Gå til innhold

Julegave til min mor - trenger hjelp


Kristine00

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Rumle skrev:

Lydbøker kan kanskje være noe også? :)

 

Ja, fatiguen gjør at hun sliter litt med å slappe av. Hun har for kort siden kjøpt øreklokker fra bose, ikke til musikk, men til å ta vekk litt lyd. Man kan bruke de til musikk osv. også, så hadde vært en god ide. Kanskje hun kunne hørt på en bok og slappet av istedenfor å lese den? Må spørre litt om hun syns det er slitsomt å lese bok. Tror det går fint, hun elsker bøker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren min på 53 år får en nydelig skål fra en lokal kunstner og et sjal.

i fjor fikk hun en parfyme hun ønsket seg og  en hudpleiesett.

Anonymkode: 0ca45...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.12.2017 den 19.56, Kristine00 skrev:

Mamma ønsker seg absolutt ingenting til jul. Hvor eldre man blir, jo mindre ønsker man seg. Sånn har det i hvert fall vært for hun. Noen som kan hjelpe meg med julegave ideer?

Mamma er 48 år og fikk slag i fjor. Hun lider av fatiuge. Hun er en bestemt og en veldig omsorgsfull dame. Jeg kunne ikke bedt om en bedre mor. Hun får glede av å strikke, spille spill, være med familie og pleide å like å trene. Når kan hun ikke trene lengre, for da sliter hun seg ut. Hun har gått litt opp i vekt og derfor passer ikke veldig mye aktivitet eller harde trurer.

Håper beskrivelsen hjalp litt på idemyldingen. Tusen takk på forhånd!

Kjøp henne en fin veske. Det får en aldri nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun gode strikkepinner? Jeg har knitpro i multifarget tre, som jeg liker veldig godt, jeg ville blitt glad for å få noe slikt hvis jeg ikke hadde det fra før. Det finnes også mye fine strikkebøker og garn. Jeg ville også likt å få noe kunsthåndverk som keramikk etc, gjerne noe nyttig som en skål eller en vase. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp noe flott garn til henne?

Anonymkode: 25097...b6c

Var hurtig ut å sjekke ut de gode ideene som jeg fikk for noen dager siden av tidligere skrivere og har allerede kjøpt gave. Takk for god ide uansett:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kristine00 skrev:

Var hurtig ut å sjekke ut de gode ideene som jeg fikk for noen dager siden av tidligere skrivere og har allerede kjøpt gave. Takk for god ide uansett:)

Så bra at du fant noe 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kattugla skrev:

Har hun gode strikkepinner? Jeg har knitpro i multifarget tre, som jeg liker veldig godt, jeg ville blitt glad for å få noe slikt hvis jeg ikke hadde det fra før. Det finnes også mye fine strikkebøker og garn. Jeg ville også likt å få noe kunsthåndverk som keramikk etc, gjerne noe nyttig som en skål eller en vase. 

Gode ideer her. Allerede kjøpt gave nå, men skal love deg at mamma har det meste av strikkepinner. Hadde vært litt redd for å kjøpe noen hun allerede har, med tanke på at hun har så veldig mange strikkepinner. Men faktisk ganske spennende ide. Kanskje noen kule strikkepinner som en framtidig gave?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren min på 53 år får en nydelig skål fra en lokal kunstner og et sjal.

i fjor fikk hun en parfyme hun ønsket seg og  en hudpleiesett.

Anonymkode: 0ca45...1eb

Høres eksklusivt ut og virker som en veldig fin gave. Håper hun liker den. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kristine00 skrev:

Gode ideer her. Allerede kjøpt gave nå, men skal love deg at mamma har det meste av strikkepinner. Hadde vært litt redd for å kjøpe noen hun allerede har, med tanke på at hun har så veldig mange strikkepinner. Men faktisk ganske spennende ide. Kanskje noen kule strikkepinner som en framtidig gave?

Ja, jeg liker mine KnitPro veldig godt, de er også så fine å se på at bare det gjør meg glad! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...