Gå til innhold

Brudekjole i light gold/ivory - sminke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :-) 

Jeg har en brudekjole i light gold/ivory, og lurte på om det er noen andre som har hatt en brudekjole i ca. samme farger. Isåfall, hvordan ble sminken deres på bryllupsdagen? 

Jeg bestilte meg en mori lee 2811, og siden den har en litt "varmere" tone enn ren ivory så er jeg redd for at det skal krasje med at jeg tenker å bruke litt kalde farger på sminken når jeg gifter meg. 

Tenker også å bruke et slør i ren ivory. Vil det bli feil? 

Anonymkode: 36277...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kalde toner? NO!!  Varme, neutrale toner høres mye bedre ut!

Anonymkode: 3ddbd...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja, du kan ikke ha en varm, champagne brudekjole og kvitt hvit slør! Blir HELT feil! 

 

Anonymkode: 3ddbd...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slør og kjole må ha samme farge. Sminken må jo naturlig nok passe til huden din. Jeg er veldig kald i hudtonen og hadde ivory og gull brudekjole. Sminken krasjet ikke. Hadde sett verre ut om jeg hadde hatt feil farge på foundation og pudder. Få noen som kan det til å sminke deg

Anonymkode: 5396a...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

og ja, du kan ikke ha en varm, champagne brudekjole og kvitt hvit slør! Blir HELT feil! 

 

Anonymkode: 3ddbd...24e

Kjolen er heldigvis ikke 100% champagne (eller light gold). Den er dekket med ivory blonder, og skjørtet har et tyll av ivory over fargen. Så ble derfor usikker om det vil gå "greit" med ivory slør siden kjolen allerede har fargen i seg. Hadde kjolen vært 100% en annen farge, så ville jeg nok ikke tenkt på et slør i ivory. Ble bare litt usikker om det vil likevel passe :) TS

Anonymkode: 36277...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slør og kjole må ha samme farge. Sminken må jo naturlig nok passe til huden din. Jeg er veldig kald i hudtonen og hadde ivory og gull brudekjole. Sminken krasjet ikke. Hadde sett verre ut om jeg hadde hatt feil farge på foundation og pudder. Få noen som kan det til å sminke deg

Anonymkode: 5396a...270

Jeg er også kald i hudtonen, og har kalde farger i håret. Derfor jeg tenkte om det ville vært bedre med en kaldere farge på kjolen enn det gylne. :-) Har heldigvis booket noen som har peiling på sminke. TS

Anonymkode: 36277...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.12.2017 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er også kald i hudtonen, og har kalde farger i håret. Derfor jeg tenkte om det ville vært bedre med en kaldere farge på kjolen enn det gylne. :-) Har heldigvis booket noen som har peiling på sminke. TS

Anonymkode: 36277...d2d

Da fikser de det for deg😊 Du blir nok kjempe fin på dun store dag😊

Anonymkode: 5396a...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...