Gå til innhold

Jill Duggar Dilllard


indianerpila

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, indianerpila said:

Det er sant,han var rebbel i sin unge tid,men ser du bilder prøver han å skkjule det...

 

Jinger og Jeremy hadde frontal hugs før giftemål!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, miagunda skrev:

Wow. Sjeldent jeg har skjønt så lite av en tråd. Ha ha 

Fundamentalistisk protestantisk familie fra USA med 18 unger eller noe sånt. Tilhengere av IBLP og Bill Gothard. Bedriver blanket training, inkludert fysisk avstraffelse. Ungene har alltid blitt hjemmeskolert, hverken jenter eller gutter har noen egentlig utdanning. Jenter må dekke seg til,fra de er helt små for ikke å friste det andre kjønn. Bukser er syndig (frister menn ved å vise frem lår og rumpe). Krageben og knær må skyles. Far godkjenner om beiler får kurtisere datter. Alle møter før ekteskap med annet kjønn innebærer å ha med anstand. Minst mulig fysisk kontakt før inngått ekteskap, de er opplært til å kun klemme sidelengs, altså ikke klemming ved å ta rundt hverandre. Å holde hender ses på som vågalt. Og nå gjør denne datteren etter den andre opprør mot foreldrenes regler raskt etter at de har giftet seg. Så,den ekstremt konservative og overbeskyttende oppdragelsen var vel ikke helt vellykket...

http://www.duggarfamily.com/

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en tråd om Duggar-familien på norsk, haha!

Jeg lurer på om det er et forsøk på å komme inn i varmen til TLC igjen etter at Derick ble sparket fra showet. Timingen på både percing og bukser er i alle fall litt merkelig sett i sammenheng med at en ny sesong ikke er bekreftet ennå. Jill kan ha fått beskjed om at hun og mannen ikke akkurat er attraktive på tv-skjermen etter alt dramaet som har skjedd det siste året. 

I tillegg til piercing og bukser så har de også lagt ut bilder av juletre i stua (Duggar-familien har jo tidligere vært imot denne tradisjonen fordi det fjerner fokus fra Jesus). Hun har også lagt ut bilder der hun poserer med muslimer og har henna-tattovering. Alt dette i løpet av en knapp måned etter 25 år i en av USAs mest konservative familier, liksom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker denne tråden :nordvesta:Har bare sett sporadisk på counting on på TLC - but my body is in need for more :alice: Noen som vet hvor jeg kan binge watch'e denne herligheten? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...