Gå til innhold

Jakten på nummer 3 🤞🏼


FrøkenTippTopp

Anbefalte innlegg

Har så mye frustrasjon inni meg , så nå prøver jeg denne dagbok funksjonen for å lette på trykket! 

Om meg : 

33 år gammel

2 barn

lykkelig gift med min store kjærlighet og barnas far

er nå på andre året med prøving

opplevd en exu som endte med hasteoperasjon , fjerning av eggleder og store indre blødninger

2 kjemiske graviditeter etter denne

på vei til å gi opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Uff kjedelig at du har måttet prøve så lenge og fortsatt ikke er i mål. Oi hasteoperasjon og indre blødninger hørtes ikke ut som noen spøk det heller. Bruk dagboker her til å få ut litt frustrasjon:-) Hvor lang tid brukte du på å bli gravid de andre gangene? 

Masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ganske dårlig av meg at jeg hadde glemt hele dagboken min.. :a034:

Men det får så være.. Nytt år og nye muligheter som man sier..

Egentlig har mannen og jeg bestemt at vi skal komme oss til legen for en sjekk, men det skjer liksom aldri.. Tror at vi er livredde for å få beskjed om at det ikke skal være mulig med enda et barn. Helt siden exuen har jeg hatt en dårlig magefølelse.. Har vært innom det meste av "katastrofer", og det siste var : tidlig overgangsalder. Føler meg latterlig som i det heletatt tenker slikt, men har ei bekjent som selv havnet i overgangsalderen bare 33 år gammel.. Samme som jeg er nå..

Etter EL i desember var jeg bombesikker på at jeg var blitt gravid. Hadde alle tegn man kan Google seg til + enda litt fler..:alice:

Tenkte i mitt stille sinn at om jeg ikke er gravid nå, ja da må jeg utredes for andre sykdommer.

Selvsagt var jeg ikke gravid.. Enda en kjemisk? Rakk så vidt å få en ultrasvak testlinje før mensen kom som kastet på meg. Jeg pleier alltid ha to dager med svak spotting først, men denne gangen var det ingen forvarsel. To dager etter tok jeg enda en test, for å være på den sikre siden(etter exuen gjør jeg alltid dette), og den var selvsagt blendahvit.

Er som alle andre godt i gang med januar 2018, men klarer ikke helt å slappe av.. Tenk om det skal gå enda ett år??

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...