Gå til innhold

hva gjør jeg feil med Tiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I starten da jeg startet å bruke appen fikk jeg en god del matcher så stoppet jeg en stund så ble jeg aktiv igjen. Nå fpr jeg absolutt ingen matcher? hvorfor? Hva er det jeg gjør galt?

Jeg er vakker vil jeg tro siden i ungdomskolen var en del jente gale etter meg og i vgs ba en dødspen jente meg ut så hvorfor får jeg ingen matche selv om jeg sweiper over alle jenter jeg ser på tinder?

er 22 forresten

kan å ha et arabisk navn som Omar / ALi  påvirke for det har jeg? Jeg er opprinelig araber...

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Vakker" er et minimum for suksess på tinder for menn. Du vil få noen matcher, iallefall om du har greie bilder

 

Hvis du sveiper alle vil du derimot få lavere score på tinder fordi algoritmen dømmer deg som mer desperat. Du blir derfor vist til færre, spesielt om matchprosenten din er middelmålig som den vil være om du ikke er mer enn "vakker vil jeg tro"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

"Vakker" er et minimum for suksess på tinder for menn. Du vil få noen matcher, iallefall om du har greie bilder

 

Hvis du sveiper alle vil du derimot få lavere score på tinder fordi algoritmen dømmer deg som mer desperat. Du blir derfor vist til færre, spesielt om matchprosenten din er middelmålig som den vil være om du ikke er mer enn "vakker vil jeg tro"

obs den der har jeg ikke forventet

ja men hva er det som gir maximum suksess da?

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, men som jente med helt ok utseende i mine øyne, så swiper jeg alltid vekk "for kjekke" gutter ettersom jeg ser for meg at de kun har utseendet med seg og null personlighet, eller at de evt er veldig opptatt av sitt eget ytre og er litt douchebags. Om du har en bra tekst i bioen er det et pluss, det viser litt hva slags humor du har osv.

Anonymkode: c003c...82c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste norske jenter vil ha en norsk mann. Like barn leker best.

Anonymkode: 85bfd...4f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste norske jenter vil ha en norsk mann. Like barn leker best.

Anonymkode: 85bfd...4f0

hva mener du med det egentlig? at de er like i utseende eller verdier? angående det siste hvordan kan de avgjøre mine verdier gjennom å se et bilde? jeg har egentlig norske verdier i meg :(

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv Araber, men liker aldri gutter fra Asia. Da vil iallefall ikke Norske jenter gi deg like. 

Midt-Østen gutter = Problemer

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spiteful skrev:

Jeg er selv Araber, men liker aldri gutter fra Asia. Da vil iallefall ikke Norske jenter gi deg like. 

Midt-Østen gutter = Problemer

hvordan det?

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spiteful skrev:

Jeg er selv Araber, men liker aldri gutter fra Asia. Da vil iallefall ikke Norske jenter gi deg like. 

Midt-Østen gutter = Problemer

mener du at de tror at jeg er kvinneundertrykkende?

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva mener du med det egentlig? at de er like i utseende eller verdier? angående det siste hvordan kan de avgjøre mine verdier gjennom å se et bilde? jeg har egentlig norske verdier i meg :(

Anonymkode: aeb42...7a0

Men det vet man jo ikke. Se på hva alt arabere steller i stand nedover Europa. Økende terror, voldtekter osv. Folk tar ikke sjansen på det

Anonymkode: 85bfd...4f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mener du at de tror at jeg er kvinneundertrykkende?

Anonymkode: aeb42...7a0

Nei ikke bare det, men dere steller i stand mye problemer og krangling generelt. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Spiteful skrev:

Nei ikke bare det, men dere steller i stand mye problemer og krangling generelt. 

 

Viser mange norske interesse for deg? Bruker du tinder? Hvor mange dater har du vært på med norske?

Anonymkode: 85bfd...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

obs den der har jeg ikke forventet

ja men hva er det som gir maximum suksess da?

Anonymkode: aeb42...7a0

Superkjekk med kjempegode bilder som likevel ikke ser ut som de har blitt tatt av profesjonell fotograf hvor du gjør interessante ting, viser sixpack i naturlig setting (f.eks beach volleyball) og har et bilde med en hund

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser mange norske interesse for deg? Bruker du tinder? Hvor mange dater har du vært på med norske?

Anonymkode: 85bfd...4f0

Starta med Tinder nå i høst, og jeg får mange matcher, alle av norske gutter. Har ikke vært på noe Tinder-date enda, men det er fordi jeg syns det virker kleint. Har jo vært på date med norske gutter tidligere. Da har jeg blitt kjent med guttene på fest, via venner eller skole. Har jo ikke tall på hvor mange jeg har vært på da... Men på byen for eksempel så har jeg ingen problemer med å få kontakt med gutter, og blir sjekka opp ofte. 

Hvorfor spør du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sykkelkopp said:

"Vakker" er et minimum for suksess på tinder for menn. Du vil få noen matcher, iallefall om du har greie bilder

 

Hvis du sveiper alle vil du derimot få lavere score på tinder fordi algoritmen dømmer deg som mer desperat. Du blir derfor vist til færre, spesielt om matchprosenten din er middelmålig som den vil være om du ikke er mer enn "vakker vil jeg tro"


Man må ikke være vakker for å få match som gutt på Tinder. Med et helt greit utseende fra naturens side kommer man langt med fine klær, bra bilder og kule interesser.

Muskuløse gutter med speilselfie får aldri høyrematch av meg, samma hvor vakre de er. Jenter vektlegger i større grad eventuelle felles interesser.

Anonymkode: 05878...10c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Man må ikke være vakker for å få match som gutt på Tinder. Med et helt greit utseende fra naturens side kommer man langt med fine klær, bra bilder og kule interesser.

Muskuløse gutter med speilselfie får aldri høyrematch av meg, samma hvor vakre de er. Jenter vektlegger i større grad eventuelle felles interesser.

Anonymkode: 05878...10c

Felles interesser har veldig veldig lite å si i forhold til utseende på tinder. Jeg sa ikke speilselfie sa jeg?

Og det jenter definerer som helt greit utseende på tinder er godt over gjennomsnittlig utseende

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Hvis du sveiper alle vil du derimot få lavere score på tinder fordi algoritmen dømmer deg som mer desperat. Du blir derfor vist til færre, spesielt om matchprosenten din er middelmålig som den vil være om du ikke er mer enn "vakker vil jeg tro"

Hahaha det er jo ikke riktig i det hele tatt! 

Anonymkode: 84ebf...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest litt på amerikanske sider der de diskuterer Tinder. Om du trykker ja på alle blir du satt bakerst i listen til jentene, altså de vil mest sannsynlig ikke se deg og derfor ikkke ha sjansen til å sveipe ja eller nei. Derfor er det lurest å være mer selektiv, trykk ja på bare de du faktisk liker.

I tillegg er det lettest å få menn til å betale for tinder (jenter trenger jo ikke det, vi får så mange likes uansett), derfor vil ikke betalende gutter også komme lenger bak i køen. Husker ikke helt hvordan der fungerte, men om du betaler er det også større sjanse å få likes. 

Anonymkode: 20b36...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør ikke noe feil ts. Mest sannsynlig er du en helt ordinær mann, og det er dessverre ikke godt nok på tinder. Kvinner sveiper til høyre på 15% av profilene de ser gjennom i gjennomsnitt. Statistikk fra okcupid viser at kvinner er svært strenge når det kommer til å bedømme utseende på menn. Bare 20% av mennene på siden var over gjennomsnittlig attraktive rent utseendemessing. I og med at sveipe raten til damer er under 20% gir det et klar signal om hva som skjer på appen. Er du ikke blant mennene som tilhører de 20% som er over gjennomsnittlige attraktive vil du nesten ikke få matcher. Menn har en særdeles lav matchrate i gjennomsnitt. Dette er grunnen til at menn er tvunget til å sveipe til høyre på så mange kvinner. 

Du kan selvfølgelig gjøre en innsats og ta drøssevis med bilder for å få noen hvor du ser veldig bra ut, men det vil fremdeles være vanskelig å konkurrere mot 20% gruppen. Ville bare droppet tinder. I min kompisgjeng er det bare de som er fotogene som kan benytte seg av appen. Resten får ikke noe ut av den.

Anonymkode: 418d4...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper vekk dersom ser ut som han ikke er til å stole på. Aner ikke hvordan jeg tar den vurderingen for så vidt. 

Anonymkode: 4c2a2...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...