Gå til innhold

Bloggere og ecco sko


Bambi1995

Anbefalte innlegg

Syntes reklamering av ting blir så upålitelig når flere bloggere reklamerer for samme produkt de har fått sponsa(i denne sammenheng ecco sko) og alle «elsker de nye skoene sine» .. 😅🤦🏼‍♀️ 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater den Ecco-reklamen som kommer hver vinter for de samme skoene. Ser de på "alle" som blogger i ca en uke, før de aldri noensinne går med de igjen. Til tross for at de er både komfortable OG fine visstnok! Provoserer meg mer enn det burde :P 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ecco er jo veldig gode å gå med, men jeg forbinder det med behagelige fotformsko og ikke bloggere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker ecco, men etter all denne reklameringen fra diverse bloggere der alle reklamerer for akkurat de samme skoene så får jeg bare negative assosiasjoner av navnet. Kjøper heller noe annet nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
28 minutter siden, Honey Dew skrev:

Synes Ecco har gode sko jeg

De er veldig gode. Synd de har valgt å kjøpe reklame på den måten. 

Finnes mange gode sko i andre merker også,heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

De elsker alt, det beste jeg vet, helt fantastisk. Desverre varer ikke det så lenge at de elsker, at det er det beste, og at det er så fantastisk.  Troverdig? 

Minner meg om tv shop....selv et barn avslører jukset der.

Heldigvis har jeg mulighet og vilje til å unngå firma som bruker så enkel og lite troverdig reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det fort slik at alt bloggere gjør er feil.. ecco er det faktisk veldig mange som elsker. Foreldrene mine bryr seg null om mote, kun om komfort, å de sverger til ecco. Vil si det er flott å se en reklame som ikke er fulstendig bull*. Kan vi ikke heller være fornøyd med at det ikke er enda en reklame om hslankepiller og falske øyenvipper. Iallefall ikke bli så provosert at det lages en tråd om det...

Endret av AneKS
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også ecco sine sko veldig godt, og bryr meg ikke om om noen bloggere "elsker dem" i en uke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AneKS skrev:

Nå blir det fort slik at alt bloggere gjør er feil.. ecco er det faktisk veldig mange som elsker. Foreldrene mine bryr seg null om mote, kun om komfort, å de sverger til ecco. Vil si det er flott å se en reklame som ikke er fulstendig bull*. Kan vi ikke heller være fornøyd med at det ikke er enda en reklame om hslankepiller og falske øyenvipper. Iallefall ikke bli så provosert at det lages en tråd om det...

Jeg og samboer elsker ecco begge to, samboer har flest. Men de u-ikukene ser jo virkelig ikke ut i forhold til mange ecco sko, og jeg blir også lei meg for at et elsket merke skal bruke penger på disse bloggerne. Blir mer negativt innstilt, og framtidige ecco-kjøp vil nok ha litt mer kjøpesperre på seg enn til vanlig. La oss si det så: terskelen for kjøp blir høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Vitting skrev:

Jeg og samboer elsker ecco begge to, samboer har flest. Men de u-ikukene ser jo virkelig ikke ut i forhold til mange ecco sko, og jeg blir også lei meg for at et elsket merke skal bruke penger på disse bloggerne. Blir mer negativt innstilt, og framtidige ecco-kjøp vil nok ha litt mer kjøpesperre på seg enn til vanlig. La oss si det så: terskelen for kjøp blir høyere.

Jeg bare finner det rart at så mange her inne har fått det med seg før denne tråden, velger å boikotte. De følger altså med på bloggerne, gir dem klikk, for å så la seg provosere av absolutt alt de finner på å gjøre. Tenke tru nå har hu derre bloggeren valgt å reklamere for gode sko!! Neineinei. 

Jeg følger sånn halveis med, og har ikke fått med meg dette om ecco skona. Jeg er selv utrolig kritisk til kropspresset, botoxen og vippeserumene de ikke klarer å holde kjeft om. Men vi må da la dem få fred når de gjør noe rett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AneKS skrev:

Jeg bare finner det rart at så mange her inne har fått det med seg før denne tråden, velger å boikotte. De følger altså med på bloggerne, gir dem klikk, for å så la seg provosere av absolutt alt de finner på å gjøre. Tenke tru nå har hu derre bloggeren valgt å reklamere for gode sko!! Neineinei. 

Jeg følger sånn halveis med, og har ikke fått med meg dette om ecco skona. Jeg er selv utrolig kritisk til kropspresset, botoxen og vippeserumene de ikke klarer å holde kjeft om. Men vi må da la dem få fred når de gjør noe rett

Trenger ikke gå inn på bloggen for og se dette . Bare å følge på snapchat så ser man det.

Å det jeg reagerer på er at bloggerene bruker barna sine aktivt for og dra penger. De kunne reklamert for hva som helst for meg,men hold barna unna.

Endret av princesse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Jeg følger ingen norske bloggere, så det har visst gått meg hus forbi at alle plutselig elsker Ecco. Jeg har hatt sko fra Ecco i flere år, liker de godt og har nylig bestilt meg et nytt par - og gir blaffen i om bloggerne hva fått betalt for å like dem. At masse bloggere liker noe er ikke for meg noen god grunn til å kjøpe det, men det er heller ingen grunn til å unngå det. 

Men jeg skjønner ikke helt at ikke de som driver med markedsføring skjønner at det er ikke et godt salgstriks når ALLE plutselig reklamerer for det samme. Hvis man gjør en avtale med en eller to store bloggere, så virker det mye mer genuint enn om man betaler alle bloggerne i hele Norge for å vise fram skoene. Da oppleves det falskt og overeksponert, og folk velger noe annet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AneKS skrev:

Jeg bare finner det rart at så mange her inne har fått det med seg før denne tråden, velger å boikotte. De følger altså med på bloggerne, gir dem klikk, for å så la seg provosere av absolutt alt de finner på å gjøre. Tenke tru nå har hu derre bloggeren valgt å reklamere for gode sko!! Neineinei. 

Jeg følger sånn halveis med, og har ikke fått med meg dette om ecco skona. Jeg er selv utrolig kritisk til kropspresset, botoxen og vippeserumene de ikke klarer å holde kjeft om. Men vi må da la dem få fred når de gjør noe rett

Jeg leser kritikken som kritikk mot ecco, ikke bloggerne. Og den kritikken som er mot bloggerne er rettet mot den falske reklamemetodikken de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...