Gå til innhold

Jul i Blodfjell


missmcbeal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det slik å forstå at det dør/blir drept ett familiemedlem hver dag? Så til slutt står en igjen som skal få 'arven', men dette er vel da morderen? :P

Anonymkode: 790ae...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke på Knu Nærums "Døde menn går ikke på ski", der også alle dør én etter én, og tenkte det kunne være noe i samme gate at mordene blir begått av flere personer.

Anonymkode: f96ec...c94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de skal spise Blodpølse, en av de sterkeste juletradisjonene som finnes.

Nam-Nam, med rosiner i, selvsagt

Anonymkode: 33e8e...c95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et ganske kjent plott. Flere mennesker møtes på et "lukket" sted. En etter en blir borte (blir drept, forsvinner uten spor, eller reiser). Så skal de, den som er igjen lære noe. Jeg vil tro at gamlingen ikke er så uskyldig. Han kommer alltid rett etter at noen er drept, og spør etter den personen. Dessuten var han en av få som ikke var til stede rundt bordet når advokaten ble drept. 

Anonymkode: 53853...c9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper de skal spise Blodpølse, en av de sterkeste juletradisjonene som finnes.

Nam-Nam, med rosiner i, selvsagt

Anonymkode: 33e8e...c95

Hvor er blodpølse juletradisjon? :klo:

Har ingen "favoritt"mistenkt enda, men følger serien. Liker den godt.

Anonymkode: 69ee3...548

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Luckiness skrev:

Kanskje alle kommer til å drepe en hver? At det ikke kun er en morder? 

Den tanken har jeg også vært innom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cris må være et villspor ja. Noen har sikkert bevisst rettet mistanken mot han og plantet nøkkelbevis i vesken hans.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte først Chris som Valen, men etter noen nevnte Fabian ble jeg usikker... Negledesignpraten er kanskje tatt med tanke på en annen sin kjæreste i "Bloggerne"

Anonymkode: 258af...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som fulgte bestefaren på toalettet da advokaten ble drept? Vedkommende har hvertfall mulighet til det første drapet. Usikker på om jeg tror bestefaren er i fysisk god nok form til å drepe noen, dessuten hva skal motivet hans være? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte først Chris som Valen, men etter noen nevnte Fabian ble jeg usikker... Negledesignpraten er kanskje tatt med tanke på en annen sin kjæreste i "Bloggerne"

Anonymkode: 258af...c6a

Hehe. Tenkte det minnet veldig om Fabian da han satt seg ned med pianoet og skulle få alle til å synge i dagens episode :fnise: Fabian har iallfall dratt frem gitaren i Bloggerne, og liksom skulle spille for Kristine mener jeg å huske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hehe. Tenkte det minnet veldig om Fabian da han satt seg ned med pianoet og skulle få alle til å synge i dagens episode :fnise: Fabian har iallfall dratt frem gitaren i Bloggerne, og liksom skulle spille for Kristine mener jeg å huske.

HAHAHA!! Ja!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte først Chris som Valen, men etter noen nevnte Fabian ble jeg usikker... Negledesignpraten er kanskje tatt med tanke på en annen sin kjæreste i "Bloggerne"

Anonymkode: 258af...c6a

Nesten ingen vet hvem denne duden er. Tror også manuset ble skrevet lenge før Fabian inntok rampelyset på TV2 Livsstil.

Anonymkode: f27d0...365

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten ingen vet hvem denne duden er. Tror også manuset ble skrevet lenge før Fabian inntok rampelyset på TV2 Livsstil.

Anonymkode: f27d0...365

Selv om nesten ingen vet hvem Fabian er, kan det jo få inspirasjon til en karakter dersom de har sett han på bloggerne? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, missmcbeal skrev:

Hehe. Tenkte det minnet veldig om Fabian da han satt seg ned med pianoet og skulle få alle til å synge i dagens episode :fnise: Fabian har iallfall dratt frem gitaren i Bloggerne, og liksom skulle spille for Kristine mener jeg å huske.

Ja hahaha, ble ganske sikker da Nanna sa at han bodde i LA og ble invitert til kjendisfester som betaling eller noe sånt, men ble enda mer sikker i dag:laugh:

Anonymkode: 72c04...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten ingen vet hvem denne duden er. Tror også manuset ble skrevet lenge før Fabian inntok rampelyset på TV2 Livsstil.

Anonymkode: f27d0...365

Disse manusene skrives ofte i siste liten. Nissene på loven var langt fra ferdig skrevet når de starta å filma. 

Anonymkode: bf41e...3bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Får litt vinner til en film fra 80-tallet (tror jeg). April fools day. Handler om en gjeng med ungdommer som ankommer en øy. En etter en dukker opp drept. Panikken stiger. Til slutt viser det seg at de drepte aldri ble drept, det ble iscenesatt av en som stod bak, mener det var han som arrangerte selskapet, og han fikk en etter en til å spille drept ovenfor de andre. Alt dette var planlagt av han på forhånd, fordi han ville ha litt underholdning. Det vil jo ogsp ham gamle Konrad i denne serien. Tror ham leker seg med familien, og at ingen er død :)

Tar sikkert feil, men fikk meg hvertfall til å tenke på den filmen :)

Anonymkode: 59c6a...db0

April Fool's Day er en klassiker :alice: Og ja, er enig med deg der, kan se flere likheter her 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...