Gå til innhold

Er alle menn på KG virkelig så ufyselige som dere sier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er virkelig alle KG menn kvinnehatende mannsjåvinister ?

 

Anonymkode: f83f2...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, men noen her inne er absolutt mannsjåvinister. Det er misandri her også, men litt mindre. Velkommen.

Anonymkode: 871d2...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er virkelig alle KG menn kvinnehatende mannsjåvinister ?

 

Anonymkode: f83f2...7b5

Bare de stygge.

Anonymkode: 69aee...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn her deltar jo aldri på slike idiotiske diskusjoner. Ta ikke alle over en kam. 

Anonymkode: d8280...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bortsett fra han som har et gammelt bilde av mann med hatt. Men han er gift da.

Anonymkode: d2f7a...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

" Er alle menn på KG så ufyselige som dere sier? "
" Er virkelig alle KG menn kvinnehatende mannsjåvinister ? "

Er dette en påstand fremlagt av alle?

 

Endret av gjestvest
la til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som er her inne, og han er den og det beste som har hendt meg noensinne ^^, 

Man bør vel vite at det ikke nødvendigvis er slik at mennesker på nett er det samme irl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle bortsett fra han som har et gammelt bilde av mann med hatt. Men han er gift da.

Anonymkode: d2f7a...1e4

@stan ??? Han er flott! Men det er og flere.

Anonymkode: d8280...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@stan ??? Han er flott! Men det er og flere.

Anonymkode: d8280...8e5

han er gift da.

men jeg er ikke gift, men damer gifter seg uansett etter status og penger så det finnes ikke håp for noen som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er horrible, og alle menn syns kvinner er horrible. Dere hater hverandre, dette er vi inneforstått med.

Anonymkode: c1b8b...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn her deltar jo aldri på slike idiotiske diskusjoner. Ta ikke alle over en kam. 

Anonymkode: d8280...8e5

Hvorfor ikke? Det er jo nesten like ille å stå på sidelinja å tie og ikke irettesette og veilede sine brødre. 

Anonymkode: 67f5d...120

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, WubWub skrev:

han er gift da.

men jeg er ikke gift, men damer gifter seg uansett etter status og penger så det finnes ikke håp for noen som meg

Samme om han er gift. Han er en mann som er på kg. Han er verken idiot eller ufyselig. Kommer med gode svar og er generelt hyggelig. Ergo: ikke en av de mennene ts mener alle er.

Anonymkode: d8280...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det er jo nesten like ille å stå på sidelinja å tie og ikke irettesette og veilede sine brødre. 

Anonymkode: 67f5d...120

De gidder vel ikke lese slike diskusjoner?? De er ikke pliktet til å lese alle tråder. Og å ta avstand er lov.

Anonymkode: d8280...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme om han er gift. Han er en mann som er på kg. Han er verken idiot eller ufyselig. Kommer med gode svar og er generelt hyggelig. Ergo: ikke en av de mennene ts mener alle er.

Anonymkode: d8280...8e5

om du hadde tatt en liten prat med menn så ville du raskt sett at vi ikke er ute etter og voldta deg og at vi er snillle, rause og vanlige mennesker.

hvilke opplevelser er det som gjør at du tenker så kjipt om et helt kjønn? det er lei om du har blitt utsatt for noe men du må huske på at menn flest ikke er slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, WubWub skrev:

han er gift da.

men jeg er ikke gift, men damer gifter seg uansett etter status og penger så det finnes ikke håp for noen som meg

Slett ikke enig i det WubWub, aldri vært sammen med ei dame som bryr seg om status eller mer penger enn hva som er nødvendig. Jeg har selvfølgelig møtt slike gjennom livet, men de er som regel helt uten klasse...lite intelligente, brunkrem sparkla utover trynet, og med en generelt vulgær oppførsel. Ikke damer jeg legger meg etter uansett. De som faktisk har personlighet, og som ikke blott bare er en refleksjon av det nyeste trend magasinet, utgjør heldigvis majoriteten etter min erfaring.

Fortsett og let, eller let på steder du ikke har lett før, så skal du se du ender opp med ei flott jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er en liten håndfull her inne med flere brukere som lager kvalm. Jeg vet iallfall at en av de er (ironisk nok) en hvit mann som pusher femti og som har hatt mangfoldige brukere. Flere av misogynistene her inne har også flere brukere OG opererer som anonyme så det skal virke som de har bred støtte.

Så nei, de fleste mannfolka her inne har ett kvinnesyn som hører hjemme i nåtiden. 

Anonymkode: e4e40...1e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

om du hadde tatt en liten prat med menn så ville du raskt sett at vi ikke er ute etter og voldta deg og at vi er snillle, rause og vanlige mennesker.

hvilke opplevelser er det som gjør at du tenker så kjipt om et helt kjønn? det er lei om du har blitt utsatt for noe men du må huske på at menn flest ikke er slik

Hallo??? Jeg forsvarer jo menn!! Jeg sier jo at det finnes mange bra her!

Anonymkode: d8280...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn her deltar jo aldri på slike idiotiske diskusjoner. Ta ikke alle over en kam. 

Anonymkode: d8280...8e5

Det heter å skjøre alle over en kam. Frisører før i tiden skjærte hår med kniv. Derav uttrykket. Sikkert viktig info :-) 

Menn på Kg kan være bra de. Men så er det de som henger her kun for å provosere :-) at ikke alle kan se det er meg en gåte :-)

Jeg er ofte på et forum for menn. Fordi jeg er interessert i biler bla. Det diskuteres sak og ikke kjønn. Og på fb hvor jeg opprettet profil for noen måneder siden er det 90 % menn. Aldri noe nedlatende kommentarer. Det går i så fall på utsagn og ikke kjønn! Men menn her inne. Vel. En kan se og sammenlikne. Bare sier det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...