Gå til innhold

Lever vi i de siste tider nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en vond følelse av at det som er i ferd med å skje kommer til å gjøre ubotelig skade på eksistensen vår på kloden. Dårlige ledere skaper uro som brer seg i folk. Faren for en atomkrig er stor. Har du gjort deg tanker om dette? Får det noen innvirkning på ditt daglige liv? Kjenner du deg trist på menneskehetens vegne? Det er jeg. Veldig trist. :sukk: 

Anonymkode: c8f0e...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer om det skjer. Håper ledere blir mer oppegående. Men du ser folk som ikke bryr seg om klima, og mener mennesker ikke øker drivhuseffekten.. Det er en skam for menneskeheten. De tenker vel ikke på sine barnebarn, eller barn når de verken stemmer eller gjør noe annet. Jeg håper det er fred på jorden i millioner av år, og vi finner en måte å drive jorden bedre på, men så lenge usa er sjef... blir det nok ikke fred lenge. Trist, men sant.

Anonymkode: 9617e...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt det er de siste tider ja, men ikke pga det du skriver over her. 

Anonymkode: a028e...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet på jorda har blitt utslettet (så godt som) i flere omganger, og det kommer til å skje igjen. Kriger, forurensing og uroligheter kommer helt sikkert til å ta mange liv fremover, men jeg tror menneskeheten klamrer seg fast her på jorda til naturen selv setter inn neste nådestøt. Da er det slutt om vi ikke har funnet oss en annen planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en vond følelse av at det som er i ferd med å skje kommer til å gjøre ubotelig skade på eksistensen vår på kloden. Dårlige ledere skaper uro som brer seg i folk. Faren for en atomkrig er stor. Har du gjort deg tanker om dette? Får det noen innvirkning på ditt daglige liv? Kjenner du deg trist på menneskehetens vegne? Det er jeg. Veldig trist. :sukk: 

Anonymkode: c8f0e...f4a

Tror absolutt det ja. Men lar det ikke påvirke det daglige liv. Lever her og nå. Skjer det så skjer det. Når man har udugelige mennesker som ledere, kan man ikke forvente bedre heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polybios

Vi har levd ifølge mange religioner og troende i de siste tider i over 2000 år.

 

Og selv om folk liker å ignorere det faktum at verden i dag for de aller fleste mennesker er langt bedre enn den noen gang har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guds sendebud, Mohammad sa: "Jeg og (ende) tiden er sendt ut slik", så pekte han med peke og visefingeren samlet.

I en annet utsagn så sier han at når en fitna, katastrofe/uro, legger seg så oppstår et nytt et.

Det som skjer nå er kun rier på det som kommer av de store tegn, som krig mellom romere og en fiende bak dem.

Endret av omarel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...