Gå til innhold

Julegave til venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

I julegave til venninnen min tenkte jeg å kjøpe en fin krukke, og fylle opp med 365 lapper med ord, sitater, minner sammen m.m,
eller fylle krukken med lapper som hun skal plukke når hun for eksempel er lei seg eller har en tung dag eller lignende. 

Har dere noen forslag eller tips på en sånn type gave? Hva ville dere satt mer pris på å få? Trenger også tips til hva jeg kan skrive på disse lappene, eller steder jeg kan finne inspirasjon! :)

Anonymkode: 39eda...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en kjempekoselig gave :) 
Har ingen spesielle steder for å lete etter inspirasjon. 
Men google for eksempel "life quotes" og gå på bilder, der vil du få opp en del sitater! eventuelt søke "happy quotes" og andre ting som passer henne :) 
Legger man på "quotes" og går på bilder, så får man masse gode sitater :) 

Anonymkode: 43265...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka me å finne en opplevelsesgåve dokke kan oppleve sammen? Spa e.l? Veit at truestory.no he monge flotte opplevelser :D og so he ej brukt Pinterest mykje til å finne all mulig inspirasjon til heimelaga ting og også quotes!

Anonymkode: 65b72...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke satt pris på å få så mange "life quotes" og klisjéfylte visdomsord. Men det er kanskje andre som liker dette, kanskje venninna di gjør det. Men jeg ville gått for mer personlige ting, minner, ting ved henne du liker,. Siden du skal lage lapper, kan du jo printe ut mange små bilder av koselige ting dere har gjort sammen og legge nedi? :)

Anonymkode: f255d...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...