Gå til innhold

Håper vi snart blir tre!


Solen96

Anbefalte innlegg

Hei! Har endelig startet prøvingen etter lenge å ha ønsket å få en liten. Tiden er så lang og håper det hjelper å rable ned tanker og hvordan det går her inne.

Litt om oss: Jeg er 22 år og student. Bor sammen med kjæresten min på 23, som jeg har vært sammen med i fem år. Han er i jobb. Har også en hund. Tidligere i år kjøpte vi oss både leilighet og ny bil. Mange mener nok at jeg burde studere ferdig, men vi syntes tiden er inne og vil ikke vente så lenge før vi blir foreldre <3 Vi har alt annet på stell og økonomien kommer til å strekke til. Dessuten kommer jeg til å kunne være veldig fleksibel siden jeg studerer, som vi ser på som en stor fordel! Er forberedt på at det kommer til å bli tøft, men garantert verdt det.

Sluttet på p-pillen i oktober 2017, og er for tiden inne i pp2:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomjakt her om dagen... Mange symptomer på graviditet, men om det skyldes noe annet er vanskelig å si. Har de siste dagene var skikkelig kvalm og så søndag holdt jeg på å bli gal! Brystvortene mine begynte å klø helt ekstremt (?!)... Fortsatt kvalm i dag og er så trøtt og svimmel:spy: I går sov jeg i over 9 timer, og så sov jeg i tillegg en time på sofaen om ettermiddagen. 

Usikker på når jeg hadde EL denne måneden, men i følge appen min er jeg i dag 13 dpo. Tok en test i går, men den var blendahvit:frkk: Er mulig jeg testet for tidlig men...

Endret av Solen96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du vil følge med! Leste din dagbok og må få gratulerer så mye med en ny en på vei😍 Må begynne å følge med på din reise også!

 

--

Ellers kom mensen hit på tirsdag.. Skikkelig kjipt og jeg var så sikker på at det endelig hadde klaffet... Huff, er så utålmodig og har skikkelige katastrofetanker. Er redd for at det er noe galt. Var litt optimist og trodde det skulle klaffe med en gang. Men sluttet på pillen i oktober, så er ikke grunn til bekymring enda tenker jeg🙈 Nå venter jeg bare til å få overstått mensen så vi kan prøve på nytt. Er spent på hvordan neste runde med prøving blir, siden vi skal bo hos foreldrene våre på andre siden av landet i halve desember. Så da spørs det hvor mye kos det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her følger jeg gjerne med. Alle vet selv når man er klar for å begynne å prøve. Noen er 22 andre 32(kremt kremt) Dumt det ikke klaffet denne gangen, men da er det bare å se frem mot neste periode:) Lykke til med prøvingen og håper dere finner litt tid alene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...