Gå til innhold

Davy Wathne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg støtter han. Folk blir for fort krenket for tiden. 

Anonymkode: 2524a...546

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg støtter han. Folk blir for fort krenket for tiden. 

Anonymkode: 2524a...546

Så du sitter med førstehånds opplysninger om hva som har skjedd?

Anonymkode: 0c5ac...ed9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke Davy personlig, men kan skjønne hans måte å snakke på. At folk kan bli krenket av han skjønner jeg ikke.

Folk tåler ingenting lenger.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du sitter med førstehånds opplysninger om hva som har skjedd?

Anonymkode: 0c5ac...ed9

Nei, men etter å ha hørt hva damer mener er krenkende og sextrakasering så ser jeg på mye av det som å rope ulv ulv. Jeg er kvinne forresten. Jeg jobber i et mannsdominerende yrke. Skulle jeg tatt meg nær av alt så ville 200 menn fått sparken. Inkludert meg.

Anonymkode: 2524a...546

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EvaLena said:

Jeg kjenner ikke Davy personlig, men kan skjønne hans måte å snakke på. At folk kan bli krenket av han skjønner jeg ikke.

Folk tåler ingenting lenger.

For du vet hva han har sagt i hvilke anledninger og på hvilken måte?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

For du vet hva han har sagt i hvilke anledninger og på hvilken måte?

Nei, det gjør jeg ikke. Uansett så trur jeg ikke han har ment å være ekkel mot noen. Noen skjønner bare ikke spøk, ironi osv.

Jeg jobber med mange menn og de er langt over kanten flere ganger i uka, men jeg bryr meg ikke om det. Jeg tåler en god del. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EvaLena said:

Nei, det gjør jeg ikke. Uansett så trur jeg ikke han har ment å være ekkel mot noen. Noen skjønner bare ikke spøk, ironi osv.

Jeg jobber med mange menn og de er langt over kanten flere ganger i uka, men jeg bryr meg ikke om det. Jeg tåler en god del. 

Og det er fint for deg. Det gjør deg likevel ikke til innehaver av sannheten for alle andre.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Og det er fint for deg. Det gjør deg likevel ikke til innehaver av sannheten for alle andre.

Nettopp👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et kurs i hvordan man omgås folk i sosiale sammenhenger? Tror endel både kvinner og menn hadde hatt godt av det. Litt bevisstgjøring på hvordan tonen i sosiale settinger på jobb og fritid bør være?

 

Anonymkode: 4d791...d9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, EvaLena said:

Jeg kjenner ikke Davy personlig, men kan skjønne hans måte å snakke på. At folk kan bli krenket av han skjønner jeg ikke.

Folk tåler ingenting lenger.

Nå vet vi ikke hva som er sagt, men det skal svært mye til før man sier motvillig opp jobben og godtar en pressemelding som sier at man går av fordi man er beskyldt av flere kvinner for sexistisk trakassering. 

Da blir det spesielt å fremstille det som om "folk tåler ingenting lenger". 

Endret av potetstappe
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Det har nok i lange tider vært en hard og sexistisk sjargong i TV2-sporten. Det var verre før, men en del henger nok igjen enda blant de gamle ringrevene. Jeg må helt ærlig si at jeg som kvinnelig seer mange ganger har følt meg beklemt av ting de mennene har klemt ut av seg i sendetid, og da kan jeg jo bare tenke meg hvor grove ting de sier når kamera skrus av. Lersveen var ufyselig før, men det ser heldigvis ut som han har skjønt det selv og moderert seg. Jeg synes ikke Wathne har vært like sexistisk(men frekk og grov i munnen, ja), i alle fall ikke på skjermen, men noe må det vel være siden flere kolleger har meldt fra om det samme og han faktisk velger å si opp  istedenfor å ta kampen og gjøre et forsøk på å renvaske seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det jo ei egen boble, men jeg ser i kommentarfeltene på facebook at folk er gjennomgående drittlei av at det snart ikke tåles noen ting. 

Anonymkode: 69766...1ce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest C.Tramell
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Her inne er det jo ei egen boble, men jeg ser i kommentarfeltene på facebook at folk er gjennomgående drittlei av at det snart ikke tåles noen ting. 

Anonymkode: 69766...1ce

Jeg er enig i at mange er altfor hårsåre(jevnt over, ikke bare når det gjelder sexisme), men jeg synes ikke seksuell og annen trakassering skal forekomme på arbeidsplassen. Man er der for å gjøre jobben sin og tjene til livets opphold, og da bør man få slippe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her inne er det jo ei egen boble, men jeg ser i kommentarfeltene på facebook at folk er gjennomgående drittlei av at det snart ikke tåles noen ting. 

Anonymkode: 69766...1ce

Og jeg syns det er så bra at respekt gjeninnføres! Har hatt alt det " politisk ukorrekte" langt opp i halsen lenge. Hvor det skal være greit og " in " å være drittsekk , å være latterligjørende og " å snakke rett fra levra " uten at hodet er involvert et sekund. Så er bare så glad for at folk må begynne å oppføre seg som mer anstendige mennesker mot hverandre,og skjønne hvordan en bør oppføre seg for å få et samfunn til å fungere best mulig i flokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her inne er det jo ei egen boble, men jeg ser i kommentarfeltene på facebook at folk er gjennomgående drittlei av at det snart ikke tåles noen ting. 

Anonymkode: 69766...1ce

De sier mer om de som uttaler seg i kommentarfeltene på facebook enn hva som er normal folkeskikk og oppførsel. Det er vel gjerne de som føler seg truffet som hyler opp.

Anonymkode: 9b7cb...4b2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk fyr. Veldig typisk at han valgte å si opp jobben istedenfor å la ledelsen grave seg ned gjennom 25 års skitt og selv si han opp på det grunnlaget. De lot han slippe lett unna gitt!

Anonymkode: 03913...155

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...