Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei Karo og gratulerer med fastsatt dato!!!! :danse::hoppe: :blomst_opp:

Triumf tri action bh ja :wink:

Hvordan forklare kirurgen hva du vil ha? Se på før og etter bildene som han har på klinikken. Eller du kan se på før og etter bilder på nettet, velg ut de du liker best, kopier dem og legg dem i en egen mappe. Deretter bruker du eliminerings metoden for å finne ut hvilke av de i mappen du liker best. Skriv så ut de bildene du liker best, og ta dem med til kirurgen.

Grunnen til at implantatene til hun med 195gr. ligger høyt er at hun har tatt de under muskelen. Da blir de presset opp av pec musklene. Når pec musklene klarer å slappe av, vil implantatet synke (På engelsk kalt "drop") inn i lommen. Det er veldig individuelt hvor lang tid dette tar. Noen bruker kanskje en måned eller to, mens andre kan bruke opp til 6 mnd.

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TIL ALLE***** TIL ALLE***** TIL ALLE******

Jeg skal prøve å forklare litt om resultat og størrelse:

Resultat:

Husk:Man får ikke perfekte bryster av bryst implantat. Hvordan resultatet blir avhenger 99.5 prosent av din anatomi. Implantatene tar det du har fra før og forstørrer det. Det du ser i speilet, i et forstørrelsesglass.

Størrelse:

Dersom man har en 75AA og legger inn 215 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en medium B- cup.

Dersom man har en 75B og legger inn 215 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en full C/ liten D- cup.

Altså: Jo mindre bryst man har fra før av, jo større implantat (mer) gram må man ha for å oppnå en viss cup str.

Dersom man har en 85AA og legger inn 300 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en liten B- cup.

Dersom man har en 75AA og legger inn 300 gr. vil man mest sannsylig ende opp med en C- cup.

Altså: Jo bredere overkropp man har, jo større implantat (mer gram) trenger man for å oppnå en viss cup str.

Ergo, man kan ikke se på et bilde med en kvinne som har 300 gr og si at det vil jeg også ha. Man vet ikke høyde, vekt eller omkrets av overkropp på denne kvinnen.

F. eks. Jeg er 168/50, og bruker 75C nå. Jeg kan bruke 70D også, fordi jeg er smal nok rundt overkroppen. Noen kan bruke to Bh str. Fordi at jeg er en "liten 75"/ "stor 70" skal det midre gram til for å oppnå en C cup, enn f.eks en som er en "stor 75"/"liten 80". Ja, så lite skal det til for at man får helt forskjellig resultat.

Håper dette ble forståelig! Hvis ikke så spør, så skal jeg forsøke å forklare igjen!

Hilsen CeeCee!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg har stor A/liten B nå. Str 75 rundt.

Hva ender jeg opp med dersom jeg legger inn 260?

Jeg vil ikke ha en D.

Legen mente det ville bli en full B eller en liten C?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor A/liten B nå. Str 75 rundt.

Hva ender jeg opp med dersom jeg legger inn 260?

Jeg vil ikke ha en D.

Legen mente det ville bli en full B eller en liten C?

Hva er din høyde/ vekt? Må vite det for å få et bedre bilde på utgangspunktet. er du atletisk bygd/ spedbygd?

Hilsen CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg er 178 og 68 kilo. Jeg er vel kanskje en mellomting mellom atletisk og spedbygd. Definitivt ikke spedbygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 og 68 kilo. Jeg er vel kanskje en mellomting mellom atletisk og spedbygd. Definitivt ikke spedbygd.

Dersom du legger over muskelen vil jeg tro du lander på en medium - full B cup. For å få en liten C tror jeg du må opp i ca 350gr.

Grunnregelen er at det trengs ca 150 - 250 gr for å gå opp en cup str. Er man lite og spedbygd trenger man mindre enn hvis man er høy og atletisk.

Husk at dersom du legger under muskelen må du ha mer gram, for det forsvinner 15-20% av størrelsen.

Hilsen CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Må bare dele erfaringene mine angående størrelse og valg av protese. La inn 210cc for 6 år siden og gikk da fra a-cup til c-cup. La protese over muskel. Jeg er forøvrig 170cm og kraftig bygd, 80 ev 75 rundt. Dette var hos dr.Frøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må bare dele erfaringene mine angående størrelse og valg av protese. La inn 210cc for 6 år siden og gikk da fra a-cup til c-cup. La protese over muskel. Jeg er forøvrig 170cm og kraftig bygd, 80 ev 75 rundt. Dette var hos dr.Frøyen.

Ble du fornøyd med resultatet? Jeg skal også opereres av dr Frøyen, var du fornøyd med valg av kirurg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke fått et ideelt resultat, men dette behøver jo ikke skyldes frøyen. Men har ikke tenkt til å velge han til å utføre min neste operasjon. For all del, kjempe hyggelig fyr, med kvalifikasjonene i orden - bare usikker på om han var den beste til mitt utgangspunkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må bare dele erfaringene mine angående størrelse og valg av protese. La inn 210cc for 6 år siden og gikk da fra a-cup til c-cup. La protese over muskel. Jeg er forøvrig 170cm og kraftig bygd, 80 ev 75 rundt. Dette var hos dr.Frøyen.

:velkommen: i klubben Gee!

Alltid hyggelig å se nye! Håper du blir her og hjlper til!

:)

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gikk drømmen min i tusen knas. Samboeren har slått seg helt vrang på puppeoperasjonen min. Av alle programmer i hele verden som sendes i løpet av ett år, så måtte jo selvfølgelig "når puppene sprekker" sendes på tv`n i går. Og det skulle min kjære absolutt ha med seg :roll: . Der ble skrekkeksempel etter skrekkeksempel dratt frem, og haka til min kjære datt lenger og lenger ned. Ikke snakk om at jeg fikk lov til å gjøre noe slikt nei :cry: . Han var redd for at jeg kom til å få komplikasjoner, og det skremte han at man bør bytte ut implantatene etter 10-15 år.

Jeg må si at akkurat det fikk meg til å tenke litt også, for kirurgen sa at når implantatene var nye kunne han slenge de i veggen eller tygge på dem uten at de sprakk. Men ikke snakk om at han turte å gjøre noe slikt med implantater som var 20 år gamle. I tillegg så vi jo komplikasjonene som kunne inntreffe dersom man la de under muskelen, og hva som kunne skje når man måtte bytte de igjen.

Så jeg inngikk en deal med ham. Det her er jo noe jeg har hatt lyst til å gjøre i mange år, og han vet hvor mye det betyr for meg. Det er mange år siden jeg sparte opp pengene til brystoperasjon, for jeg har vært helt sikker på at dette vil jeg gjøre. Men jeg har lovt å vente til høsten, samt å vurdere saltvann eller anatomiske istedet, samt å sjekke med legen om jeg kan være allergisk mot silikon.

Jeg er så lei meg nå, for jeg hadde virkelig gledet meg til nye pupper. Jeg må bare få overbevist ham først :cry:

Noen av dere som hadde slike problemer med deres mann? Han skjønner jo hvor mye det betyr for meg, men han er redd det vil skje meg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkar deg! :trøste: :klem: :trøste:

Jeg har også sett denne dokumentaren. At 60 000 briter har blitt syke pga implantatene sine er bare sprøyt.

Det jeg har å si er at de fleste som var med i denne har IKKE GJORT GRUNDIG RESEARCH! De har bare lagt seg under kniven uten å lese om symptomer osv.De var ikke klar over faren, før det allerede hadde utviklet seg. Da var det forsent for å gfå virkningsfull behandling.

Hun som ble syk av implantatene, hun mørke, kan man aldri være sikker på om sykdommen hennes lå latent eller om det var implantatene som gjorde henne syk. Men, det finnes mange studier der ute om implantater og ingen av dem kan bekrefte at implantater er farlige for oss.

OOps, må lage middag nå! Skriver mer senere!!

Hilsen

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karo. Det fins vel ikke den ting i verden noen ikke har blitt syke av. Media har tendens til å ta tak i unntakene og blåse dem opp med den hensikt å gjøre oss redde. Det går hundretusen kvinner rundt med implantater uten bivirkninger. Min kirurg fortalte meg om en kvinne som gikk ut i media og fikk mye oppmerksomhet ang. sykdom pga. implantater. Han skulle så fjerne dem, men denne kvinnen ville faktisk ha nye i stedet !! Ubehaget var kanskje ikke så stort ?, eller kanskje det kom av noe annet ? Dette skrev media ingenting om ! Snakk med en norsk kirurg, så får du nok en annen versjon..... Skjønner at mannen din ble skeptisk etter programmet, men ærlig talt : hun lyse baben virket ikke som verdens smarteste!

Drømmen din har vel ikke gått i stykker ? Å diskutere bekymringer i et parforhold er fint, men å bestemme over hverandre har jeg ingen forståelse for . Hadde det ikke vært fint m operasjon før sommeren da? Hva er bedre med høsten ? Dette er da din greie, skal du nekte ham å røyke/drikke ? Farlig det og......

Nei vi har integriteten vår og tar ansvar for vår egen helse ! Lykke til Karo ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gresshoppesang

I dag fikk jeg kontrakt, regning og resept i posten.

Nå er det snart bare en uke til operasjonen.

Jeg skal opereres klokken 7.30 :o

Når kan jeg beregne at jeg må hentes på klinikken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Noen av dere som hadde slike problemer med deres mann?

I begynnelsen var han veldig mot det, men endret mening når han skjønte hvor mye dette betød for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg kontrakt, regning og resept i posten.

Nå er det snart bare en uke til operasjonen.

Jeg skal opereres klokken 7.30  :o  

Når kan jeg beregne at jeg må hentes på klinikken da?

Hvis du skal ha under muskelen, og må ha full narkose, må du nok regne med å ligge til observasjon en stund. Akkurat hvor lenge, vet jeg ikke.

Jeg la over muskelen og hadde lokal bedøvelse. Fra jeg kom inn døren på klinikken, til jeg gikk ut igjen tok det to timer. Når man har lokal bedøvelse trenger man ikke ligge til observasjon. Jeg både la meg oppå og reiste meg opp og gikk av operasjonsbordet selv.Tok ikke av meg på underkroppen engang. :ler:

Du er heldig som kommer inn tidlig om morgenen, da er du nok første pasient for dagen!

Tipper du er spent nå!!!! :)

Klem,

CC!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gresshoppesang

Jeg skal ikke ha narkose. Innlegget skal ligge over muskelen.

Hvordan ordnet dere dere fri fra jobb? Tok dere ferie eller egenmelding?

Nå er det bare en drøy uke igjen og jeg grugleder meg. Gruer meg til selve operasjonen, gleder meg til å få fylt opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hvor mange dager tar det til at jeg kan gå tur eller sykle på ergometersykkel?

Det jeg gruer meg aller mest til, er at jeg ikke får trene på 6 uker. Synes det høres så lenge ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert en torsdag, lå i sengen nesten hele fredag, lørdag var jeg en del oppe, kjørte bil også faktisk men klarte ikke å rygge. De neste dagene merket jeg fremgang for hver dag, men var mye trett og sov en del.

Følte at jeg fungerte bortimot normalt etter en uke.

Ergometersykkel ? Tja 2 uker kanskje, eller 3. Kommer akkurat an på om det er ubehagelig for deg. Men jeg var overrasket over hvor fort jeg var tilbake til normalen.

Kommer til å gå kjempefint Gresshoppesang......

Jeg tok pinex forte selve operasjonsdagen, og dagen etter. Deretter holt det m paracet. Selve operasjonen sov jeg lett, null smerter, fikk en sprøyte i armen og sovnet. Våknet etter en time , ferdig operert, litt omtåket og med et kraftig press på brystet når jeg satt meg opp i sengen.

I allt var jeg kun 2 timer på klinikken....., nå er det strax 8 uker siden jeg lå der. Tiden går fort, jeg er kjempefornøyd og føler at puppene er helt og fullt mine egne. Bare gled deg Gresshoppesang !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha narkose. Innlegget skal ligge over muskelen.

Hvordan ordnet dere dere fri fra jobb? Tok dere ferie eller egenmelding?

Nå er det bare en drøy uke igjen og jeg grugleder meg. Gruer meg til selve operasjonen, gleder meg til å få fylt opp litt!

Det går kjempefint. Jeg hadde også bare lokalbedøvelse. Lå våken hele tiden og prata med kirurgen og sykesøsteren. Diskuterte Extreme Makeover og barnebursdager! Hehe!

Jeg merket jo at han "jobbet" på meg, men kjente ingenting.

Bare tenk på alle de fine Bhene og bikiniene du kan kjøpe etterpå!!!!!!!! Yuuuuhhuuu!!

Du kommer til å bli kjempeflott!

Ang. ergometer og sykling: Spør kirurgen din! Han er den som kjenner deg og operasjonen din best. Man bør alltid spørre kirurgen sin om slikt. Han er nok vant med slike spm.

Klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...