vil se ut da :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Langlo med 4 dører og 2 skinnespor. Null problemer.

Anonymkode: c3467...06a

Men slenger de ikke borti hverandre? Det var irriterende med de 3 dørene som var der :/

Anonymkode: a891c...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fanteria skrev:

Det er et stort møbel, så jeg skjønner deg godt. En selger vil kunne tegne opp begge løsningene så fu kan få tegninger på det. Lettere å se hvordan sluttresultatet vil se ut da :) 

Det var et godt tips :)

Anonymkode: a891c...511

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger til litt mer info om min Langlo som har 4 dører og 2 skinnespor. Null problemer:

Den er ca 310 cm lang. Dørene er ca 80 cm brede (dørene går litt bak hverandre, så litt av dørbreddene "forsvinner"). Jeg fikk hjelp av en konsulent (i den butikken der jeg kjøpte den) til å bestemme antall dører, og de fant ut hvor brede dørene måtte være. Min garderobe ble laget etter mål. Og den er fra gulv til tak. Jeg har 2 rader med  elfa kurvsysten helt til venstre og 2 rader med  elfa kurvsysten helt til høyre, og stang i midten. Og det er en hylle øverst som går over kurvsystemet og over stanga.

Anonymkode: c3467...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men slenger de ikke borti hverandre? Det var irriterende med de 3 dørene som var der :/

Anonymkode: a891c...511

Nei.

Anonymkode: c3467...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en titt på utstillingsgarderobene i den butikken du velger å handle fra, og prøv hvordan dørene er med 2 skinner og 4 dører, og evt med 3 dører og 3 skinner og evt andre alternativer, før du bestemmer deg.

Anonymkode: c3467...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men slenger de ikke borti hverandre? Det var irriterende med de 3 dørene som var der :/

Anonymkode: a891c...511

Hadde du 3 dører og 2 skinnespor? 4 dører er en mye bedre løsning ved 2 skinnespor.

Anonymkode: c3467...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger til litt mer info om min Langlo som har 4 dører og 2 skinnespor. Null problemer:

Den er ca 310 cm lang. Dørene er ca 80 cm brede (dørene går litt bak hverandre, så litt av dørbreddene "forsvinner"). Jeg fikk hjelp av en konsulent (i den butikken der jeg kjøpte den) til å bestemme antall dører, og de fant ut hvor brede dørene måtte være. Min garderobe ble laget etter mål. Og den er fra gulv til tak. Jeg har 2 rader med  elfa kurvsysten helt til venstre og 2 rader med  elfa kurvsysten helt til høyre, og stang i midten. Og det er en hylle øverst som går over kurvsystemet og over stanga.

Anonymkode: c3467...06a

Med den bredden kan jeg godt forstå at 4 dører går fint. Men bredden min er rett i underkant av 180 cm, så hver dør blir ca 60 cm. Det er ikke rare plassen jeg får åpnet "per plass" :)

Anonymkode: a891c...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du 3 dører og 2 skinnespor? 4 dører er en mye bedre løsning ved 2 skinnespor.

Anonymkode: c3467...06a

3 dører og 2 skinnespor ja.

Anonymkode: a891c...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått for 4 dører og 2 skinner

Anonymkode: c3467...06a

4 dører på 180 cm vegg??

Anonymkode: a891c...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...