Gå til innhold

Håper vi snart blir tre!


Solen96

Anbefalte innlegg

Hei! Har endelig startet prøvingen etter lenge å ha ønsket å få en liten. Tiden er så lang og håper det hjelper å rable ned tanker og hvordan det går her inne.

Litt om oss: Jeg er 22 år og student. Bor sammen med kjæresten min på 23, som jeg har vært sammen med i fem år. Han er i jobb. Har også en hund. Tidligere i år kjøpte vi oss både leilighet og ny bil. Mange mener nok at jeg burde studere ferdig, men vi syntes tiden er inne og vil ikke vente så lenge før vi blir foreldre <3 Vi har alt annet på stell og økonomien kommer til å strekke til. Dessuten kommer jeg til å kunne være veldig fleksibel siden jeg studerer, som vi ser på som en stor fordel! Er forberedt på at det kommer til å bli tøft, men garantert verdt det.

Sluttet på p-pillen i oktober 2017, og er for tiden inne i pp2:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomjakt her om dagen... Mange symptomer på graviditet, men om det skyldes noe annet er vanskelig å si. Har de siste dagene var skikkelig kvalm og så søndag holdt jeg på å bli gal! Brystvortene mine begynte å klø helt ekstremt (?!)... Fortsatt kvalm i dag og er så trøtt og svimmel:spy: I går sov jeg i over 9 timer, og så sov jeg i tillegg en time på sofaen om ettermiddagen. 

Usikker på når jeg hadde EL denne måneden, men i følge appen min er jeg i dag 13 dpo. Tok en test i går, men den var blendahvit:frkk: Er mulig jeg testet for tidlig men...

Endret av Solen96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du vil følge med! Leste din dagbok og må få gratulerer så mye med en ny en på vei😍 Må begynne å følge med på din reise også!

 

--