Gå til innhold
AnonymBruker

Hvor lenge hadde dere holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kremt, ja nettopp fordi det er lite følsomme nerver i vagina har penisstørrelse 80% å si for om man nyter sexen optimalt eller ikke også. En liten pikk man ikke engang kjenner, ja da er det jo ikke noe poeng å ha PIV sex da! 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Du vet jo ikke engang hva sex er! Har du hatt sex noen gang? Annet enn med deg selv?

Anonymkode: 0cc90...3d5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kremt, ja nettopp fordi det er lite følsomme nerver i vagina har penisstørrelse 80% å si for om man nyter sexen optimalt eller ikke også. En liten pikk man ikke engang kjenner, ja da er det jo ikke noe poeng å ha PIV sex da! 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Lol, nei.

Problemet er at menn legger alt for mye vekt på opplevelsen av piv for kvinner, fordi dette er en viktig del av deres egen opplevelse av sex (Og selv da hører jeg få menn som klager over at kvinner er for vide, så hvorfor tror dere at det er et problem for oss hvilken størrelse snekkeren deres kommer i?). For kvinner er opplevelsen av piv bare en av delene i hva som gjør sexopplevelsen optimal, ikke hovedopplevelsen.

Anonymkode: 71943...23f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 7.12.2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke havnet i et forhold med han... (jeg er også av typen som sjekker ut sex’en rimelig fort). 

Anonymkode: 8dbac...a26

Den løssluppne typen med andre ord 😊

Anonymkode: 43fe0...441

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg hadde ikke gått inn i et forhold med en med mikropenis. 

Jeg hadde sex i natt med en med ganske liten penis, men han var allikevel fantastisk i senga og slikket, rimmet og kunne bruke den så da har det ikke noe å si. Så det er mye rundt som har mye mer å si enn akkurat størrelsen på penis. 

Anonymkode: 0dbec...e3c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har tidligere vært sammen med både damer og transkjønnede, så en "dårlig" utstyrt mann er ikke noe skrekk i min bok. Når det er sagt så digger jeg utstyret til han jeg er sammen med nå. Jeg liker at han ikke er større (jeg tror han er helt gjennomsnittlig), for da kan han ta meg analt uten at jeg får vondt.

Han har forøvrig funnet ut at han skal ha en konkurranse med seg selv om hvor mange dildoer (og eventuelt fingre) han får puttet inni meg samtidig, som regel i tillegg til kuken. Akkurat den konkurransen har jeg ikke vært borti før....Jeg tror han vant.

Anonymkode: fbd93...bb1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden