Gå til innhold

Er alle menn på KG virkelig så ufyselige som dere sier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ekstremister er lettest å legge merke til, uansett hva de er ekstreme om.

Ser man en tulling skrike på toppen av en haug, så husker man best den tullingen på haugen som skrek og ikke de andre som satt rolig rundt haugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så lei jeg er av alle trådene om at alle menn her inne er ufyselige bitre kvinnehatere. Dere er så altfor flinke til å skjære alle menn over én kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vel egentlig at kvinner er overrpresentetert når det gjelder å være ufyselig. Men bitterheten har jo inget kjønn.

Anonymkode: cb0b4...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Evilposelos skrev:

Nei, er vel under 10 stk, kanskje 5 aktive som er ufyselig.

Tror vi sier 15 stk. 

Anonymkode: 7cf6e...0d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke. Og selv om det er veldig lett å legge merke til misogyni og troll her inne, siden de ofte får oppmerksomhet og tar plass. Men vi må ikke glemme at det er mange flotte menn her inne også som bidrar på en positiv måte. Heldigvis er det erfaringen min i virkeligheten også, de fleste menn er oppegående og anstendige folk. Men det er alltids noen råtne epler der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de er usedvanlig opptatte av å hevde seg selv, oppmerksomhet og drama rundt seg og sitt.

Anonymkode: 6fa10...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menn de verste?  Jeg synes ofte ser er kvinner som er verst her inne. Jeg har vert her siden 2008 iallefall (ny bruker nå).

Alle disse "burde du tenkt på før" svarene er fra kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig ikke, men de fleste blir nok anklaget for å være det når noen lar seg rive med i diskusjonene. På den ene siden er det en del som oppfører seg dårlig, på den andre har du de som ser "kvinnehat" over alt og som anklager andre for å være både kvinnehatere og dårlige mennesker på relativt svakt grunnlag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ræva menn her inne ja. Ser de flokker seg til i denne tråden. Selvinnsikt vet de heller ikke hva er. 

Anonymkode: 16d3e...c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Safiye skrev:

Tråden er ryddet for avsporinger

- Safiye, mod

Har ikke sett dette brukernavnet før. Hvem er du ev har vært? Litt greit å vite hvem moderatorer har vært tidligere.

Anonymkode: cfd66...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose

Nei jeg er faktisk snill som et lam. Bare dønn ærlig når jeg skriver mine meninger og jeg gir faen i å finpusse på svara mine så ingen skal bli fornærma. Man må tåle litt på nett.

Finnes helst sikkert fæle tullinger av begge kjønn her inne. Jeg ser flest personangrep fra kvinnelige brukere. De blir så fornærma å skal angripe vet du. Stakkars. Det jeg bryr meg om er at det finnes så mange koselige brukere av begge kjønn. Ikke minst alle de som kan komme med gode svar og råd uten å angripe. 

Så de ufyselige er i fåtall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

Nei, det er du ihvertfall ikke.

Sssschh med seg. Ikke ødelegg mitt fæle rykte...   :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...