Gå til innhold

Tips til gode trådløse høretelefoner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Er ute etter å kjøpe noen trådløse høretelefoner som passer både android og Iphone. Må ha bra lyd og gjerne bra bass, samt bra med batteritid. Noen tips? Helst ikke noen som koster skjorta. 

Anonymkode: 58cf9...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du ha trådløse? Jeg hadde det, men jeg foretrekker med ledning. Jeg liker Bose og Marshall sine.

Anonymkode: a8052...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har B&O Beoplay H8, og er veldig fornøyd med lyd og batteritid. Men de koster jo fort noen tusen😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skullcandy crusher, og er fornøyd med dem. De kostet vel 1400 kr (vet ikke hva du legger i at de er dyre).

Anonymkode: a3689...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/8/2017 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ha trådløse? Jeg hadde det, men jeg foretrekker med ledning. Jeg liker Bose og Marshall sine.

Anonymkode: a8052...57a

Ikke ts, men jeg foretrekker trådløse, siden det betyr jeg kan bevege meg vekk fra dippedutten som står for lyden, uten å måtte tenke på ledning som er for kort, i tillegg til at jeg slipper ledning som vikler seg inn i ting og er i veien og som gjør at plutselig hekter jeg i noe så høretelefonene faller av eller kommer på skakke.

Og spesielt greit når jeg bruker dem for å se på tv. Irriterende å måtte ha metervis med kabel liggende tvers over stuegulvet. Blir både snublefelle, og masse styr når man skal kveile den sammen og ut og sånt. 

Anonymkode: a3689...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ts, men jeg foretrekker trådløse, siden det betyr jeg kan bevege meg vekk fra dippedutten som står for lyden, uten å måtte tenke på ledning som er for kort, i tillegg til at jeg slipper ledning som vikler seg inn i ting og er i veien og som gjør at plutselig hekter jeg i noe så høretelefonene faller av eller kommer på skakke.

Og spesielt greit når jeg bruker dem for å se på tv. Irriterende å måtte ha metervis med kabel liggende tvers over stuegulvet. Blir både snublefelle, og masse styr når man skal kveile den sammen og ut og sånt. 

Anonymkode: a3689...510

Heller Ts, jeg bruker trådløse fordi jeg sjelden har lommer 

Anonymkode: c362e...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 11.12.2017 den 11.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har skullcandy crusher, og er fornøyd med dem. De kostet vel 1400 kr (vet ikke hva du legger i at de er dyre).

Anonymkode: a3689...510

Skullcandy har ikke god lyd. Skal man ha god lyd, må man betale deretter. Priser fra 2500 og oppover.  Men dr dre har mye bass, men kommer an på hva slags musikk man skal høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Skullcandy har ikke god lyd. Skal man ha god lyd, må man betale deretter. Priser fra 2500 og oppover.  Men dr dre har mye bass, men kommer an på hva slags musikk man skal høre. 

Uenig. Jeg har også Skullcandy crusher, og de har knallgod lyd. Jeg har hatt fra bose før, og lyden er bedre i skullcandyene enn i bose, selv om bose var en tusenlapp dyrere. 

Anonymkode: a3689...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...