Gå til innhold
Elaine Marley

Penistråder.

Anbefalte innlegg

Elaine Marley

Jeg, og garantert mange andre, har sett meg lei av det økende antallet tråder om penisstørrelse.

Hvis man går inn på seksualitetsforumet nå, så er det hele 10 tråder om dette emnet, og gamle tråder blir også dratt opp. Nye tråder blir laget daglig, og sikkert flere ganger om dagen. Jeg har ikke oversikt over alle :P

Uansett, kan ikke dette sees på som en slags spam? I tillegg til antallet så er det er jo stort sett samme spørsmål som blir stilt omigjen og omigjen, og man får stort sett de samme svarene.

Eventuelt kan man opprette et eget penisunderforum så kan de som er så opptatt av dette få boltre seg der :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv

Eventuelt om det går an å bare velge å ikke se de trådene.. det hadde vært fint også 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husmusa70

Så de holder på enda? Tror jeg har hatt det underforumet skjult i ett år pga de trådene. En ting er å spørre om noe, men de utvikler seg alltid til at en mann argumenterer for at kvinner vil ha størst mulig peniser og gir seg aldri. Særlig om kvinnene er pene vil de ha store peniser har jeg skjønt fra de trådene. Er det det samme nå? :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pinnelinn

Når du ikke er så interessert i temaet eller har særlig innsikt i problemstillingene, fremstår alle trådene som like. Men for det trente øye er det stor forskjell på temaene med viktige nyanseforskjeller som hver for seg tar oss et steg videre. 

Grunnen til at tema stadig dukker opp er fordi vi fortsatt er langt unna å finne svar på noen av livets største mysterier. Men selv om man er langt unna, betyr ikke det at man skal gi opp. Denne standhaftigheten og viljen til aldri å gi opp har ført til store oppdagelser for menneskeheten på andre områder. 

Før i tiden fikk man til svar " veldig langt" nå man spurte hvor langt det er til månen. Men i dag, takket være vitenskapen, kan vi heller svare 380.000 km.

Før eller siden vil vi kunne gjøre det samme på spørsmålet om penisstørrelse. I stedet for å svare "passe stor" kan vi heller søke etter vitenskapelig kunnskap og svar.

"Hvorfor skal man vite hvor stor penis man må ha?" "hvorfor skal vi vite hvor langt det er til månen?" Kunnskap for kunnskapens skyld har som oftest uante positive konsekvenser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley
9 minutter siden, Husmusa70 skrev:

Så de holder på enda? Tror jeg har hatt det underforumet skjult i ett år pga de trådene. En ting er å spørre om noe, men de utvikler seg alltid til at en mann argumenterer for at kvinner vil ha størst mulig peniser og gir seg aldri. Særlig om kvinnene er pene vil de ha store peniser har jeg skjønt fra de trådene. Er det det samme nå? :fnise:

Jeg aner ikke. 

Jeg går ikke inn på trådene, men ser overskriftene og det er nok. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley
6 minutter siden, pinnelinn skrev:

Når du ikke er så interessert i temaet eller har særlig innsikt i problemstillingene, fremstår alle trådene som like. Men for det trente øye er det stor forskjell på temaene med viktige nyanseforskjeller som hver for seg tar oss et steg videre. 

Grunnen til at tema stadig dukker opp er fordi vi fortsatt er langt unna å finne svar på noen av livets største mysterier. Men selv om man er langt unna, betyr ikke det at man skal gi opp. Denne standhaftigheten og viljen til aldri å gi opp har ført til store oppdagelser for menneskeheten på andre områder. 

Før i tiden fikk man til svar " veldig langt" nå man spurte hvor langt det er til månen. Men i dag, takket være vitenskapen, kan vi heller svare 380.000 km.

Før eller siden vil vi kunne gjøre det samme på spørsmålet om penisstørrelse. I stedet for å svare "passe stor" kan vi heller søke etter vitenskapelig kunnskap og svar.

"Hvorfor skal man vite hvor stor penis man må ha?" "hvorfor skal vi vite hvor langt det er til månen?" Kunnskap for kunnskapens skyld har som oftest uante positive konsekvenser.

"Noen av livets største mysterier". Den likte jeg du :ler:

Det største mysteriet her er vel hvorfor noen må lage masse tråder om peniser hver eneste dag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Elaine Marley
27 minutter siden, SlemUlv skrev:

Eventuelt om det går an å bare velge å ikke se de trådene.. det hadde vært fint også 

Ja, det hadde vært greit om man kunne skjule tråder man av en eller annen grunn ikke vil se. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husmusa70
46 minutter siden, pinnelinn said:

Grunnen til at tema stadig dukker opp er fordi vi fortsatt er langt unna å finne svar på noen av livets største mysterier.

Svaret på dette mysteriet er ikke særlig forskjellig fra tråd til tråd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kragebein

Hei!

Beklager sent svar her. Vi skal ta en titt på saken.

Kragbein, mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WubWub
På 5.12.2017 den 15.02, Elaine Marley skrev:

Jeg, og garantert mange andre, har sett meg lei av det økende antallet tråder om penisstørrelse.

Hvis man går inn på seksualitetsforumet nå, så er det hele 10 tråder om dette emnet, og gamle tråder blir også dratt opp. Nye tråder blir laget daglig, og sikkert flere ganger om dagen. Jeg har ikke oversikt over alle :P

Uansett, kan ikke dette sees på som en slags spam? I tillegg til antallet så er det er jo stort sett samme spørsmål som blir stilt omigjen og omigjen, og man får stort sett de samme svarene.

Eventuelt kan man opprette et eget penisunderforum så kan de som er så opptatt av dette få boltre seg der :fnise:

På diskusjon.no har de løst dette ved å lage en egen stickytråd om penis størrelser hvor den type prat utelukkende skal tas der så det ikke fyller opp forumet med uendelige tråder om emnet. 

Kanskje det kan være en løsning her også. Å forby emnet i seg selv tror jeg ikke vil fungere da det er veldig mange menn som er ekstremt opptatt av penis, men om alt blir tatt i en og samme tråd ala "Den store, eventuelt lille penis tråden" så slipper denne typen tråder ta fullstendig over å dominere seksualitetsforumet.  

Endret av WubWub

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley
52 minutter siden, WubWub skrev:

På diskusjon.no har de løst dette ved å lage en egen stickytråd om penis størrelser hvor den type prat utelukkende skal tas der så det ikke fyller opp forumet med uendelige tråder om emnet. 

Kanskje det kan være en løsning her også. Å forby emnet i seg selv tror jeg ikke vil fungere da det er veldig mange menn som er ekstremt opptatt av penis, men om alt blir tatt i en og samme tråd ala "Den store, eventuelt lille penis tråden" så slipper denne typen tråder ta fullstendig over å dominere seksualitetsforumet.  

Ja, det er en god idé. Tenkte ikke på noe forbud selv, men bare om noe kunne gjøres med det økende antallet med relativt like spørsmål og problemstillinger. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjestvest

Jeg flåset i flåsetråden uten å engang være klar over at jeg flåset så mye om peniser. Fordi det var så mange penistråder. Så ertet noen meg. Og jeg er ei uskyldig jente. :vetikke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
An0nymBruker
På 7.12.2017 den 16.35, WubWub skrev:

Svært god ide :blomst: 
Det hadde også vært lurt om KG laget en funksjon som gjorde det mulig å kunne ignorere enkelttråder. Er det mulighet for at dere kan ordne med en slik funksjon på KG @Kragebein?

Endret av An0nymBruker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

herzeleid

Stusset litt på det høye antallet, og frekvensen, av slike tråder selv, men jeg skulle tro dette var relativt enkelt for moderatorer å putte i en samletråd? Jeg har i allefall inntrykk av at det er praksisen på mer seriøse forum, men så har kanskje ikke kvinneguiden så veldig høye standarder når det gjelder innhold, så lenge det ikke kan tolkes støtende. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kalevala
På 5.12.2017 den 18.26, pinnelinn skrev:

En av de mange forskjellene på spørsmålet om hvor langt det er til månen, og hva som er perfekt penisstørrelse, er at førstnevnte har et fasitsvar. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley
46 minutter siden, herzeleid skrev:

Stusset litt på det høye antallet, og frekvensen, av slike tråder selv, men jeg skulle tro dette var relativt enkelt for moderatorer å putte i en samletråd? Jeg har i allefall inntrykk av at det er praksisen på mer seriøse forum, men så har kanskje ikke kvinneguiden så veldig høye standarder når det gjelder innhold, så lenge det ikke kan tolkes støtende. 

Skulle tro det, men ser ikke ut som det er mye samletråder her. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kalevala

Dette var ganske befriende.

Ignorer.PNG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley
1 time siden, Kalevala skrev:

Ignorer.PNG

Nå gjorde jeg det der også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perelandra
2 timer siden, Kalevala skrev:

Ignorer.PNG

Hvordan finner jeg dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Hvordan finner jeg dette?

På 'Siste innlegg', og så klikker du på instillinger. Så er det bare å velge i vei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden