Gå til innhold

Martine Halvorsen


OppNedPåAlt

Anbefalte innlegg

Leste dere stykket til Bloggen om toppbloggere angående Martine Halvorsen? SÅ spot on. Jeg liker Side2 som gir meg påfyll av hjernedøde nyhetsartikler, men blir hele tiden "lurt" inn på bloggen til Martine på grunn av hennes dagsaktuelle overskrifter. Men dama sier jo ingenting lurt for det om.

Og så flaut med det puppebildet! Altså, flaut i den forstand at hun la det ut med vilje, hun tok jo screenshot etter 26 sekund...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært inne på bloggen noen ganger, men hun virker desperat etter klikk. Melker det for alt det er verdt.

Hun var jo så lei seg for at hun noen hadde tatt bilde av henne i garderoben og lagt ut på nettet, så la hun ut bilde like etterpå. Puppene var jo sensurert, men dog. Det virker ikke så veldig troverdig når hun legger ut nakenbilde på bloggen. Også ble hun slått (noe som trist det) men følte hun melket hele situasjonen for mye og for klikk 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis ikke jeg som har irritert meg over at hun bare må mene noe om absolutt alt:) Er ikke i tvil om at MH er en oppegående og hardtarbeidende jente, men ... hjelpe meg! I utgangspunktet er det ingenting galt med å følge med i nyhetsbildet og kommentere aktuelle saker, men det får da være måte på. Det er rett og slett ikke troverdig at hun har så sterke meninger om absolutt alt fra mens til melkekartonger. Det minner meg om sånne jenter som avbryter og kupper enhver samtale med "Det har jeg også!" og "Akkurat sånn er det for meg også!". En sånn type som bare må overgå alle andre og ikke tåler at andre får oppmerksomhet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en blogger som desperat prøver å holde seg oppe på listen med bruk av clickbaits mm. 🙈🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest komiske var jo da hun la ut innlegget om at "kjære politi" om at de kjørte fort selvom de ikke var på utrykning ifølge henne selv, MEN at kjæresten mistet lappen og fikk høy bot for å kjøre for fort for et par år siden er tydeligvis glemt :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å ikke snakke om at hun deler bloggen i alle Facebook grupper det går an å være medlem i , eller spør stadig om ting i Facebook gruppene for å skrive et blogginnlegg 10 minutter etterpå om det hun spurte om :P

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan

Jeg syns dama skriver de samme innleggene som andre bloggere, bare med en liten twist i ordene hun skriver. Så den bloggen der er totalt latterlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/8/2017 at 7:29 PM, Peppsi said:

Og for å ikke snakke om at hun deler bloggen i alle Facebook grupper det går an å være medlem i , eller spør stadig om ting i Facebook gruppene for å skrive et blogginnlegg 10 minutter etterpå om det hun spurte om :P

Haha spot on!! Merket det samme.tragisk 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2017 den 19.29, Peppsi skrev:

Og for å ikke snakke om at hun deler bloggen i alle Facebook grupper det går an å være medlem i , eller spør stadig om ting i Facebook gruppene for å skrive et blogginnlegg 10 minutter etterpå om det hun spurte om :P

Viktig å kunne starte blogginnlegg med «siden så mange lurte...» eller «så mange har spurt meg om...»

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, halvehimmelen skrev:

Viktig å kunne starte blogginnlegg med «siden så mange lurte...» eller «så mange har spurt meg om...»

Hahahaha, ja, såååå så sant :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har utrolig mange frustrerte venninner med problem, så sårt trenger hennes kloke ord... Hvor mange av disse venninne som faktisk eksisterer er jeg ikke så sikker på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.12.2017 den 14.45, Renate89 skrev:

Hun har utrolig mange frustrerte venninner med problem, så sårt trenger hennes kloke ord... Hvor mange av disse venninne som faktisk eksisterer er jeg ikke så sikker på.

😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens innlegg om Hvorfor kjæresten er anmeldt, han er jo selvføgelig ikke anmeldt, og poengterer på slutten at "c har vel aldri gjort noe galt noen gang"

Så hun har vel kanskje glemt da hun satt på med kjæresten som mistet lappen for råkjøring og fikk en heftig bot? 😂🙈 2,5 år siden, just saying... 

Spoiler

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så irritert på denne bloggeren, og all den merkelige sensuren hun//pappaen har i kommentarfeltet! Har flere ganger skrevet kommentarer som ikke har inneholdt verken hets eller noe negativt om henne. Kun konstruktive tilbakemeldinger, eller svar på noen av de tusen meningsinnleggene hun har. Men de blir så og si aldri godkjent. Og blir de godkjent, så velger hun å ikke svare på det.

Idag feks skrev hun ett innlegg om myter angående fyllesyke. Jeg stusset litt når jeg leste det som sto der, og googlet meg frem til en lignende artikkel om fyllesyke. I den artikkelen var det han tidligere newton-programlederen, og programleder for tvserien «fylla», som var kilde. En som har peiling, med andre ord. Det var flere punkt på lista til martine som var helt feil mtp det den troverdige kilda sa i den andre artikkelen. Så jeg påpekte desse faktafeilene til henne, og spurte hvor i alle dager hun hadde fått opplysningene sine ifra. Denne kommentaren har hun altså ikke godkjent. Men andre hetsende, rasistiske, og merkelige kommentarer blir godkjent. (Se feks kommentarfelt på nyeste innlegg.)

hvordan er det mulig å skrive såå mye om at hun er opptatt av gode debatter, og at hun ønsker å være en del av samfunnsdebatten, når hun selv ikke godtar at folk kommer med motsvar?

 

Forresten: veldig mye dramatisk som skjer med denne dama her?! Tror dere alt er sant av det hun skriver, eller at hun overdriver for å kunne skrive «sjokkerende» innlegg?

Endret av Nettroll
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se en tråd om henne så starter en.  Hva er deres tanker? Selv liker jeg at den er en relativt ny blogger som er naturlig og tør å si meningene sine (selvom jeg ikke alltid er enig med hu). Nominert til kjendisgallaen og 3 kat. til vixen. 

http://martinehalvs.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et frisk pust er mitt inntrykk til blogguniverset, men må innrømme jeg ikke har lest så mye på bloggen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppmerksomhetssyk wannabe-toppblogger som skal mene noe om absolutt alt. 

 

Innlegget er ryddet for spekulasjon.

Endret av Papirfly
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, gobbledigook skrev:

Oppmerksomhetssyk wannabe-toppblogger som skal mene noe om absolutt alt. 

Ganske enig her

 

Sitatet er ryddet for spekulasjon.

Endret av Papirfly
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha letet etter tråden akkurat? Det er allerede en tråd om henne på side 2. Ser du er relativ ny og har kun postet i en tråd som faktisk dreide seg om MH. 

Men siden du lurer så fremstår MH som veldig krampaktig og desperat etter oppmerksomhet. Har også forstått at hun desperat linker til bloggen i all slags kanaler. Flaut.

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...