Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, herremann skrev:

Hva er poenget med å skrive et slikt sutreinnlegg?
Med slik en holdning og usikkerhet kan jeg garantere deg at ho hvertfall ikke blir tilfredsstilt.

Sutrer ikke, der har du misforstått og mistolka med vilje. Jeg konkluderer med fakta etter å ha lest gjennom hele tråden, det burde du også gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Voksenmann40+ skrev:

Her snakker vi!

Over 40 innlegg, og kvinnfolkenes sanne ansikt har kommet for dagen! Masse pes for menns usikkerhet i x antall andre penistråder, der det er sammenhengende trøsteviser til dem med under 0,2 meter pikk. I denne tråden kommer det frem at de dårlig utstyrte er mindre utro, stakkars, de kan ikke begå voldtekter, de er pedofile, de må finne seg i at dama dumper dem pga det dårlige utstyret (temmelig mange her som er nokså klare på det) samt at flere her faktisk har ei oppfatning om minstemål i cm. Så her er vi vitner til hva et utvalg, representativt eller ikke, faktisk tenker om temaet.

Alle som er "dårlig utstyrt" kan spare seg å gå inn i forhold. Det kan, som antatt, føre til at nautet i andre halvdel av senga ikke blir tilfredsstilt godt nok. Nyt heller livet som single, gutter :bolledeig:

?

Tror du bør ta deg en tur innom google og lese om «confirmation bias». Du leser jo bare det du vil lese du. Stakkars.

Anonymkode: 0cc90...3d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det funker for dere :) Jeg gikk også inn i forhold med en dårlig utstyrt mann en gang, var kjempeforelsket og hadde likt han over flere år før vi lå sammen, og han sørget jo alltid for å fingre meg til orgasme før han penetrerte meg, men i lengden var det helt klart en bedre pikk jeg faktisk kunne kjenne og bli fyllt av som var savnet og jeg holdt ikke ut med sånn sex i lenger enn 6 mnd dessverre. Han var en veldig god og snill mann ellers men det var liksom noe ganske vesentlig i sexlivet som manglet for meg.. 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Skjønner jo problemstillingen, og at mennesker vektlegger ulike ting på ulike måter.

Eksen min var over gjennomsnittet stor, men akk så dårlig i senga (egoistisk både i og utenfor senga). Jeg kom aldri sammen med ham på de årene vi var sammen. Aldri, ikke i nærheten en gang!

Han jeg holder på med nå fikk meg nesten til å komme første gang vi delte seng bare ved å ta på meg, jeg måtte stoppe ham fordi det ble så intenst og jeg ble litt redd for å miste kontrollen der og da. :ler: Etter det har jeg kommet mange ganger, fordi han tenker på meg (og jeg tenker på ham så klart).

Uansett, sex er så uendelig mye bedre med ham enn med eksen, nettopp fordi størrelsen ikke har noe å si i forhold til personlighet og seksuell kompitabilitet generelt.

Anonymkode: 0cc90...3d5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo problemstillingen, og at mennesker vektlegger ulike ting på ulike måter.

Eksen min var over gjennomsnittet stor, men akk så dårlig i senga (egoistisk både i og utenfor senga). Jeg kom aldri sammen med ham på de årene vi var sammen. Aldri, ikke i nærheten en gang!

Han jeg holder på med nå fikk meg nesten til å komme første gang vi delte seng bare ved å ta på meg, jeg måtte stoppe ham fordi det ble så intenst og jeg ble litt redd for å miste kontrollen der og da. :ler: Etter det har jeg kommet mange ganger, fordi han tenker på meg (og jeg tenker på ham så klart).

Uansett, sex er så uendelig mye bedre med ham enn med eksen, nettopp fordi størrelsen ikke har noe å si i forhold til personlighet og seksuell kompitabilitet generelt.

Anonymkode: 0cc90...3d5

Kompatibilitet, ups :ler: 

Anonymkode: 0cc90...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, herremann skrev:

Hva er poenget med å skrive et slikt sutreinnlegg?
Med slik en holdning og usikkerhet kan jeg garantere deg at ho hvertfall ikke blir tilfredsstilt.

Tror kvinner ville vært takknemlige for at dårlig utstyrte menn holdt seg unna, ja. Passer liksom så dårlig til sex. Men man kan jo være venner! I det minste burde man nevne at man ikke har noe bra utstyr på forhånd, så man slipper unødig bortkasting av tid. 

Anonymkode: 6e46b...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror kvinner ville vært takknemlige for at dårlig utstyrte menn holdt seg unna, ja. Passer liksom så dårlig til sex. Men man kan jo være venner! I det minste burde man nevne at man ikke har noe bra utstyr på forhånd, så man slipper unødig bortkasting av tid. 

Anonymkode: 6e46b...8fa

Takk!

Utrolig mye annet man kan kaste bort tid og penger på, enn et kvinnfolk som ikke liker 1% av kroppen, og dermed "ikke ville holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann". Godta fakta eller la det være!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Voksenmann40+ skrev:

Takk!

Utrolig mye annet man kan kaste bort tid og penger på, enn et kvinnfolk som ikke liker 1% av kroppen, og dermed "ikke ville holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann". Godta fakta eller la det være!

Droger bror, makes u feel good

Anonymkode: 6e46b...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har hold ut med meg noen år nå, men jeg tror dessverre ikke at jeg har imponert henne i senga, for å si det sånn.....Jeg har faktisk aldri klart å knulle henne til orgasme, uten en eller annen for for "hjelp".  Akkurat hvorfor hun tilsynelatende er fornøyd likevel, har jeg ikke klart å forstå. Vi har "lekt litt" med andre, og hatt glede av det begge to. Men den helt store begeistringen tror jeg hun fortsatt har til gode. Forhåpentligvis klarer vi å finne en tredjemann som er såpass solid utstyrt, utholdende og viril at han klarer det jeg ikke har klart, og heller aldri vil klare.

Anonymkode: 87613...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i et forhold med en mann jeg ikke elsker, at han har liten penis får bare være, ville aldri forlatt han for det, min sjelevenn.:hjerte:

Anonymkode: f29dd...09b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha bra mann, med bra hjerne og bra hjerte, og driter i penis!

Anonymkode: f248e...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Voksenmann40+ skrev:

Takk!

Utrolig mye annet man kan kaste bort tid og penger på, enn et kvinnfolk som ikke liker 1% av kroppen, og dermed "ikke ville holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann". Godta fakta eller la det være!

Sorry, men en normal penis utgjør i volum 0,25% av kroppen til en mann. Så sett i forhold til hjernen er penis et lite organ. Så hvis damer er opptatt av størrelse på organer så mål heller omkrets på mannens hode. Det korrelerer ofte med IQ. Om det er sammenheng mellom IQ og penisstørrelse gjenstår og forskes på. Personlig tror jeg det. Det begrunnet i at det er en hvis sammenheng mellom testosteronnivået og menns hjernefunksjon. Men som sagt så gjenstår det enda å forskes på.

Anonymkode: b0c04...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men en normal penis utgjør i volum 0,25% av kroppen til en mann. Så sett i forhold til hjernen er penis et lite organ. Så hvis damer er opptatt av størrelse på organer så mål heller omkrets på mannens hode. Det korrelerer ofte med IQ. Om det er sammenheng mellom IQ og penisstørrelse gjenstår og forskes på. Personlig tror jeg det. Det begrunnet i at det er en hvis sammenheng mellom testosteronnivået og menns hjernefunksjon. Men som sagt så gjenstår det enda å forskes på.

Anonymkode: b0c04...00a

Interessant, takk for den!

Vel, 1% var bare vill gjetning. Tar vi alt som befinner seg nede i Janusen, blir det kanskje nærmere mitt anslag ;) Uansett interessant, og et greit perspektiv på det hele utfra det du skriver; det finnes kvinner som pælmer typen fordi de ikke er tilfreds med 0,25% av kroppen hans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en slik tråd hadde blitt startet om kvinner ville ordet kvinnehater blitt brukt for lenge siden.

Anonymkode: f9a43...02a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en slik tråd hadde blitt startet om kvinner ville ordet kvinnehater blitt brukt for lenge siden.

Anonymkode: f9a43...02a

Det handler vel helst om menn som hater menn. Det er menn som starter disse trådene, og menn som prøver å hevde seg ved å trykke ned andre menn.

Damer gidder omtrent ikke svare for vi får jo bare beskjed om at dette har vi ikke peiling på :)

Anonymkode: 71943...23f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om en slik tråd hadde blitt startet om kvinner ville ordet kvinnehater blitt brukt for lenge siden.

Anonymkode: f9a43...02a

Ser du ikke at det er menn som rakker ned på sitt eget kjønn her? Det er MENN som starter disse trådene. Det er MENN som skriver innlegg om at penisstørrelse er så viktig. Det er MENN som latterliggjør både sitt eget og andres kjønnsorgan! Det er helt sykt!

Anonymkode: 0cc90...3d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2017 den 2.32, AnonymBruker skrev:

Det er ingen damer som sitter og ler  av menns eventuelle små peniser bare så det er sagt. 

Anonymkode: 7d842...7f0

Hehe neida, det ser man jo ikke i:fnise: tråden og hører aldri på fest med fulle jenter

Anonymkode: fd77e...b71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Voksenmann40+ skrev:

Her snakker vi!

Over 40 innlegg, og kvinnfolkenes sanne ansikt har kommet for dagen! Masse pes for menns usikkerhet i x antall andre penistråder, der det er sammenhengende trøsteviser til dem med under 0,2 meter pikk. I denne tråden kommer det frem at de dårlig utstyrte er mindre utro, stakkars, de kan ikke begå voldtekter, de er pedofile, de må finne seg i at dama dumper dem pga det dårlige utstyret (temmelig mange her som er nokså klare på det) samt at flere her faktisk har ei oppfatning om minstemål i cm. Så her er vi vitner til hva et utvalg, representativt eller ikke, faktisk tenker om temaet.

Alle som er "dårlig utstyrt" kan spare seg å gå inn i forhold. Det kan, som antatt, føre til at nautet i andre halvdel av senga ikke blir tilfredsstilt godt nok. Nyt heller livet som single, gutter :bolledeig:

Kvinner bør absolutt ikke klage når menn har sine preferanser. Så mye kan jeg si etter å ha lest rundt her inne en stund. 

Anonymkode: fd77e...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puzi88 skrev:

- Kvinne lager tråd om små peniser og latterligjør mann

Hadde ikke vært sammen med enn mann med liten penis

menn med små peniser er ubrukelige

osv osv osv

95% av alle penistrådene her inne, er laget av MENN, med MENN som latterigjør penis, og forteller oss kvinner at vi LYVER når vi ikke sitter å latterligjør "små" peniser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, puzi88 skrev:

nei, de latterligjør ikke penis. De menn som lager slike tråder er usikkre menn som skal ha bekreftelse på hva kvinner liker. og usikkre menn som har mindre penis lager ikke tråd hvor de snakker styggt om andre sine peniser. det gir jo ingen mening

Da har du ikke lest mange av penistrådene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puzi88 skrev:

nei, de latterligjør ikke penis. De menn som lager slike tråder er usikkre menn som skal ha bekreftelse på hva kvinner liker. og usikkre menn som har mindre penis lager ikke tråd hvor de snakker styggt om andre sine peniser. det gir jo ingen mening

Du har jo nok av innslag her inne som forsøker å dra resten av KG ned på sitt eget destruktive nivå. Og det er menn. Menn som forsøker å forklare andre menn at det de har mellom beina er ubrukelig. Og som misjonerer med å kalle kvinner som motsier dem for løgnere, og forsøker å påvirke kvinner til å innrømme at større er bedre. Dette er jo langt verre enn at kvinner snakker om sine preferanser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...