Gå til innhold

Hyllest til menn som er på KG og som er gode.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På 12/8/2017 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Gode menn med respekt for sine medmennesker her på KG bør hedres! Ikke dras ned i møkka med de som lager kvalme! Hyll dem! De er med å spre glede og noen løfter forumet! We love u!

Anonymkode: 8e90a...c3e

Alle menn på dette forumet er gode. Nå må du huske at snille gode menn også kan være kvinnekritisk....kritisere kvinner eller andre grupper og ha andre meninger selv om du ikke liker dem eller de er politisk korrekt. Tviler på at noen menn her på forumet er onde med onde hensikter. Er nok ikke en eneste en

Anonymkode: 2a49b...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/9/2017 at 1:39 PM, AnonymBruker said:

 

De er ikke slått sammen men jeg tror innlegget over er en kvinne som ikke tålte at menn skulle ha en egen tråd med hyllest så hun blandet inn et innlegg om kvinner for å avspore. 

Anonymkode: 2fd39...6fe

Det var to tråder i går. En om kvinner og en om menn, men nå er de blitt slått sammen til EN med den overskriften som står nå. Veldig spesielt. Veldig veldig spesielt...

Anonymkode: 22cc5...f6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Alle menn på dette forumet er gode. Nå må du huske at snille gode menn også kan være kvinnekritisk....kritisere kvinner eller andre grupper og ha andre meninger selv om du ikke liker dem eller de er politisk korrekt. Tviler på at noen menn her på forumet er onde med onde hensikter. Er nok ikke en eneste en

Anonymkode: 2a49b...349

Om man oppriktig tror at kvinner er dårlige mennesker eller bare ytrer det for å få kvinner til å føle seg dårlig så vil jeg si man si man ikke er en snill eller god mann. 

Kvinnekritikk er eufemisme for kvinnehat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, potetstappe skrev:

Om man oppriktig tror at kvinner er dårlige mennesker eller bare ytrer det for å få kvinner til å føle seg dårlig så vil jeg si man si man ikke er en snill eller god mann. 

Kvinnekritikk er eufemisme for kvinnehat. 

Slett ikke enig, kvinnekritikk er kvinnekritikk og kvinnehat er kvinnehat, noen ganger er disse sammenfallende, men som regel ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Please ikke ødelegg denne fine tråden med kvinnehat snakk og dritt. 

Enig, jeg skal trekke meg ut av den diskusjonen her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på tråen om å elske kvinnene. Synes det er upassende for meg å hylle menn, så jeg må trekke kommentaren, da tråen nå omhandler menn, i følge overskriften. Denne tråen er utelukkende ment til å være positiv, det liker jeg. Men liker ikke at det blir endret på i tittel og første innlegg -uten at det blir gjort rede for dette på i hverken tittel eller første innlegg. Missvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...