Gå til innhold

Tips til kamera


jegerjenta

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har erfaring med eller har testet "sony rx 10 III"? Har sett denne videoen og må si jeg ble imponert! 

Jeg er oftest på jakt, men utenfor jakttiden hadde det vært veldig moro å jakte litt med kamera også, og da er et zoom kamera tingen. 

Hvis noen vet om andre gode kameraer så tips meg gjerne med de også, men vil ha et kamera med god bildekvalitet og god zoom :)

Takker på forhånd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en slik i sommer :

http://test.digital-foto.no/test/kamera/panasonic/panasonic-lumix-dc-fz82/

Ganske kraftig som og bra bildekvalitet i forhold til prisen (se eksempler på Internett) det som er morsomt er at man kan zoome inn på langthold. Ser prisen nå er nede på litt over 3300.- Lett å ta med seg. 4K video.

Anonymkode: 4660c...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk kamera du vurderer, kjøper du det så har du et aldeles supert kamera hvor dine fotokunnskaper er begrensningen heller enn kameraet, de færreste vokser fra et slikt kamera og det er et verktøy også profesjonelle fotografer kunne benyttet uten at kameraet satte noen begrensning i de aller fleste tilfeller.

Kjøper du dette kameraet så må du lære deg litt om foto, jeg kan da sende deg noen filer hvor jeg har satt sammen de viktigste foto-rådene for nybegynnere, skal starte å lagre de sidene som PDF og sende dem til deg på PM. Leser du dem så kommer du bare til å bli enda mer fascinert og det legger ikke akkurat demper på lysten til å få seg kamera. :)

Sender deg som sagt PM med filer når jeg har fått meg til å lagre dem som PDF-filer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...