Gå til innhold

Bestefar døde i dag 💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi visste at det kom, han har vært syk lenge. Men de siste par dagene har det plutselig gått veldig fort. Han sovnet bare, hadde ikke vondt og var omringet av familie.

men det føles ut som at en stor bit av hjertet mitt er borte. Han var den eneste mannen som aldri har sviktet meg, han har ikke gjort meg noe vondt,han har vært en læremester og en mann jeg så opp til. Han er den mann jeg skulle ønske jeg kunne finne selv. Bestefar kunne fikse alt han, å han visste alt. Å nå kan jeg ikke lenger gå til han for råd. Vi skal aldri mer dra på fisketurer, vi skal aldri se på bilder å snakke om livet hans å alt han har gjort. 

Det eneste jeg sitter igjen med er minnene etter en oppvekst med mye glede og kjærlighet 💜 Å det gjør så jævlig vondt! 💔💔 

Anonymkode: 1bd46...91e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Calandria skrev:

Kondolerer :dagens-rose: Sender deg en klem :hug:

Takk 💜

Anonymkode: 1bd46...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vondt å miste noen som betyr så mye, men alle gode minnene kan hjelpe i sorgen 💔 kondolerer :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev:

Det er så vondt å miste noen som betyr så mye, men alle gode minnene kan hjelpe i sorgen 💔 kondolerer :dagens-rose:

Ja jeg er veldig taknemlig for alt jeg har fått oppleve med han 💜 Takk 💜

Anonymkode: 1bd46...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Det var trist å lese Ts. Så godt at du hadde en bestefar du så sånn opp til,og så vondt å miste ham. :hug: kondolerer Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stf skrev:

Kondolerer:hjerte:

 

3 timer siden, Minlillesky skrev:

Kondolerer :hjerte: Ta godt vare på de gode minnene :klemmer:

 

3 timer siden, NotNaomi skrev:

Det var trist å lese Ts. Så godt at du hadde en bestefar du så sånn opp til,og så vondt å miste ham. :hug: kondolerer Ts.

 

3 timer siden, Biloppretter skrev:

Føler med deg i sorgen ❤️

 

Takk alle sammen 💜 Det har vært en ting dag. Men jeg er så heldig at jeg har familie og samboer som jeg kan støtte meg på

Anonymkode: 1bd46...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...