Gå til innhold

Pigger til joggesko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noen som setter i pigger i for eksempel joggesko nå siden det er glatt ute. Vet om icespikes, men er det noen butikker i Østfold som gjør det eller selger dette? 

Setter stor pris på all hjelp. :) 

Anonymkode: 3ffd5...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ut å løpe i morgen og jeg skal sjekke byggmax fordi jeg har sett mange videoer om det på youtube nå! mye billigere også :P 

Anonymkode: 3ffd5...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring:

Hvis de ikke er syrefaste, vil de ruste, sånn at man må være forsiktig med hvor man går inne.

Sånne innskrudde "pigger" ødelegger skosålene over tid. Bevegelsen i "piggene" gjør at sålene nærmest smuldrer opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. her!

Endte opp med å kjøpe brodder. Er så dårlig vinterforhold og snø/is ligger aldri særlig lenge her jeg bor. Funket gull de 3 siste turene med brodder. Nå er det knapt is og alt tiner nok ila morgendagen. Ble anbefalt å kjøpe sko med pigger fordi man kan få skade/betennelse av å løpe med brodder(?), men jeg har nettopp kjøpt mine første asfaltsko. Jeg har kun løpt siden i sommer og da i skogen. Ble lei av å bare drive med sykling. Løper jeg like herlig til neste vinter, så blir det nok piggsko i samlinga. 

Har noen "gamle" par og kunne tenkt meg å prøve icespike på disse og har vurdert å stikke innom Løplabbet :D 

Anonymkode: 3ffd5...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...