Gå til innhold

Fra to til tre barn


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Gjest Vilunich

Åhhhh jeg er bare 6 uker på vei! Storebror er snart 5 , minsten snart 4... savner å ha en liten baby. Gleder meg ENORMT til å dele gleden sammen med mine to prinser

 

spent på om det blir trekløver eller to tette gutter og en bittelille søster..: 

 

klarer nesten ikke vente 

 

godt det er jul , nyttår og bursdager i mellomtiden /)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich

I Madrid med unger og barn på langhelgstur. Fantastisk julestemning :)

måtte kjøpe MAMMABUKSER allerede?! Tredje graviditet virker være helt ekstremt rask mtp voksende mage (til min forskrekkelse) og pupper (til mannens glede) 

 

håper jeg ikke bare plutselig er på vei til å bli god og rund på boller og sjokolade 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Ligger enda i sengen i Madrid.. klarer ikke komme meg opp. Kvalm! Sliten! 

Ungene fikk heldigvis lego duplo og biler i går, og er dermed Happy med å være inne og leke. 

Husket ikke helt at det var sånn her... Ish.. men! Det er jo verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Hjemme igjen - fortsatt sinnsykt trøtt og litt kvalm...

hjemme føles det alltid rett å få en tredje, men jeg må innrømme at Madrid shopping tur var mer enn nok med to! 

Neste UL er som sagt 18de... håper inderlig på hjertelyd ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten, og så spennende med nr 3 :) vet guttene noe enda? 

Er nok godt å komme hjem, og du merker det nok ekstra nå som du ruger!

Ikke så lenge til ul da. Hvor langt er du på vei da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
2 hours ago, Sille4 said:

Gratulerer med graviditeten, og så spennende med nr 3 :) vet guttene noe enda? 

Er nok godt å komme hjem, og du merker det nok ekstra nå som du ruger!

Ikke så lenge til ul da. Hvor langt er du på vei da? :) 

Tusen takk! 

Guttene var med på å «be Gud om å plante et egg i magen til mamma» så vi har fortalt åpent om alt fra begynnelsen. De følger med på appen og vet at «egget» nå er en «cashewnøtt» 

Er kun 7(!!!!!!) uker og magen er hoven! Dette skjedde IKKE med nr en eller to. Men Hey... kanskje kroppen går på autogir 😂

 

mye mer kvalm - og allerede hoven i ankler og fingre.. sikkert vann...

 

vi prøvde oss på «å lage jente metoden» .. så blir spennende å kunne fortelle dere om den funker eller ei!

gutta ønsker seg gutt, så her er begge kjønn velkommen 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å inkludere de fra start :) er nok veldig spennende for de små også å følge med! 

Spennende å se om det funker med metoden da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

I dag har jeg klart å navigere meg utenom den værste kvalmen!!! Yes!

må spise noe med en gang jeg står opp - noe salt og lett.. grovt brød med leverpostei (er det forresten Ok å spise???) ingen kaffe eller appelsinjuice. Eplejuice er Ok.  

 

Ellers litt sliten... eldstemann har øreverk og minsten hoster til han brekker seg hele natta. Får vondt av dem og har ingenting imot å være der hele natta for dem, men må innrømme at jeg er sliten

studerer hele morgenen og trener tre ganger i uka. Skal(!) få til å holde på disse vanene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Sitter i venterommet og teller minutter 

forrige UL var så tidlig i svangerskapet at hjertelyd enda ikke var der... håper på fin hjertelyd i dag. Gleder meg til lyden / dør inni meg om den ikke er der

 

kvalm ... kvalm kvalm og trøtt. Kan ikke huske å ha vært så ille med gutta!? 

 

Kanskje bare glemt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Hørte nyyyyydelig hjertelyd på mandag ❤️❤️❤️ Så deilig! 

meeeen de utsatte blodprøvene til 15 januar, så vi må smøre oss med tålmodighet! 

 

Heldigvis reiser, jul og nyttår i mellomtiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Vilunich

God jul alle mann!!!! 

Håper alle har hatt en strålende jul - og er klare for nyttårs feiring!

her går det i å være trøtt eller kvalm om hverandre - men innimellom helt fin også heldigvis. Gleder meg til andre trimester - da det forhåpentligvis er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Vilunich

Da(!) er vi tilbake i hverdagen. 2 ukers ferie , med masse ski , snø og morro. Her jeg bor starter skolen først 7/1 - men da dette falt på en søndag var det først i dag - etter 19 fridager, jeg leverte ungene i barnehagen

 

kvalmen sitter godt om morgenen... men heldigvis går det over i 11/12 tiden.. vi skal på UL 15/01 og jeg gleder meg VILT! I følge min kalkulasjon vil jeg da være 12 uker , meeeen legen er uenig og sier 11... så om vi får sett noe kjønn blir spennende!

 

gutta har vært superflinke hele ferien og hengt med på alt av reiser og aktiviteter 

 

stolt!!

 

håper dere alle har en fantastisk start på nyåret 

 

PS: min beste venninne har prøvd p bli gravid samtidig som oss , men foreløpig ikke kommet i mål. Hun har forventet mens om 3 dager!!!! Dét blir meget spennende også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilunich

Herregud!

Venninnen min tok tidlig test - og den var positiv!!!!! Første gang av tre graviditeter at jeg får gå gravid sammen med noen ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Puppene ESER ut. Jizzzes

magen syntes allerede... mye mer enn de to andre graviditetene. Kvalmen har gitt seg 90%. Kun få ganger jeg kjenner meg litt uggen

mandag UL. Ifølge min app vil jeg da være 12 uker, men legen sier 11... lurer på om appen opererer med «i 12 uke» og ikke fylte uker. Er så spent på kjønn at jeg ligger våken om natta

aldri hatt det sånn før 

 

jeg BLIR glad for tredje gutt, men er så spent på om alt blir helt nytt og jeg får oppleve en datter 

 

hjelp! Få tiden til å gå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Da har jeg vært på UL 

 

så fin liten baby med armer og bein som svømte rundt inni der. Herlig!!!! 

Ganske sikker på at jeg så en liten tissemann , men legen nektet å si noe da han mener det er for tidlig 

DNA resultatene kommer om 4-5 dager så da får jeg vite det 100% sikkert

 

det deilige er at jeg ikke klarer å slutte å smile ved tanken på at det er en tredje gutt! Jeg var redd jeg skulle bli litt skuffet . Fremdeles usikkert , men nå vet jeg at jeg er lykkelig over begge deler 

 

1000%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vilunich

Hele byen virker ha influensa! Er livredd for smitte, men har jo to små som flyr rundt og leker med barn både med og uten hoste og snørr. Håper jeg slipper, men det er tre forskjellige virus ute å går her, så selv vaksine vil ikke garantere noe..

ellers teller jeg timer til fredag i håp om en Email ang friskt barn i magen og kjønn

 

hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Email kom ikke i går, så helgen går sååååå sakte!!! Sjekker mailen hvert tredje minutt selvom jeg vet at de ikke sender ut noe på lørdag eller søndag. Om ikke jeg mottar noe på mandag tror jeg at jeg begynner å grine i frustrasjon haha. Tredjemann og like spennende 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...