Gå til innhold

-


SGR

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Hva har du tenkt til å spørre kjæresten hans om ??

Vet du. Du bør la være å blande deg i dette. Hva har du med det å gjøre egentlig ? 

Her bare antar du ting uten snev av bevis. Bruk hodet ditt på annet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du bør si det til kjæresten hans, med mindre det er en mulighet for at testen faktisk kan være kjæresten din sin. Man får ikke prøveresultater ved å ringe klinikken å si nummeret på testen (hvilket nummer? testen sendes jo inn, og har man positiv får man en sms om innkalling til klinikk eller brev i posten med innkalling til klinikk) så det der hørtes snodig ut.... 

Hvis det er E sin test så er det vel viktig for dama å vite hva som skjedde, 
men hvis det er M sin test så kan det forklare hvorfor han ble så rasende "på sin venns vegne" så fort du nevnte ordet utroskap.... 

Anonymkode: f5875...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han faktisk har blitt voldtatt så er det ett enormt svik om du deler det med kjæresten hans. Jeg skjønner at du syns det er ubehagelig siden hans flørtende natur og din kjæreste sitt dårlige pokerfjes gjør at du mistenker at han har vært utro, men så lenge du ikke vet det sikkert så bør du ikke si noe.

Hadde vel følt mer bekymret over at du føler at kjæresten din lyver til deg, iallefall om han er med på gutteturene.

Anonymkode: 3fab7...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er en privatsak. Hvorfor skal du blande deg opp i dette?

Hvis E har blitt voldtatt får du stille opp for han hvis han uttrykker at han vil ha din hjelp. Men om du har fått info du ikke skulle hatt må du holde deg unna. Han må få lov til å bestemme hvem han vil fortelle dette til. Står vel ikke i leiekontrakten deres at hvis en i bofellskapet blir voldtatt har alle i kollektive rett på informasjon om dette.

Hvis det er utroskap har du heller ikke noe med dette. Om du er venninne med kjæresten hans, og du føler dette er en tillits greie så kan du si det til kjæresten, men da må du vite med sikkerhet at han er utro. 

For meg høres det mer ut som du søker drama, og stikker nesen din i noe du ikke har noe med. 

Mitt råd er å la M og E ha privatesamtaler. Og still opp for en venn eller ei venninne om du får mer informasjon som tilsier du burde gjøre noe. Akkurat nå høres det bare ut som du blander deg.

Anonymkode: dd256...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...