Gå til innhold

Er prins Harry’s kjæreste mulatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er sannheten ikke sant......

Anonymkode: 805dd...54f

Hvis du har oppheng (det kan ikke være så sunt.......)  i hvorvidt de fleste nordboere bør defineres/tituleres beige, aprikos, rosa, offwhite eller lyseblå foreslår jeg at du lager en egen tråd om det.  Denne tråden handler om mulatter.  Sånn, dagens forslag fra meg.  Er du ferdig nå?  :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værsågod.... det lever du i fantasi verden...... Sannheten her høres ikke bra ut for oss..... Ingen har HVITHUD. Det finnes ikke...Jeg er ferdig nå....I allefall er eg beige kaukasikk person. Harry og megham er forelsket i hverandre. Drønningen har velsingnet dem. vi ønske de lykketil

Anonymkode: 805dd...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 hours ago, AnonymBruker said:

Oi...hva sier den konservative dronningen til det...?

Anonymkode: 55cf6...94b

Dronningen er nå en ting, men hertugen av Edinburgh?! Ai ai ai, jeg kan se for meg at han har hatt noen kvasse ord om denne forlovelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulatt er et nedsettende ord, så det bør du ikke bruke. Hun er halvt hvit og halvt afro amerikansk. Slike blandinger blir ofte veldig vakre, og det er jo Meghan et bevis på. Forøvrig trodde jeg hun var latinamerikansk før jeg leste om opphavet hennes. 

Anonymkode: 8e6d6...b52

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mulatt er et nedsettende ord, så det bør du ikke bruke. Hun er halvt hvit og halvt afro amerikansk. Slike blandinger blir ofte veldig vakre, og det er jo Meghan et bevis på. Forøvrig trodde jeg hun var latinamerikansk før jeg leste om opphavet hennes. 

Anonymkode: 8e6d6...b52

Det er jo fordi at en stor andel av folk i Latinamerika ER blandet hvit/afrikansk og urbefolkningen.  

For eksempel i Brasil som er det desidert størte landet i Latinamerika: 

https://www.theguardian.com/world/2011/nov/17/brazil-census-african-brazilians-majority

Anonymkode: 1e290...e24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mammaen hennes neger eller noe slik? Mener jeg hørte det på tv 😊

Anonymkode: 72ab2...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Var ikke mammaen hennes neger eller noe slik? Mener jeg hørte det på tv 😊

Anonymkode: 72ab2...afb

Jeg tror ikke i det hele tatt på at de kalte moren hennes "neger"  på TV. Har du link til klipp?

Anonymkode: ce999...93e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke i det hele tatt på at de kalte moren hennes "neger"  på TV. Har du link til klipp?

Anonymkode: ce999...93e

39FEDA1500000578-3898232-image-a-14_1478

Anonymkode: 72ab2...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

39FEDA1500000578-3898232-image-a-14_1478

Anonymkode: 72ab2...afb

Hva har det å gjøre med påstanden din om at de kalte moren hennes "neger" på TV? Jeg har lett litt på google men finner ingen artikler om det. Det hadde blitt skrevet om i nettavisene hvis det var sant. Så tviler på at det stemmer.

Anonymkode: ce999...93e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en dokumentar om henne på nrk.no for spesielt interesserte. Så den når jeg prøvde å utsette eksamenslesingen:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det å gjøre med påstanden din om at de kalte moren hennes "neger" på TV? Jeg har lett litt på google men finner ingen artikler om det. Det hadde blitt skrevet om i nettavisene hvis det var sant. Så tviler på at det stemmer.

Anonymkode: ce999...93e

Har du tregt for det? Dere diskuterer om hun er mulatt, jeg svarte at jeg mente å ha hørt at mammen var neger? Ærlig talt 😂

Anonymkode: 72ab2...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du tregt for det? Dere diskuterer om hun er mulatt, jeg svarte at jeg mente å ha hørt at mammen var neger? Ærlig talt 😂

Anonymkode: 72ab2...afb

For alle andre enn deg selv er det du som virker å være treg og gammeldags.

Anonymkode: 00176...d64

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du tregt for det? Dere diskuterer om hun er mulatt, jeg svarte at jeg mente å ha hørt at mammen var neger? Ærlig talt 😂

Anonymkode: 72ab2...afb

Så utrolig harry du er!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Peonjenta skrev:

Så utrolig harry du er!

Jeg ler meg skakk! Kg i et nøtteskall. Nå er det ikke lov å være neger heller lengre :laugh:

Anonymkode: 72ab2...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler meg skakk! Kg i et nøtteskall. Nå er det ikke lov å være neger heller lengre :laugh:

Anonymkode: 72ab2...afb

Nesten fascinerende at noen i 2017 er så lite tilstede at de bruker skjellsord om andres hudfarge.  Men harry er og blir harry.     Noen er vel bare født sånn.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.12.2017 at 5:21 PM, stan said:

Hun er da vel dronning for både sorte, hvite og mulatter. 

Dessuten er vel hun, som oss,  spent på hvordan ungene vil se ut. Miksen mellom ginger og mulatt kan bli spennende. Ingen vet hvordan genene slår ut. 

Det er jeg også nysgjerrig på. Jeg synes det får komme i gang med pulinga fortest mulig slik at vi får sett hva de klarer å lage.

Anonymkode: f1636...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Er det viktig i noen som helst sammenheng ? De gløder. Jeg elsker romantikk selv om jeg er en elendig utøver selv :-D 

Håper en dag at det blir en bok om disse to. Den ville jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...