Gå til innhold

Disse merkene har samarbeid med bloggere - her er alternativer


LizbethOsnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper de merkene og varene som jeg trenger og jeg bryr meg ingenting om at det er bloggere som reklamerer for dem

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har en kraftig antipati mot all teit reklame og velger alltid bort de varene med slitsom/dum/sleip/løgnaktig reklame. Inni den lista ligger rosabloggerne. Men, hvis en fotoblogger eller matblogger sier noe smart om fotoutstyr eller mat, leser jeg det nøye, uansett om det er reklame eller ikke, fordi det blir sagt av noen jeg tror vet hva de snakker om. Så, jada, jeg lar meg lure, jeg også 🤣

Endret av orfeus
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Merke:  Foto Knudsen

Alternativ: Blurb eller Smartphoto 

(om man vil lage fotobøker)

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er VELDIG greit å vite. Dere som har roen på dette må bare fortsette å dele. Veldig bra 👍

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sandin skrev:

Merke: Storytel

Alternativ: Fabel

Fabel har blant annet sponset kristinaandersen.no nylig. (Vet ikke hvor "streng" tråden skal være ) :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Femilie skrev:

Fabel har blant annet sponset kristinaandersen.no nylig. (Vet ikke hvor "streng" tråden skal være ) :) 

Beklager, det var jeg ikke klar over. For min egen del blir det likevel Fabel når jeg trenger lydbøker. Storytel bruker enorme summer på fotballfrua.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
18 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg kjøper de merkene og varene som jeg trenger og jeg bryr meg ingenting om at det er bloggere som reklamerer for dem

 

38 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg kjøper dem merkene jeg liker og bryr meg ikke om hva bloggere bruker av merker. 

Men da er vel kanskje ikke dette tråden for dere? Det er lov å skrolle videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare nysgjerrig her, også basert på et innlegg i en annen tråd om Ecco-sko. Hvorfor vil du automatisk ikke ha noe som en blogger er betalt for å reklamere for? 

Jeg er veldig innsatt i debatten om eksponering av barn, og jeg forstår veldig godt hvorfor noen ønsker å boikotte merker som f.eks. CBE reklamerer for. Men hvorfor ønsker dere alternative merker til produkter som f.eks Ida Wulff, Kristina Andersen og Lene Orvik reklamerer for? De har ikke eksponert barn, og er stort sett ryddige bloggere. Det virker som det går sport i å hate bloggere og deres levebrød, uten at jeg helt forstår hvorfor. Det er mulig deres synes at influencer marketing er helt teit, men det er en mega-business og mange mennesker drar faktisk godt nytte av reklameinnlegg på blogg. Hvorfor skal man boikotte en helt bedrift på grunn av de velger å kjøpe annonseplass på en harmløs blogg? Forklar meg gjerne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, eksiltronder skrev:

 

Men da er vel kanskje ikke dette tråden for dere? Det er lov å skrolle videre.

Hvorfor? Det er lov å ha en litt annen mening enn andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, FrkIA skrev:

Bare nysgjerrig her, også basert på et innlegg i en annen tråd om Ecco-sko. Hvorfor vil du automatisk ikke ha noe som en blogger er betalt for å reklamere for? 

Jeg er veldig innsatt i debatten om eksponering av barn, og jeg forstår veldig godt hvorfor noen ønsker å boikotte merker som f.eks. CBE reklamerer for. Men hvorfor ønsker dere alternative merker til produkter som f.eks Ida Wulff, Kristina Andersen og Lene Orvik reklamerer for? De har ikke eksponert barn, og er stort sett ryddige bloggere. Det virker som det går sport i å hate bloggere og deres levebrød, uten at jeg helt forstår hvorfor. Det er mulig deres synes at influencer marketing er helt teit, men det er en mega-business og mange mennesker drar faktisk godt nytte av reklameinnlegg på blogg. Hvorfor skal man boikotte en helt bedrift på grunn av de velger å kjøpe annonseplass på en harmløs blogg? Forklar meg gjerne :)

Okei, her er noe jeg har lagt inn et annet sted. Det forklarer litt i alle fall.

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1078809-sofie-elise/?do=findComment&comment=20738212

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor? Det er lov å ha en litt annen mening enn andre

Det må de gjerne ha. Men nå var trådens tema svært spesifikk, så da blir det bare til irritasjon å høre x antall brukere som ikke bryr seg om hva bloggere promoterer

Merke: Nelly

Alternativ: Veldig mange... Velg gjerne små nisjebutikker er mitt tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, eksiltronder skrev:

Bedre alternativ: Audible ☺️

Audible sponser så og si alle YouTubere. Vet ikke hvor grensa går i denne tråden, om det bare er norske bloggere det er snakk om, men Audible sponser alt og alle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både iBooks/iTunes, audible og ebok.no er gode alternativer til storytel. 

Audible er forresten vanskelig å unngå, de er vel et slags lydbokforlag og ligger bak mange utgivelser på f.eks. iTunes.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...