Gå til innhold

Far til barnet er muslim, og nå er det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ts: hvordan går det? Du har engasjert mange folk her, som alle lurer på hvordan situasjonen har utviklet seg?

Anonymkode: c6b36...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, Hjertestein said:

Kjenner jeg er skuffet over denne tråden. Jeg var så bekymret og lei meg for ts sine vegner. Brukt mye energi på dette og sov ikke første natta. Og nå er jeg overbevist om at dette bare er troll. 

Syntes anonyme innlegg ikke burde vært lov🙈

Ja det er et alvorlig tema å tulle med. Og all denne trollingen er grunnen til at man ofte roper troll i tråder.
Ett kjennetegn på trolletråder er at ts aldri finner en løsning. Veldig tidlig i denne tråden ble ts rådet til å ta opp bf's trusler eller få dem på sms, men dette gjorde ikke ts, på tross av at hun fikk råd her og ble bedt gjentatte ganger om bevis fra politiet. Er man i en slik situasjon så griper man alle muligheter til å få hjelp, men troller man vil man ikke ha en løsning på problemet, man vil bare hale ut tråden i det uendelige med uløselige situasjoner.

Anonymkode: dc29a...fd4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er jo lov å håpe. Men om far har tatt barnet og nå er under jorden med ungen kan mor være deprimert. Jeg hadde ikke orket å oppdatere KG dersom jeg ikke hadde sett ungen min på flere uker fordi far kidnappet den...

Men hva som er sant kan vi aldri vite ☹️☹️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hjertestein skrev:

Kjenner jeg er skuffet over denne tråden. Jeg var så bekymret og lei meg for ts sine vegner. Brukt mye energi på dette og sov ikke første natta. Og nå er jeg overbevist om at dette bare er troll. 

Syntes anonyme innlegg ikke burde vært lov🙈

Hvis du ligger søvnløs pga kg er det kanskje på tide å redusere skjermtid?

Anonymkode: 2ca90...dee

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
18 timer siden, Hjertestein skrev:

Kjenner jeg er skuffet over denne tråden. Jeg var så bekymret og lei meg for ts sine vegner. Brukt mye energi på dette og sov ikke første natta. Og nå er jeg overbevist om at dette bare er troll. 

Syntes anonyme innlegg ikke burde vært lov🙈

Etter at tråden «min siste reise» ble stengt fordi kg ikke kunne bekrefte eller avkrefte spekulasjoner rundt den, finnes det ikke innlegg her inne som kan ta fra meg nattesøvnen eller få meg til å bruke mye energi her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, chisandra skrev:

Etter at tråden «min siste reise» ble stengt fordi kg ikke kunne bekrefte eller avkrefte spekulasjoner rundt den, finnes det ikke innlegg her inne som kan ta fra meg nattesøvnen eller få meg til å bruke mye energi her. 

Whoot? Min siste reise var vel ikke trolling? :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra
20 minutter siden, Sillyline skrev:

Whoot? Min siste reise var vel ikke trolling? :frkk:

Si det....det ble spurt om tråden på «ris og ros», du kan jo finne den der og lese den, og se om du blir noe klokere enn jeg klarte å bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ligger søvnløs pga kg er det kanskje på tide å redusere skjermtid?

Anonymkode: 2ca90...dee

Hehe ja :fnise: heldigvis er det bare 2 tråder som virkelig traff meg og den ene var (og ennå er, vil jo tro på ts)  denne. Så er heldigvis ikke så gale :) Bare irriterer at folk gidder lage tråder bare for gøy, når det faktisk er en realitet for mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.1.2018 at 11:56 PM, Hjertestein said:

Kjenner jeg er skuffet over denne tråden. Jeg var så bekymret og lei meg for ts sine vegner. Brukt mye energi på dette og sov ikke første natta. Og nå er jeg overbevist om at dette bare er troll. 

Syntes anonyme innlegg ikke burde vært lov🙈

På tide å logge av og få seg et liv??😂😂

Anonymkode: ce46e...2c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sørg for at barnet ikke får være hos ham. Muslimer har ikke god innflytelse på barn, da kulturen deres er feil på veldig mange måter...

Anonymkode: 15b09...2aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk?! Mannen min er muslim og bedre pappa skal du lete lenge etter! Stiller opp, hjelper, veileder og gir barna alt de trenger og enda litt til!! Mine venninner blir helt paffe! 

Anonymkode: ebb4d...ddf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk?! Mannen min er muslim og bedre pappa skal du lete lenge etter! Stiller opp, hjelper, veileder og gir barna alt de trenger og enda litt til!! Mine venninner blir helt paffe! 

Anonymkode: ebb4d...ddf

Til det blir slutt med dere og han vil ha ungen over til sin kultur.

Anonymkode: c8678...ffd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.bt.no/direkte/krim/pinned/117370

 

Tenkte på denne tråden når jeg leste dette. Kan det være samme saken, bare i anonymisert form? 

Hvordan går det HI?

Anonymkode: 32386...83e

Er nok ikke Ts. Ts bodde i Ålesund, var ikke gift og hadde 1 unge. Bf hadde også allerede kommet til Tyrkia. 

Anonymkode: c8678...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.12.2017 at 11:23 PM, AnonymBruker said:

Hæ?? Har jeg ingenting jeg skulle sagt? Så hvis han vil ta med seg sønnen vår, så har han rett til det? 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Ja, i følge sharia.

Hvorfor i alle dager ble du sammen med muslim? Det går aldri bra i lengden.

Anonymkode: 37d2c...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 1.29, AnonymBruker skrev:

Til det blir slutt med dere og han vil ha ungen over til sin kultur.

Anonymkode: c8678...ffd

Enig, stol aldri på en muslim. 

Anonymkode: 98ae1...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...