Gå til innhold

Er alle menn på KG virkelig så ufyselige som dere sier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest C.Tramell
15 hours ago, Nevian said:

Faen så lei jeg er av alle trådene om at alle menn her inne er ufyselige bitre kvinnehatere. Dere er så altfor flinke til å skjære alle menn over én kam.

Dere? Nå synes jeg du er litt vel flink til å skjære alle over én kam :P

Selv tror jeg det bare er snakk om en håndfull menn som gjør enormt mye ut av seg. Kan ikke dere bra fyrer ta en prat med dem istedet? Si at dere ikke synes det de gjør er noe kult og be dem skjerpe seg. Det er jo egentlig deres skyld at det blir sånn. Det kvinnene gjør er å respondere på tullet de steller i stand. Hvis de holder opp er jeg ganske sikker på at hat-trådene om ufyselige kvinnehatere også forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Jeg og :P

Jaja. Jeg har fått med meg hva DU skriver og står for....

Men hvorfor du siterer meg her nå vet jeg ikke.  God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jaja. Jeg har fått med meg hva DU skriver og står for....

 

Så bra :)

Sitat

Men hvorfor du siterer meg her nå vet jeg ikke.  God helg.

God helg :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
5 minutter siden, C.Tramell skrev:

Dere? Nå synes jeg du er litt vel flink til å skjære alle over én kam :P

Selv tror jeg det bare er snakk om en håndfull menn som gjør enormt mye ut av seg. Kan ikke dere bra fyrer ta en prat med dem istedet? Si at dere ikke synes det de gjør er noe kult og be dem skjerpe seg. Det er jo egentlig deres skyld at det blir sånn. Det kvinnene gjør er å respondere på tullet de steller i stand. Hvis de holder opp er jeg ganske sikker på at hat-trådene om ufyselige kvinnehatere også forsvinner. 

Er det andres oppgave å få tullinger snille? I så fall. Hvorfor tar ikke dere kvinner å snakker med de kvinnene som skriver stygge ting, er fæle og holder på med personangrep da? Så blir det kanskje mindre "kvinnehat"? Jeg ser faktisk ingen kvinnehat her inne så ville likt å vite hvilken bruker(e) som holder på med det. Kan gjerne ta en alvorsprat men må vite hvem det er og hva de har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Er det andres oppgave å få tullinger snille? I så fall. Hvorfor tar ikke dere kvinner å snakker med de kvinnene som skriver stygge ting, er fæle og holder på med personangrep da? Så blir det kanskje mindre "kvinnehat"? Jeg ser faktisk ingen kvinnehat her inne så ville likt å vite hvilken bruker(e) som holder på med det. Kan gjerne ta en alvorsprat men må vite hvem det er og hva de har skrevet.

Der er det nok like mange svar som det er brukere. Utifra "kvinnehat-trådene" er det mange som mener at relativt saklige tråder også er kvinnehat, eksempelvis tråden om at en kvinne mener kvinner ikke burde kvoteres inn i Forsvaret. Selv har jeg fått høre at jeg både er dårlig menneske og har "forkastelige meninger", uten at noen kunne peke på noe jeg faktisk hadde skrevet, så jeg tror nok en del her inne lar seg rive litt vell mye mer og karakteriserer utifra hva de føler andre mener heller enn det de skriver. 

Så lang historie kort så må vi nok snakke med de fleste menn her inne om vi skal dekke inn alle anklaget for "hat" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell
3 minutter siden, Axl Rose said:

Er det andres oppgave å få tullinger snille? I så fall. Hvorfor tar ikke dere kvinner å snakker med de kvinnene som skriver stygge ting, er fæle og holder på med personangrep da? Så blir det kanskje mindre "kvinnehat"? Jeg ser faktisk ingen kvinnehat her inne så ville likt å vite hvilken bruker(e) som holder på med det. Kan gjerne ta en alvorsprat men må vite hvem det er og hva de har skrevet.

Det pleier jeg faktisk å gjøre når jeg kommer over sånt her inne. Helt sant. Jeg er ikke det grann redd for å si fra, og jeg driter i om noen enspora kvinner dermed skulle oppfatte meg som en sviker. Jeg vil ikke bli forknippet med sånn oppførsel bare fordi jeg har samme kjønn som dem, så jeg sier fra, og det synes jeg dere også skal gjøre. Let gjennom Sofie Elise-tråden for eksempel. Der har jeg sagt kraftig fra flere ganger. Selvfølgelig er det andres oppgave å rettlede tullinger. Hvordan tror du samfunnet hadde sett ut hvis alle bare lukket øynene for dårlig oppførsel?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en knippe fine menn på KG. Men det som går igjen fra mennene på KG er vel innlegg om hvor dumme kvinner er, at alle voldtektsmenn egentlig er ofre for ondsinnede løgner fra kvinner og at det å fremstille kvinner som undermennesker ikke har noe med kvinnehat å gjøre. 

Men man får trøste seg med at mennene som bruker store deler av dagen på å trakassere kvinner på nett neppe har et veldig givende liv. 

Anonymkode: 8ec44...b13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes en knippe fine menn på KG. Men det som går igjen fra mennene på KG er vel innlegg om hvor dumme kvinner er, at alle voldtektsmenn egentlig er ofre for ondsinnede løgner fra kvinner og at det å fremstille kvinner som undermennesker ikke har noe med kvinnehat å gjøre. 

Men man får trøste seg med at mennene som bruker store deler av dagen på å trakassere kvinner på nett neppe har et veldig givende liv. 

Anonymkode: 8ec44...b13

Jeg har registrert at det påstås dette er tilfelle, men jeg kan ikke si jeg ser så mye til tråder der kvinner påstås å være "undermennesker" osv. Kanskje noen tolker mer enn det er belegg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, herzeleid said:

Der er det nok like mange svar som det er brukere. Utifra "kvinnehat-trådene" er det mange som mener at relativt saklige tråder også er kvinnehat, eksempelvis tråden om at en kvinne mener kvinner ikke burde kvoteres inn i Forsvaret. Selv har jeg fått høre at jeg både er dårlig menneske og har "forkastelige meninger", uten at noen kunne peke på noe jeg faktisk hadde skrevet, så jeg tror nok en del her inne lar seg rive litt vell mye mer og karakteriserer utifra hva de føler andre mener heller enn det de skriver. 

Så lang historie kort så må vi nok snakke med de fleste menn her inne om vi skal dekke inn alle anklaget for "hat" :)

Men kjære deg, klarer du virkelig ikke å slippe det der? Det var ett dårlig eksempel i en tråd med mange gode eksempler på kvinnehat.

Du får da være måte på hvor mye og lenge du skal henge deg opp i det!

Anonymkode: 5efb6...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, klarer du virkelig ikke å slippe det der? Det var ett dårlig eksempel i en tråd med mange gode eksempler på kvinnehat.

Du får da være måte på hvor mye og lenge du skal henge deg opp i det!

Anonymkode: 5efb6...a26

Du missforstår nok. Det er ikke snakk om å henge seg opp i noe men å vise til et eksempel på en tendens der en del nok er vell raske til å føle seg utsatt for hat når så ikke er tilfelle. Det er en ærlig sak, men samtidig noe en bør ha i bakhodet når en leser påstander om "hat", både mot kvinner og menn. Derfor liker en del av oss å be om eksempler når slike påstander kommer, fordi det ofte viser at det nok heller var snakk om uenighet enn "hat".

"Hat" finnes så absolutt, men vi devaluerer selve begrepet ved å slenge det rundt så lettvint som enkelte gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, herzeleid said:

Du missforstår nok. Det er ikke snakk om å henge seg opp i noe men å vise til et eksempel på en tendens der en del nok er vell raske til å føle seg utsatt for hat når så ikke er tilfelle. Det er en ærlig sak, men samtidig noe en bør ha i bakhodet når en leser påstander om "hat", både mot kvinner og menn. Derfor liker en del av oss å be om eksempler når slike påstander kommer, fordi det ofte viser at det nok heller var snakk om uenighet enn "hat".

"Hat" finnes så absolutt, men vi devaluerer selve begrepet ved å slenge det rundt så lettvint som enkelte gjør. 

Jeg missforstår ikke. Du hang deg opp i det ene eksemplet i denne tråden. Noe mange reagerte på.

 

Anonymkode: 5efb6...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg missforstår ikke. Du hang deg opp i det ene eksemplet i denne tråden. Noe mange reagerte på.

 

Anonymkode: 5efb6...a26

Jeg ser ikke helt problemet med å påpeke at noe som brukes som eksempel på "kvinnehets" osv. ikke er det. Man skulle tro et minimum av redelighet og ryddighet var på sin plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest middagshøyden
På 8.12.2017 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Alle bortsett fra han som har et gammelt bilde av mann med hatt. Men han er gift da.

Anonymkode: d2f7a...1e4

:fnise: Jeg er visst fryktelig gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...