Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg har størrelsen veldig liten betydning, så jeg kunne godt ha vært i et forhold med en som har en liten penis. Sexlivet består av mye mer enn pikken, og samlivet består av mye mer enn sexlivet igjen, så i det store og hele har det lite å si. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penisen er ikke bare 1% av kroppen som en hvilken som helst annen ubetydelig kroppsdel som noen skriver, som for eksempel øret eller tåa. Penisen har jo alt å si for hvordan samleiet føles og for mange oss så foretrekkes en som fyller oss opp og kjennes godt. 
Sexlivet er helt vesentlig for meg at er bra for å være i et langvarig forhold. Jeg var sammen med en med liten og tynn penis men det var ikke tilfredstillende nok for meg i lengden. Det blir ikke helt det samme om han må bruke leketøy på meg hver gang... 

Definasjonen på liten penis er individuell og det som en mann ser på som liten trenger ikke være liten i en kvinnes øyne, og det som en kvinne mener er liten trenger ikke være lite i en annens øyne men jeg tror de fleste er enige at man faktisk vil kjenne pikken liksom. Jeg syns ikke menn skal kalle kvinner slemme for å ville ha et bra sexliv. Tviler på at så mange menn ville vært i forhold der de aldri fikk knulle til orgasme eller fikk noe særlig ut av knullingen heller, for eksempel om kvinnen kun stimulerte penisroten hans og ga han en fleshlight til resten om han ville ha mer... 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Penisen er ikke bare 1% av kroppen som en hvilken som helst annen ubetydelig kroppsdel som noen skriver, som for eksempel øret eller tåa. Penisen har jo alt å si for hvordan samleiet føles og for mange oss så foretrekkes en som fyller oss opp og kjennes godt. 
Sexlivet er helt vesentlig for meg at er bra for å være i et langvarig forhold. Jeg var sammen med en med liten og tynn penis men det var ikke tilfredstillende nok for meg i lengden. Det blir ikke helt det samme om han må bruke leketøy på meg hver gang... 

Definasjonen på liten penis er individuell og det som en mann ser på som liten trenger ikke være liten i en kvinnes øyne, og det som en kvinne mener er liten trenger ikke være lite i en annens øyne men jeg tror de fleste er enige at man faktisk vil kjenne pikken liksom. Jeg syns ikke menn skal kalle kvinner slemme for å ville ha et bra sexliv. Tviler på at så mange menn ville vært i forhold der de aldri fikk knulle til orgasme eller fikk noe særlig ut av knullingen heller, for eksempel om kvinnen kun stimulerte penisroten hans og ga han en fleshlight til resten om han ville ha mer... 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Forskjellen er at menn blir lynsjet for å si at sexen ikke er tilfredsstillende med ei vid jente eller at dama har blitt videre. For damer er det helt ok. Ser du ikke forskjellen? I følge kvinner så finnes det ikke vide jenter:edie:

Anonymkode: fd77e...b71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, puzi88 said:

nei, de latterligjør ikke penis. De menn som lager slike tråder er usikkre menn som skal ha bekreftelse på hva kvinner liker. og usikkre menn som har mindre penis lager ikke tråd hvor de snakker styggt om andre sine peniser. det gir jo ingen mening

Har du lest mange av disse trådene i det hele tatt?. Du registrerte deg i går, man har kanskje hatt bruker/brukere før?

Ser forøvrig at du utelukkende skriver meget nedlatende innlegg om kvinner. Hvorfor?

Anonymkode: 82d74...89c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penisen er ikke bare 1% av kroppen som en hvilken som helst annen ubetydelig kroppsdel som noen skriver, som for eksempel øret eller tåa. Penisen har jo alt å si for hvordan samleiet føles og for mange oss så foretrekkes en som fyller oss opp og kjennes godt. 
Sexlivet er helt vesentlig for meg at er bra for å være i et langvarig forhold. Jeg var sammen med en med liten og tynn penis men det var ikke tilfredstillende nok for meg i lengden. Det blir ikke helt det samme om han må bruke leketøy på meg hver gang... 

Definasjonen på liten penis er individuell og det som en mann ser på som liten trenger ikke være liten i en kvinnes øyne, og det som en kvinne mener er liten trenger ikke være lite i en annens øyne men jeg tror de fleste er enige at man faktisk vil kjenne pikken liksom. Jeg syns ikke menn skal kalle kvinner slemme for å ville ha et bra sexliv. Tviler på at så mange menn ville vært i forhold der de aldri fikk knulle til orgasme eller fikk noe særlig ut av knullingen heller, for eksempel om kvinnen kun stimulerte penisroten hans og ga han en fleshlight til resten om han ville ha mer... 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Det er godt vi mennesker er forskjellige. Hadde det vært slik at penis hadde alt å si for hvordan samleiet føles, tror jeg vi hadde hatt en fattig seksuell verden hvor alt handlet om friksjon. Det vil si at vaginastørrelse og muskelbruk ville hatt alt å si for oss menn også. Friksjon er bare en del av sexen for min del. Tenning derimot, betyr ekstremt mye mer. Derfor kan jeg ha veldig god sex med ei som kanskje ikke akkurat er den beste fysiske matchen, for å si det slik. Blir jeg skikkelig tent, vil jeg bli mer følsom også, og dermed ikke så avhengig av friksjon som ellers. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, puzi88 skrev:

både kvinner og menn lager disse trådene. men det er kvinner som skriver styggt/negativ om andre menn sine peniser

menn som lager slike tråder vil bare ha bekreftelse / svar på at kvinner liker , større/mindre peniser. de driver ikke å snakker styggt om andre sine penisstørrelser. noe kvinner gjør. spesielt kvinner som blir dumpa. da kommer de med bittre kommentarer som " jaja du hadde liten penis uansett" osv osv 

Kun menn. Og når kvinner poster og benekter at størrelse er så viktig, så er vi for det første løgnere. Og for det andre må vi finne oss i å bli kalt bitterfitter, med vide vaginaer og rosinpupper. Ene og alene fordi disse mennene har bestemt seg for at det eneste som duger er gigapikker, og at alle damer gjør narr av såkalte små peniser (som selvsagt viser seg å være helt normale). De eneste som gjør narr av andres peniser er menn.

Anonymkode: 71943...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, puzi88 skrev:

liten penis ?

sleeve koster et par 100 kr problem solved

litt værre med dere som må kjøpe silikonpupper til 40 000  for å kompansere for små rosinpupper eller må operere vid vagina til samme pris

classy.

Anonymkode: f248e...b0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil ha bra mann, med bra hjerne og bra hjerte, og driter i penis!

Anonymkode: f248e...b0a

Betyr det at du egentlig ikke er spesielt interessert i sex, iallefall ikke samleie? Det kan jo nesten virke sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Resignert skrev:

Betyr det at du egentlig ikke er spesielt interessert i sex, iallefall ikke samleie? Det kan jo nesten virke sånn 

Jaja, whatever. det jeg mente var at jeg driter i penisstørrelse. Jeg digger sex. Men a) jeg foretrekker mer personen den sitter på, og b) jeg gidder ikke å bidra til at menn får dårlig selvfølelse med omfattende penissnakk.

Anonymkode: f248e...b0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er at menn blir lynsjet for å si at sexen ikke er tilfredsstillende med ei vid jente eller at dama har blitt videre. For damer er det helt ok. Ser du ikke forskjellen? I følge kvinner så finnes det ikke vide jenter:edie:

Anonymkode: fd77e...b71

Det er vel ingen som sier at det ikke finnes vide jenter, men menn med liten penis kan ikke "skylde på" vid vagina. 

Forskjellen er at mange kvinner får ikke orgasme eller noe nytelse ut av sexen hvis penis er for liten, men menn får jo fremdeles nytelse ut av sexen og orgasme selv om vaginaen skulle være vid eller penisen deres skulle være liten.

Det er ikke sånn at menn ikke blir stimulert uansett hvor vid vaginaen måtte være så derfor blir det ikke det samme å klage på vid vagina, som det det gjør å påpeke viktigheten av en penis man blir godt nok stimulert av, for menn kommer jo uansett str på eget eller partners underliv, det gjør ikke kvinner. Ser du ikke forskjellen? 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som sier at det ikke finnes vide jenter, men menn med liten penis kan ikke "skylde på" vid vagina. 

Forskjellen er at mange kvinner får ikke orgasme eller noe nytelse ut av sexen hvis penis er for liten, men menn får jo fremdeles nytelse ut av sexen og orgasme selv om vaginaen skulle være vid eller penisen deres skulle være liten.

Det er ikke sånn at menn ikke blir stimulert uansett hvor vid vaginaen måtte være så derfor blir det ikke det samme å klage på vid vagina, som det det gjør å påpeke viktigheten av en penis man blir godt nok stimulert av, for menn kommer jo uansett str på eget eller partners underliv, det gjør ikke kvinner. Ser du ikke forskjellen? 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Dette er bare tull. Penisstørrelse har slett ikke så mye å si for om kvinnen nyter sex eller får orgasme. Vagina er laget for å slippe igjennom et barn, og det er dermed (heldigvis!) ikke mye nervetråder i området. PiV er helt prima det, men for mange er det ikke nok for komme i mål, og det helt uavhengig av størrelse.

Det siste avsnittet gjelder dermed også for kvinner.

Anonymkode: 71943...23f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, bilder med opphavsrett, seksualisert innhold og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda ikke møtt en mann som er for "dårlig utstyrt" så det vet jeg ikke helt? Jeg liker PiV så noe burde jeg kjenne, men det meste kan nok fungere - sex inkluderer jo også masse annet gøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare tull. Penisstørrelse har slett ikke så mye å si for om kvinnen nyter sex eller får orgasme. Vagina er laget for å slippe igjennom et barn, og det er dermed (heldigvis!) ikke mye nervetråder i området. PiV er helt prima det, men for mange er det ikke nok for komme i mål, og det helt uavhengig av størrelse.

Det siste avsnittet gjelder dermed også for kvinner.

Anonymkode: 71943...23f

Kremt, ja nettopp fordi det er lite følsomme nerver i vagina har penisstørrelse 80% å si for om man nyter sexen optimalt eller ikke også. En liten pikk man ikke engang kjenner, ja da er det jo ikke noe poeng å ha PIV sex da! 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kremt, ja nettopp fordi det er lite følsomme nerver i vagina har penisstørrelse 80% å si for om man nyter sexen optimalt eller ikke også. En liten pikk man ikke engang kjenner, ja da er det jo ikke noe poeng å ha PIV sex da! 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Du vet jo ikke engang hva sex er! Har du hatt sex noen gang? Annet enn med deg selv?

Anonymkode: 0cc90...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kremt, ja nettopp fordi det er lite følsomme nerver i vagina har penisstørrelse 80% å si for om man nyter sexen optimalt eller ikke også. En liten pikk man ikke engang kjenner, ja da er det jo ikke noe poeng å ha PIV sex da! 

Anonymkode: c8fcb...eb3

Lol, nei.

Problemet er at menn legger alt for mye vekt på opplevelsen av piv for kvinner, fordi dette er en viktig del av deres egen opplevelse av sex (Og selv da hører jeg få menn som klager over at kvinner er for vide, så hvorfor tror dere at det er et problem for oss hvilken størrelse snekkeren deres kommer i?). For kvinner er opplevelsen av piv bare en av delene i hva som gjør sexopplevelsen optimal, ikke hovedopplevelsen.

Anonymkode: 71943...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke havnet i et forhold med han... (jeg er også av typen som sjekker ut sex’en rimelig fort). 

Anonymkode: 8dbac...a26

Den løssluppne typen med andre ord 😊

Anonymkode: 43fe0...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gått inn i et forhold med en med mikropenis. 

Jeg hadde sex i natt med en med ganske liten penis, men han var allikevel fantastisk i senga og slikket, rimmet og kunne bruke den så da har det ikke noe å si. Så det er mye rundt som har mye mer å si enn akkurat størrelsen på penis. 

Anonymkode: 0dbec...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere vært sammen med både damer og transkjønnede, så en "dårlig" utstyrt mann er ikke noe skrekk i min bok. Når det er sagt så digger jeg utstyret til han jeg er sammen med nå. Jeg liker at han ikke er større (jeg tror han er helt gjennomsnittlig), for da kan han ta meg analt uten at jeg får vondt.

Han har forøvrig funnet ut at han skal ha en konkurranse med seg selv om hvor mange dildoer (og eventuelt fingre) han får puttet inni meg samtidig, som regel i tillegg til kuken. Akkurat den konkurransen har jeg ikke vært borti før....Jeg tror han vant.

Anonymkode: fbd93...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...