Gå til innhold
AnonymBruker

Gi gave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En kompis har giftet seg med en philippinsk dame. Det skjedde der borte i sommer, men de må også gifte seg i Norge. Tidligere i høst skrev jeg under på noe som jeg tror gjør meg til forlover. Kompisen har dermed på sett og vis valgt meg som forlover, men det var nok nesten utelukkende fordi vi bor et par hundre meter unna hverandre og det var mest praktisk. Jeg var åpenbart ikke i bryllupet på Philippinene.

Han har snakket om at de må gifte seg i Norge også, men ingenting om når. Se tok han plutselig kontakt med meg og en annen fyr nå i dag (eller i går, onsdag) og sa at dette er på fredag. To dager i forveien. Han sa at de egentlig hadde sett for meg en veldig liten seremoni med bare hans foreldre tilstede. Så ombestemte han seg og inviterte meg og han andre. Jeg måtte takke nei fordi jeg allerede har planer om en lengre helgereise som jeg ble invitert til for en god stund siden.

Gave eller ikke? Jeg vet ingenting om gaveønsker eller gavelister. Må isåfall spørre. Vi er ikke kjempenære venner. I "vinterhalvåret" kan det gå over en mnd uten at vi har kontakt, selv om vi bor veldig nærme hverandre. I sommermånedene trener vi litt sammen, men ikke hver uke. Utover dette har vi veldig lite kontakt. Vært på noen utenlandsreiser sammen de siste årene, vi tre gutta.

Anonymkode: 05d49...0da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Heter kanskje Filippinene på norsk. Sorry, haha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FluffyJuggernaut

Jeg hadde nok kjøpt ett kort og en liten gave. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Flere innspill? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Melis123

Hadde kjøpt en hilsen, men ikke noe så voldsomt😊 hva med en flaske champagne og et bryllupskort? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
OnFire

Tenker at alkohol utgår, dama er gravid. Men takk for forslaget. Hehe, forsåvidt ingen fare om jeg ikke er anonym lenger.

Endret av OnFire

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Måbarefåsiat...

Du tror du er forlover? Ok...

Men ja, bryllupsgave er vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden