Gå til innhold

Jill Duggar Dilllard


indianerpila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss.

Lenge siden jeg har fulgt meg på the Duggars, så lurer på om Jinger fortsatt ikke følger i religionens tradisjon med å bli smelt på tjukka kort tid etter ekteskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rosalie said:

Jøss.

Lenge siden jeg har fulgt meg på the Duggars, så lurer på om Jinger fortsatt ikke følger i religionens tradisjon med å bli smelt på tjukka kort tid etter ekteskap?

De har vært gift over ett år, ikke gravid enda..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visningsnamn said:

Det var ikke meningen å legge inn hele bildet, så jeg fjerna det, men du siterte meg. Google det, det kommer opp noen til.

er flittig leser inne på freejinger, men dette men dette, måtte duskutere her!

bukse, skuldre, shorts OK!

men piercing.. Thats a hole new level!

Da går det direkte på krop, ikkle bare overfladisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, visningsnamn said:

Det var ikke meningen å legge inn hele bildet, så jeg fjerna det, men du siterte meg. Google det, det kommer opp noen til.

 

7 minutter siden, visningsnamn said:

Det var ikke meningen å legge inn hele bildet, så jeg fjerna det, men du siterte meg. Google det, det kommer opp noen til.

Hvorfor sletter du linker og bilder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visningsnamn said:

Fordi jeg ble plutselig usikker på om det var innafor reglene her på KG, derfor ville jeg være på den sikre siden. Bildet skulle jeg egentlig legge inn med link.

I see, men dette er det første bilde av JILL med  bukse, og det er kun to uker siden.. Og takket være Jinger!

https://giphy.com/gifs/relationships-ways-tKozCBXg568es?utm_source=iframe&utm_medium=embed&utm_campaign=Embeds&utm_term=http%3A%2F%2Fthestir.cafemom.com%2Fcelebrities%2F208708%2Fjill_duggar_dillard_wears_pants

Endret av indianerpila
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visningsnamn said:

Fordi jeg ble plutselig usikker på om det var innafor reglene her på KG, derfor ville jeg være på den sikre siden. Bildet skulle jeg egentlig legge inn med link.

Det er lov, så lenge du legger linker til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rosalie said:

Wow, Jill i bukser? Kult!

Bukser er en ting,men å forandre utseende som Gud lagte er en all new ball game..

Hva er neste tattovering!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, visningsnamn said:

Hva har de sagt om dette før? Jeg antok at det var en synd, men så er det jo noen av søstrene som har hull i ørene og det går også direkte på å forandre selve kroppen, i motsetning til f.eks sminke. Uansett hva, så er det jo bra at de gjør som de selv ønsker nå som de ikke "tilhører" JimBob mer.

^Ja, det å foranndre på useende er en synd. det inkl piercing og tatto, og selvsagt gå med bukse, vise knær og skuldrfe..

jeg venter nå bare på en tatto... Menn kort hår, se derresck. kvinner langt hår, gjerne krøllete hår etter det svinet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visningsnamn said:

Han er jo ingen Duggar, men Jeremy har tatovering.

Det er sant,han var rebbel i sin unge tid,men ser du bilder prøver han å skkjule det...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...